Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
14461/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nää on mun tytöt". ja "nää on mun poikia". Ja "minä niin rakastan teitä, voi rakas kulta" lipi lipi, noloa ja niin läpinäkyvää lipomista ja yltiökehumista. timo timo timo Mikkonen, yök !!!

Vierailija
14462/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kisan tulokset tuli: Siniset hävisi, punaiset voitti. Eikö tämän pitänyt olla matikka-Ronin heiniä?

Ei ratkaissut matematiikka vaan hernepussien heitto ja sinisten pussit heitti suurimmaksi osaksi Janne. Sedu sai heittää muutaman. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14463/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kisan tulokset tuli: Siniset hävisi, punaiset voitti. Eikö tämän pitänyt olla matikka-Ronin heiniä?

Ronihan se ratkaisi kai yhtä lukuunottamatta ne koodit, joilla arkut avattiin. Se osuus meni ihan nappiin. Ero oli pieni muutenkin. Punainen joukkue sai 3 pussia enemmän heitettyä lavalle kuin siniset.

Vierailija
14464/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markun selkä palanut HAHAHAHA

Vierailija
14465/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gary on raskas persoona, siis Aleksi.

Vierailija
14466/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ratkaissut matematiikka vaan hernepussien heitto ja sinisten pussit heitti suurimmaksi osaksi Janne. Sedu sai heittää muutaman. 

Montakos hassunhauskaa pussienheittelyvitsiä tuon tehtävän aikana kuultiin?

Vierailija
14467/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks ton Porkan silmissä jotain vikaa vai onko se nyt vaan niin väsynyt, että silmät alkaa mennä väkisin kiinni.

Näyttää kyllä kuin nukahtaisi just pystyyn :D

Vierailija
14468/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Radiosoppari on niinku vuoden, niinku nyt alkuun, ja me ollaan saatu sen verran hyvää kasvua sen jälkeen kun minä ja pari muuta tuli sinne, että ne tietysti haluis jo nyt jatkaa sitä mun sopparia..mutta mä vielä katon tota mun jenkkisysteemiä ku se on niinku mun prio-listalla ykkösenä et pääsis.. siis pääsis tekemään sitä, mutta se ei oo valitettavasti mun käsissä vielä"

Sara

Huhhuh.... Ja mikä ihmeen "prio-lista", miksi toi puhuu niin teennäisesti, ja vääntää jotain finglish/hesa-slangia, eikö toi ole pohjoispohjanmaalta pietarsaaresta, tuskin siellä puhutaan noin.

Vierailija
14469/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valan ja Petran keskustelut pihalla :D Selvästi Sviitti-Timo on Valan ärsytys nro 1, kun noin nälvii.

Vierailija
14470/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Radiosoppari on niinku vuoden, niinku nyt alkuun, ja me ollaan saatu sen verran hyvää kasvua sen jälkeen kun minä ja pari muuta tuli sinne, että ne tietysti haluis jo nyt jatkaa sitä mun sopparia..mutta mä vielä katon tota mun jenkkisysteemiä ku se on niinku mun prio-listalla ykkösenä et pääsis.. siis pääsis tekemään sitä, mutta se ei oo valitettavasti mun käsissä vielä"

Sara

Huhhuh.... Ja mikä ihmeen "prio-lista", miksi toi puhuu niin teennäisesti, ja vääntää jotain finglish/hesa-slangia, eikö toi ole pohjoispohjanmaalta pietarsaaresta, tuskin siellä puhutaan noin.

Voiko muuta odottaa shaiban puhumisella pinnalle putkahtaneelta? Eihän siitä saanut selvää ja samalla linjalla jatkaa.

Vierailija
14471/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin raskas persoona tuo markku. Hirveet analyysit heti, kun voittaa ja tappiossa naama norsun emättimellä. Muutenkin jotain creepyä kaverissa.

