Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
14381/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valavuori on niitä tyyppejä jotka uskoo omiin juttuihinsa täysillä. Ongelmana on vain ettei hän ajattele ennen kuin  tekee. Tuo homotwiitti hyvänä esimerkkinä. Ihmisen toimintaa pitää katsoa pidemmällä aikajanalla että hänestä voi tehdä päätelmän. Pelkkä talossa nähty on vain pistasilaus ja osittain näyteltyä.

Sulta nyt ileisesti jäi lukematta jonkun tänne kopsaamat tiedot pidemmältä aikajanalta.

Lues tosta ja tuu takasi sanomaan että yksittäistapaus  🤣🤣

https://www.is.fi/koripallo/art-2000005994820.html

Vierailija
14382/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara masentui

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14383/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijari vala kirjoitti:

Valavuori taaaaaas rikkoi sääntöjä!!

Heitti pusseja viivan väärältä puolelta!

Mut eipä bb taas tätäkään noteeraa 😡😡😡

Niin rikkoi Sedukin aivan samalla tavalla.

Vierailija
14384/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saralla ei varmaan uusittu 7työlupaa, kun ei ollut saanut kunnon hommia. Miksei voi suoraan sanoa, ettei oikein natsannut tällä kertaa. Miksi pitää vetää tota "olen jenkkilän asiantuntija ja minulla on loistavat kontaktit ja agentit" - roolia. Saralle kontakti on varmaan sitä, että joku on puhunut joskus jotain. Nyt vähän nöyryyttä peliin. Kannattaa ihan mennä opiskelemaan sitä näyttelemistä ja laulamista ensin. Markkukin on näytellyt, mutta tajuaa itse, ettei ole mikään huippunäyttelijä. Tajuaa itse olla retostelematta.

Sara oli yksi mun lempiasukkaista Markun, Jannen rinnalla, mutta jotenkin meni maku tänään.

Voi ziisus kraist näitä kateellisia! Ei Sara ollut ainoa, joka joutu lähtemään jenkeistä! Palaa sinne New Yorkiin heti kun mahdollista. Hän elättää itsensä mm. tekemällä musiikkia k-pop artisteille ja saahan hän tekijänoikeuskorvauksia jokaisesta biisistä, jota soitetaan vaikka spotifayssa. Youtubessa yli miljoona tilaajaa, ne takaavat hyvät mainostulot. Suomalaiset on sairaan kateellisia, hävetkää!

Ei tässä mistään kateudesta ollut kyse. Mistä kateus kumpuaisikaan, jos sitä menestystä ei niin tullut. Satun vain arvostamaan rehellisyyttä, tiettyä nöyryyttä ja tietenkin työllä hankittua lahjakkuutta.

Siinä tapauksessa kannattaa olla edes pikkuisen nöyrä ja rehellinen omissa kommenteissa

Vierailija
14385/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara masentui

Miksi??

Vierailija
14386/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijari vala kirjoitti:

Valavuori taaaaaas rikkoi sääntöjä!!

Heitti pusseja viivan väärältä puolelta!

Mut eipä bb taas tätäkään noteeraa 😡😡😡

Niin rikkoi Sedukin aivan samalla tavalla.

Ei heittäny väärältä puolelta. Oli vain jalka viivalla.

Vierailija
14387/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2010 Vala "aikoi tuoda kohuräppäri Eminemin Suomeen." Olikohan pitkälläkin neuvottelut?

Vierailija
14388/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinja ahkeroi keittiön tiptop kuntoon!

Vierailija
14389/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä julkkis-BB ihan eri tasoa kuin nuo tavisedeltäjät. Niitä ei jaksa katsoa enää. Toivottavasti ensi vuonna uusi julkkis-BB taas.

Vierailija
14390/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara masentui

Miksi??

Sen koira jäi jenkkeihin.

Vierailija
14391/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara masentui

Miksi??

Meni jo toinen tehtävä seisoskeluksi

Vierailija
14392/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valavuori taas läpsimässä Petraa perseelle

Vierailija
14393/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ihmisellä ei oo sielun sivistystä, niin kirjaviisaudella ei tee mitään"

Toteaa leski Mikkonen, häneltä ei löydy ikävä kyllä kumpaakaan.

Vierailija
14394/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara itkee

Vierailija
14395/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saralla ei varmaan uusittu 7työlupaa, kun ei ollut saanut kunnon hommia. Miksei voi suoraan sanoa, ettei oikein natsannut tällä kertaa. Miksi pitää vetää tota "olen jenkkilän asiantuntija ja minulla on loistavat kontaktit ja agentit" - roolia. Saralle kontakti on varmaan sitä, että joku on puhunut joskus jotain. Nyt vähän nöyryyttä peliin. Kannattaa ihan mennä opiskelemaan sitä näyttelemistä ja laulamista ensin. Markkukin on näytellyt, mutta tajuaa itse, ettei ole mikään huippunäyttelijä. Tajuaa itse olla retostelematta.

