Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Janne: "Tän päivän nuoret ei oo laskenu päässä mitään."
Roni: "Mä kuulun niihin."
Eikö Roni opiskele Kauppakorkeakoulussa (Viro) ja lukiossakin hänellä oli erikoispitkä matematiikka? Kaikenko on laskenut laskukoneella/tietokoneella? Luulisi, että matemaattisesti lahjakas hallitsee myös päässälaskut.
Valan vuodatus kirjoitti:
Mikähän Valavuoren selitys tänään on, jos ei pärjää tai häviää. 😂
Raukka parka kun ei kestä yhtään jos toinen on parempi 🤔
Sillä otti tappio Saralle tosi koville. "Me oltiin yhtäaikaa valmiit mutta mä unohdin huutaa valmis".
Seli seli :D
Vierailija kirjoitti:
Nimeämisistä:
Nina perusteli 2p antamista Sedulle sillä, että Sedu ei tarvitse sitä voittosummaa yhtä paljon kuin muut. Miksei tarvitse? Sedullahan on aivan jäätävät velat. Miten talon isotuloisin Roni muka tarvitsisi voittorahat ennemmin kuin ulosotossa oleva Sedu? Nina ei kuitenkaan pitänyt tästä "kuka rahoja tarvitsee" -linjastaan kiinni, vaan antoi 1p. Markulle sillä perusteella, ettei Markku ole vielä ollut häätöäänestyksessä. Unohtiko Nina, että koko punainen tiimi, Markku mukaanlukien, oli juuri edellisessä häätöäänestyksessä?
Pinjakin aloitti pelaamisen. Nimesi Markun ja Jannen ja perusteli sillä, ett ovat kovimmat uhat hänen voitolloon, heistä tykätään sekä talossa että ulkomaailmassa.
Tuo on vähän huvittavaa, että moni nimeää heitä, ketkä kokee pahimpina uhkina, mutta Markku sitkeästi nimeää sillä perusteella ketkä osallistuu vähiten talon yhteisiin askareisiin :D
Valavuoren nimeämisperuste oli oudoin/pikkumaisin: Jannelle 2p, koska ei valinnut Valaa omaan joukkueeseensa :D
Jotenkin ihanaa ja liikuttavaa, että Janne ja Markku ei ole vieläkään nimenneet toisiaan. Ja näköjään myös Pinja ja Roni pitää yhtä.
Sedulla ei ole hekilökohtaista velkaa eikä henkilökohtaista ulosottoa.
Älä sotke firman raha-asioita tähän.
Vierailija kirjoitti:
Janne: "Tän päivän nuoret ei oo laskenu päässä mitään."
Roni: "Mä kuulun niihin."Eikö Roni opiskele Kauppakorkeakoulussa (Viro) ja lukiossakin hänellä oli erikoispitkä matematiikka? Kaikenko on laskenut laskukoneella/tietokoneella? Luulisi, että matemaattisesti lahjakas hallitsee myös päässälaskut.
Päässä laskeminen on vain yksi tekniikka. Nykyisin käytetään muita. Ei lukiossa esim tehdä päässälaskuja eikä sellaisia ole yo-kokeissa vaan aika paljon korkeampaa matikkaa.
Enää ei peruskoulussa myöskään opetella kaunokirjoitusta. Niin ne ajat muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Markku alko johtaan vaikka ei ole valittu johtajaksi
Eikö ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuori on tuolla talossa varmaan eniten oma itsensä. Hyvässä ja pahassa. Loistava bb-asukas. Minä tykkään. Siis niin kuin asukkaana, jota on kiva seurata.
Täysin samaa mieltä. Ainut, joka näyttää aidot tunteensa. Aidosti liikuttui Ninan ja Sanin saamista äitienpäiväkirjeistä.
Liikuttui heti kun huomasi muiden asukkaiden vieressä kummallakin puolella kyynelehtivän.
Vierailija kirjoitti:
Raukka parka kun ei kestä yhtään jos toinen on parempi 🤔Sillä otti tappio Saralle tosi koville. "Me oltiin yhtäaikaa valmiit mutta mä unohdin huutaa valmis".