Vierailija
14472/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valan ja Petran keskustelut pihalla :D Selvästi Sviitti-Timo on Valan ärsytys nro 1, kun noin nälvii.

Peli on kovaa ja Vala on käynyt hyökkäykseen ykkösvastustajaa kohtaan :)

Vala on 100% pelimies ja tarvii rahaa. Siinä kiihokkeet.

Vierailija
14473/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ronihan se ratkaisi kai yhtä lukuunottamatta ne koodit, joilla arkut avattiin. Se osuus meni ihan nappiin. Ero oli pieni muutenkin. Punainen joukkue sai 3 pussia enemmän heitettyä lavalle kuin siniset.

Eli Valavuoriko ratkaisi taas? On se mestari!

Vierailija
14474/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen julkkis toi markkukin on, jois on joskus vuonna kivi ja miekka ollut salkkareissa, ettei ole edes mikään oikea näyttelijä.

Sedukin kysyi joku päivä joltain että "onks toi markku siis oikeasti joku näyttelijä vai vaan joku salkkarityyppi" :D

Tosiaan, ei taida olla näyttelijä. En muista mitä sille vastattiin.

Vierailija
14475/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nuo miehet pullistelee tuola ilman paitaa? Kellään oo ees semmonen kroppa jota kelpais erityisemmin esitellä.

Eihän naisetkaan kulje tuola pelkissä rintsikoissa/bikineissä, vaikka vaatetusta vähentävätkin kuumalla ilmalla.

Vierailija
14476/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakkuja-Nina kirjoitti:

"nää on mun tytöt". ja "nää on mun poikia". Ja "minä niin rakastan teitä, voi rakas kulta" lipi lipi, noloa ja niin läpinäkyvää lipomista ja yltiökehumista. timo timo timo Mikkonen, yök !!!

Nina kehuu ja mielistelee todella oksettavasti kaikkia. "Rakastaa niin paljon kaikkia" (älä sit anna häätöääniä mulle) lipi lipi. . .

Vierailija
14477/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielistelijä-nina kirjoitti:

Raakkuja-Nina kirjoitti:

Nina kehuu ja mielistelee todella oksettavasti kaikkia. "Rakastaa niin paljon kaikkia" (älä sit anna häätöääniä mulle) lipi lipi. . .

Ninakin tarvitsee rahaa ja toi on ainoa taktiikka minkä se pelissä osaa. Palinainen siis :D

Vierailija
14478/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Valavuoriko ratkaisi taas? On se mestari!

Roni ratkaisi 5 ,  vai 6, vai yhden joku muu? 

Vala 3 , Petra 1, Markku yksi ja Vala laski osan siitä, kuka muu??? 

Vierailija
14479/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Sara oikeasti alkanut itkeä sen kisan jälkeen (joku kirjoitti tänne aiemmin, että Sara itkee)? Vai mitä Vala tuolla ulkona puhuu Markulle Saran reaktiosta? Sara luovana ihmisenä ei tykkää kilpailla, jne.

Vierailija
14480/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen julkkis toi markkukin on, jois on joskus vuonna kivi ja miekka ollut salkkareissa, ettei ole edes mikään oikea näyttelijä.

Sedukin kysyi joku päivä joltain että "onks toi markku siis oikeasti joku näyttelijä vai vaan joku salkkarityyppi" :D

Tosiaan, ei taida olla näyttelijä. En muista mitä sille vastattiin.

Täh? Jos sä oot ~8 vuotta näytelly suomen suosituimmassa päivittäissarjassa, et oo oikee näyttelijä? Ehkä sen ambitiot on jossain muualla loppujen lopuksi, mutta aikamoista vähättelyä väittää, että olis joku "nobody" jos se näyttelyuransa aikana tunnistettiin joka paikassa ja se ahisti sitä, eli ei oo mikään tyrkky vaan tavallinen ihminen, joka on näytellyt töikseen = näyttelijä.

Ketju on lukittu.