Sara oli yksi mun lempiasukkaista Markun, Jannen rinnalla, mutta jotenkin meni maku tänään.

Voi ziisus kraist näitä kateellisia! Ei Sara ollut ainoa, joka joutu lähtemään jenkeistä! Palaa sinne New Yorkiin heti kun mahdollista. Hän elättää itsensä mm. tekemällä musiikkia k-pop artisteille ja saahan hän tekijänoikeuskorvauksia jokaisesta biisistä, jota soitetaan vaikka spotifayssa. Youtubessa yli miljoona tilaajaa, ne takaavat hyvät mainostulot. Suomalaiset on sairaan kateellisia, hävetkää!

Ei tässä mistään kateudesta ollut kyse. Mistä kateus kumpuaisikaan, jos sitä menestystä ei niin tullut. Satun vain arvostamaan rehellisyyttä, tiettyä nöyryyttä ja tietenkin työllä hankittua lahjakkuutta.

Sara Forsberg nimi näkyy parin leffan tekijäluettelossa😉 Star Wars ja Star Trek, lisäksi pikku rooli Rennyn leffassa, minkä on nähnyt kymmenet miljoonat ihmiset. Mitäs itse olet tehnyt?

Vierailija
14396/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyrpa on nuorena, kyrpa vanhana, se ei siit miksikä muutu, oikeesti"

Toteaa Janne.

(jätin ä-pisteet pois, ei tule läpi muutoin)

Vierailija
14397/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos ihmisellä ei oo sielun sivistystä, niin kirjaviisaudella ei tee mitään"

Toteaa leski Mikkonen, häneltä ei löydy ikävä kyllä kumpaakaan.

Tarkoitti ehkä sydämen sivistystä.

Vierailija
14398/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä muillakin on 24/7 kuin yliaktiivisella Nina-fanilla, joka väittää, ettei Nina ole äänessä sen enempää kuin toisetkaan ja on hyvä kuuntelija.

Koko kauden Nina on puhunut ja puhunut ja puhunut. Lörpötellyt, papattanut ja höpöttänyt.

Muita "kuunnellessaan" hän näyttää miettivän, miten pääsisi keskeyttämään tarinan ja kertomaan omia juttujaan.

Ei totuus muutu jankuttamalla palstalla.

Luuletko, että vain yksi ihminen on kommentoinut väitteitäsi, että ne ovat valhetta ja mustamaalausta? Keskustelupalstalla jossa päivittäin tuhansia kommentoijia. :D

Olet jo niin monesti jäänyt kiinni valehtelusta, että ihan siksi otin itsekin 24/7:n tarkistaakseni, kuka puhuu potaskaa. 

Nina ei ole tosiaan äänessä muita enempää. Ihan ehdottomasti, tällä hetkellä, useimmin kuuluu Aleksin tai Jannen ääni. Heidän kummankaan en ole huomannut ottavan muitahiljaisempia asukkaita mukaan keskusteluihin kuten Nina.

Kyllä sun tyylin tunnistaa, väität kaikkia valehtelijoiksi. jotka vain kertovat mitä mikkoska tuolla tekee. Itse myös syyttelet että ninan inhoajia on täällä vain yksi, koska syytät muita siitä mitä itse olet. :D

eri

Lakkaa haukkumasta muita kommentoijia. Kirjoita vaikka tuhat haukkumiskommenttia, mutta älä syytä muita oman toimintatapasi pohjalta.

Eri

Vierailija
14399/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara Forsberg nimi näkyy parin leffan tekijäluettelossa😉 Star Wars ja Star Trek, lisäksi pikku rooli Rennyn leffassa, minkä on nähnyt kymmenet miljoonat ihmiset. Mitäs itse olet tehnyt?

Töitähän sitä on tullut tehtyä sekä veroja maksettua. Viime kesänä kävin uimassa.

Vierailija
14400/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valan vuodatus kirjoitti:

Mikähän Valavuoren selitys tänään on, jos ei pärjää tai häviää. 😂

Raukka parka kun ei kestä yhtään jos toinen on parempi 🤔

Sellaisia ne kilpailuhenkiset ihmiset ovat. Eivät kestä toisten voittoa ollenkaan. Ihan joka paikassa samanlaisia.

Kilpailuhenkinen D

Ketju on lukittu.