Seli seli :D
Tottahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuori on tuolla talossa varmaan eniten oma itsensä. Hyvässä ja pahassa. Loistava bb-asukas. Minä tykkään. Siis niin kuin asukkaana, jota on kiva seurata.
Täysin samaa mieltä. Ainut, joka näyttää aidot tunteensa. Aidosti liikuttui Ninan ja Sanin saamista äitienpäiväkirjeistä.
Liikuttui heti kun huomasi muiden asukkaiden vieressä kummallakin puolella kyynelehtivän.
Vala on Sedun ohella 100% peluri. Niin nuo muutkin mutta pienemmällä prosentilla. Kannattaa katsoa siitä näkökulmasta kuka näyttelee parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vala on Sedun ohella 100% peluri. Niin nuo muutkin mutta pienemmällä prosentilla. Kannattaa katsoa siitä näkökulmasta kuka näyttelee parhaiten.
Kyllä nimeämispisteitä voi antaa taktisesti, mutta silti olla oma itsensä talossa. Eivät ne poissulje toisiaan. Valavuori ei kyllä näyttele tuolla.
Onpa taas sekava tehtävä seurattavaksi
Jättihedelmäpeli pyörii, porukka hyörii... mulla ei oo mun rillejä... ei tuu mitää.. sipisipisupisupi... viistuhattasetkytkaks... mihin tää numero laitetaan... voi vi**u...
onpas viihdyttävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nimeämispisteitä voi antaa taktisesti, mutta silti olla oma itsensä talossa. Eivät ne poissulje toisiaan. Valavuori ei kyllä näyttele tuolla.
Jokaisella on oikeus antaa nimeämispisteet ihan millä perusteella haluaa ja niitä saa muutta niin paljon kuin lystää. Valavuori on näytelly koko ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen tarvitse näytellä kun se uskoo omiin satuihinsa ja menee siltä pohjalta. Ehdottomasti viihdyttävin hahmo talossa mutta samalla kaikista feikein mun mielestä. Sedukin on peluri mutta sen gameface on paljon ilmeettömämpi eikä se nosta itseään framille. Muut on aika amatöörejä noiden kahden pelimiehen rinnalla.
Raukka parka kun ei kestä yhtään jos toinen on parempi 🤔
Eivät häviä
Vierailija kirjoitti:
Saralla ei varmaan uusittu 7työlupaa, kun ei ollut saanut kunnon hommia. Miksei voi suoraan sanoa, ettei oikein natsannut tällä kertaa. Miksi pitää vetää tota "olen jenkkilän asiantuntija ja minulla on loistavat kontaktit ja agentit" - roolia. Saralle kontakti on varmaan sitä, että joku on puhunut joskus jotain. Nyt vähän nöyryyttä peliin. Kannattaa ihan mennä opiskelemaan sitä näyttelemistä ja laulamista ensin. Markkukin on näytellyt, mutta tajuaa itse, ettei ole mikään huippunäyttelijä. Tajuaa itse olla retostelematta.
Sara oli yksi mun lempiasukkaista Markun, Jannen rinnalla, mutta jotenkin meni maku tänään.
Voi ziisus kraist näitä kateellisia! Ei Sara ollut ainoa, joka joutu lähtemään jenkeistä! Palaa sinne New Yorkiin heti kun mahdollista. Hän elättää itsensä mm. tekemällä musiikkia k-pop artisteille ja saahan hän tekijänoikeuskorvauksia jokaisesta biisistä, jota soitetaan vaikka spotifayssa. Youtubessa yli miljoona tilaajaa, ne takaavat hyvät mainostulot. Suomalaiset on sairaan kateellisia, hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nolottaa nuo Saran ja Ronin jutut. Ihan kuin olisivat suurempiakin staroja. Myötähäpeä on suuri.
Onneksi Markku ei lähtenyt mukaan tuohon naurettavaan omakehun kerhoon. Miten ihmiset ei tajua, että tuollainen pröystäily kääntyy itseään vastaan.
Edes Valavuori ei ota itseään noin tosissaan.
Kerro mitä puhuivat.
Sara kertoi omista Amerikan valloituksistaan hieman omahyväiseen tyyliin. Just sellainen "tähdenalku", jonka ainoa motiivi on vain päästä julkisuuteen. Useinhan julkisuus vaatii talenttia, vuosikausia hioutunutta lahjakkuutta ja perehtyneisyyttä. Sara on tyypillinen pintaliitäjä tajuamatta sisällön merkitystä. Hänellä ei ole "lahjakkuuksiinsa" mitään syvällistä otetta.
Roni kertoi tarinoita siitä, miten hänet on tunnistettu julkkikseksi eri paikoissa. Sitten hän kertoi jutun siitä, miten hän oli ollut Janne Katajan haastattelussa. Olivat puhuneet julkisuuden haitoista. Janne K. oli sitten sanonut "Ainakin se kertoo, että sinua arvostetaan". Kaikkia ihmisiä ei kuulemma arvosteta. Sara siihen "Janne on kyllä viisas mies". Ihan kuin julkisuus toimisi ihmisen arvostuksen mittarina. Jotenkin vähän sairasta.
Minulla särähti korvaan tuossa keskustelussa myöskin se, kun Markus kysyi Saralta toimiiko hän jenkeissä yrittäjänä vai työntekijänä ja miten ne sopimukset toimivat, niin Sara vain sanoi, että hänellä on Suomessa kirjanpitäjä ja jenkeissä hän yrittää tehdä ne asiat itse, mutta siinä on niin paljon asioita, joita jengi ei vaan voi ymmärtää. Mielestäni Markus esitti ihan selkeän kysymyksen, johon olisi voinut valottaa miten homma toimii, mutta Sara päätti, että ei kukaan vain tajuu.
Saralla oli joku työlupa/viisumi, jonka luokitus oli "extraordinary talent" 😁 Jostain syystä sitä ei uusittu. Tuli äkkilähtö, koirakin jäi. Syitä tähän Sara ei oikein kertonut. Hmm..
Tuo ei kuulosta hyvälle, että koira jäi. Vaikka Sarasta mitään negatiivista en keksi, koska en häntä tunne, niin tuota en ymmärrä.
-Matkatavarakoira jäi ..niinkö se meni. Toivottavasti ei enää ota yhtään eläintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut joka näyttää aidot tunteensa? Aidosti vilkuili muita asukkaita pikkuisen huvittuneena kun Sani ja Nina liikuttuivat lastensa kirjeistä. huomasikin, että osa muista asukkasitakin on liikuttuneita, Porkka pyyhkäisi silmiään, Pinjalta valui kyyneleet virtanaan ja Sara hautasi kasvot käsiinsä. Aidosti sitten päätti liikuttua. Melkoisen aito Aleksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saralla ei varmaan uusittu 7työlupaa, kun ei ollut saanut kunnon hommia. Miksei voi suoraan sanoa, ettei oikein natsannut tällä kertaa. Miksi pitää vetää tota "olen jenkkilän asiantuntija ja minulla on loistavat kontaktit ja agentit" - roolia. Saralle kontakti on varmaan sitä, että joku on puhunut joskus jotain. Nyt vähän nöyryyttä peliin. Kannattaa ihan mennä opiskelemaan sitä näyttelemistä ja laulamista ensin. Markkukin on näytellyt, mutta tajuaa itse, ettei ole mikään huippunäyttelijä. Tajuaa itse olla retostelematta.
Sara oli yksi mun lempiasukkaista Markun, Jannen rinnalla, mutta jotenkin meni maku tänään.
Voi ziisus kraist näitä kateellisia! Ei Sara ollut ainoa, joka joutu lähtemään jenkeistä! Palaa sinne New Yorkiin heti kun mahdollista. Hän elättää itsensä mm. tekemällä musiikkia k-pop artisteille ja saahan hän tekijänoikeuskorvauksia jokaisesta biisistä, jota soitetaan vaikka spotifayssa. Youtubessa yli miljoona tilaajaa, ne takaavat hyvät mainostulot. Suomalaiset on sairaan kateellisia, hävetkää!
Koronan vuoksi amerikasta on lentänyt pois aika lailla porukkaa. Mm. opiskelijoita, urheilijoita ja muita ei pysyvällä oleskeluluvalla olleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nolottaa nuo Saran ja Ronin jutut. Ihan kuin olisivat suurempiakin staroja. Myötähäpeä on suuri.
Onneksi Markku ei lähtenyt mukaan tuohon naurettavaan omakehun kerhoon. Miten ihmiset ei tajua, että tuollainen pröystäily kääntyy itseään vastaan.
Edes Valavuori ei ota itseään noin tosissaan.
Kerro mitä puhuivat.
Sara kertoi omista Amerikan valloituksistaan hieman omahyväiseen tyyliin. Just sellainen "tähdenalku", jonka ainoa motiivi on vain päästä julkisuuteen. Useinhan julkisuus vaatii talenttia, vuosikausia hioutunutta lahjakkuutta ja perehtyneisyyttä. Sara on tyypillinen pintaliitäjä tajuamatta sisällön merkitystä. Hänellä ei ole "lahjakkuuksiinsa" mitään syvällistä otetta.
Roni kertoi tarinoita siitä, miten hänet on tunnistettu julkkikseksi eri paikoissa. Sitten hän kertoi jutun siitä, miten hän oli ollut Janne Katajan haastattelussa. Olivat puhuneet julkisuuden haitoista. Janne K. oli sitten sanonut "Ainakin se kertoo, että sinua arvostetaan". Kaikkia ihmisiä ei kuulemma arvosteta. Sara siihen "Janne on kyllä viisas mies". Ihan kuin julkisuus toimisi ihmisen arvostuksen mittarina. Jotenkin vähän sairasta.
Minulla särähti korvaan tuossa keskustelussa myöskin se, kun Markus kysyi Saralta toimiiko hän jenkeissä yrittäjänä vai työntekijänä ja miten ne sopimukset toimivat, niin Sara vain sanoi, että hänellä on Suomessa kirjanpitäjä ja jenkeissä hän yrittää tehdä ne asiat itse, mutta siinä on niin paljon asioita, joita jengi ei vaan voi ymmärtää. Mielestäni Markus esitti ihan selkeän kysymyksen, johon olisi voinut valottaa miten homma toimii, mutta Sara päätti, että ei kukaan vain tajuu.
Saralla oli joku työlupa/viisumi, jonka luokitus oli "extraordinary talent" 😁 Jostain syystä sitä ei uusittu. Tuli äkkilähtö, koirakin jäi. Syitä tähän Sara ei oikein kertonut. Hmm..
Tuo ei kuulosta hyvälle, että koira jäi. Vaikka Sarasta mitään negatiivista en keksi, koska en häntä tunne, niin tuota en ymmärrä.
-Matkatavarakoira jäi ..niinkö se meni. Toivottavasti ei enää ota yhtään eläintä.
Se ei ollut, eikä ole, Saran päätettävissä. Kaikki liittyy USA:n koronarajoituksiin, jotka hyvin eri kuin Suomessa, sinne ei mennä eikä sieltä lähdetä miten sattuu. Koira asuu ystävällä ja voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais kuitenkin tulla mieleen viimevuonna edesmennyt äitinsä joka herkäksi vetää kenet vain🤍
Luuletko, että vain yksi ihminen on kommentoinut väitteitäsi, että ne ovat valhetta ja mustamaalausta? Keskustelupalstalla jossa päivittäin tuhansia kommentoijia. :D
Olet jo niin monesti jäänyt kiinni valehtelusta, että ihan siksi otin itsekin 24/7:n tarkistaakseni, kuka puhuu potaskaa.
Nina ei ole tosiaan äänessä muita enempää. Ihan ehdottomasti, tällä hetkellä, useimmin kuuluu Aleksin tai Jannen ääni. Heidän kummankaan en ole huomannut ottavan muitahiljaisempia asukkaita mukaan keskusteluihin kuten Nina.