Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
14301/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lontoon olympialaisten aikaan 2012 Valavuori nosti sosiaalisessa mediassa esiin suomalaisurheilijoita, joilla oli vaikeuksia rahoittaa kilpailemistaan.

Valavuori ilmoitti aikovansa auttaa painija Rami Hietaniemeä, sulkapalloilija Ville Långia ja taekwondoin Suvi Mikkosta.

Långille hän lupasi järjestää ”omalla riskillä” 10 000 euron sponsorirahapotin. Samantyyppisiä olivat lupaukset Hietaniemelle.

Molemmat sanoivat myöhemmin, ettei luvatun kaltaista tukea tullut.

Olympialaisissa Suomi saavutti yhden hopean ja kaksi pronssia. Kisojen jälkeen Valavuori ilmoitti Twitterissä, että ”päätös on tehty” – hän perustaa Suomen Urheilutallin, joka järjestää neljälle suomalaisurheilijalle täysammattilaisuuden neljäksi vuodeksi ennen Rion kesäkisoja 2016.

Tallia ei perustettu.

Vierailija
14302/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, ei Roni on niin ihana herrasmies. Ilmoitti itsensä vapaaehtoisesti häätöäänestykseen muiden sijasta. 

Aika sokea on, jos ei näe, että tuo oli Ronin peliliike. Esittää ritarillista ja uhrautuvaa nostaakseen pisteitä niin talossa kuin äänestäjien keskuudessa.

Myös Nina yritti vedota kanssa-asukkeihin juuri ennen nimeämistä hokemalla isoon ääneen: "Mä oon varma siitä, että annatte mulle pisteitä ja mä oon takuulla häädössä." Koitti pelastautua sillä, että häntä säälittäisiin ja nimettäisiin joku muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14303/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksilla on pikku massu makkarat

No ei mitenkään pienet, kroppa ei kerro mistään urheilevasta henilöstä.

Aleksi yrittää puheissa olla kovakin urheilumies vaikka totuus on jotain aivan muuta. Pokerin pelaaja ja suun soittaja lähinnä. Urheilujutut on pelkkää puhetta ja sanahelinää.

Vierailija
14304/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse näkisin enemmän sutinaa Petran ja Aleksin kesken. Nytkin Petra TAAS hilasi itsensä Aleksin kanssa golfaamaan ja aiva muistakin syistä kuin siitä, että ovat molemmat urheilullisia.

Aleksin kellit on tuossa koko aamun heiluneet liian kireissä pyöräilyshortseissa ja olen useamman kerran kuin yhden nähnyt Petran vilkuilevan sillä silmällä.

Petralla on Virolainen mies.

Jotain 20 vuotta vanhempi. Onko kenties vähän isäkompleksi? Komee mies toki on

Aleksi ja Petra taasen jos ei nyt ystäviä, niin ainakin kavereita. Enkä ihmettelesi yhtään, jos  olisivat sopineet yhdessä BB-taloon menosta. Aleksin videohaastis Petran kanssa  podcast ohjelmassaan keskustelivat mm. tosi-tv ohjelmista mihin voisi osallistua jne.. Haastattelusta saa myös hyvinkin sellaisen kuvan, että tuntevat toisensa.

haastis löytyy Aleksin https://www.twitch.tv/valavuori sivustolta senkun haette jos kiinnostaa.

Vierailija
14305/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeämisistä:

Nina perusteli 2p antamista Sedulle sillä, että Sedu ei tarvitse sitä voittosummaa yhtä paljon kuin muut. Miksei tarvitse? Sedullahan on aivan jäätävät velat. Miten talon isotuloisin Roni muka tarvitsisi voittorahat ennemmin kuin ulosotossa oleva Sedu? Nina ei kuitenkaan pitänyt tästä "kuka rahoja tarvitsee" -linjastaan kiinni, vaan antoi 1p. Markulle sillä perusteella, ettei Markku ole vielä ollut häätöäänestyksessä. Unohtiko Nina, että koko punainen tiimi, Markku mukaanlukien, oli juuri edellisessä häätöäänestyksessä?

Pinjakin aloitti pelaamisen. Nimesi Markun ja Jannen ja perusteli sillä, ett ovat kovimmat uhat hänen voitolloon, heistä tykätään sekä talossa että ulkomaailmassa.

Tuo on vähän huvittavaa, että moni nimeää heitä, ketkä kokee pahimpina uhkina, mutta Markku sitkeästi nimeää sillä perusteella ketkä osallistuu vähiten talon yhteisiin askareisiin :D

Valavuoren nimeämisperuste oli oudoin/pikkumaisin: Jannelle 2p, koska ei valinnut Valaa omaan joukkueeseensa :D

Jotenkin ihanaa ja liikuttavaa, että Janne ja Markku ei ole vieläkään nimenneet toisiaan. Ja näköjään myös Pinja ja Roni pitää yhtä.

Vierailija
14306/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen äänestyksessä olevan poislähtö vaikuttaisi eniten talon dynamiikkaan:

-Roni -ei osallistu juurikaan talon töihin, jäisikö kukaan asukas kaipaamaan niin, että ikävöisi, nousisiko joku muu enemmän esiin siksi että hän olisi poissa

-Nina -pyykkää, siivoaa, huolehtii kaikista, juttelee kaikille, on saanut monen asukkaan avautumaan asioistaan ja elämästään, lähteekö liikaa pois jos jättää talon, meneekö pelkäksi picniciksi kun ei kukaan ärsytä ketään enää

-Janne -osallistuu kaikkii talon töihin, paljon äänessä, ottaa isoa roolia kaikessa, mutta ei kapteenin vastuuta halunnut ja tietty selkeys joukkueen toiminnasta katosi, onko ilo kadonnut tekemisestä, vaikuttaa jotenkin väsähtäneltä

-Sedu -osallistuu kaikkeen, mutta ei tee numeroa itsestään, juttelee hillitysti, mutta aina asiaa, Aleksilta lähtisi viimeinen tuki ja turva Petraa lukuunottamatta, mikä verran poistuminen vaikuttaisi talon dynamiikkaan - melko vähän, jos lainkaan

Roni: Häätö varmaan hämmentäisi muita paljon, koska asukkaat olettaa Ronin olevan turvassa fanijoukkonsa vuoksi. Ei näkyisi talossa muuten mitenkään vaikka poistuisi.

Nina: Asukkaita rasittava puhetulva ja keskeytykset loppuisi, alkaisiko asukkaat seuraavaksi ärsyyntymään jostain toisesta? Veisi mukanaan lämminhenkistä juttelua ja sellaista syvemmälle henk.koht. ajatuksiin meneviä keskusteluja, aitoja jutteluja.

Janne: Veisi mukanaan eniten. On talossa sellainen, jolta kysytään kun apua tarvitaan, on käytännön ihminen jolta sujuu melkein kaikki. Huumoria ja rentoutta tuo taloon, on pidettyä seuraa.

Sedu: En tiedä huomaisiko hänen poistumistaan millään tavalla. On paikalla ja mukava asukas muttei taida jättää mitään isoa aukkoa lähtiessään. Petran kanssa yhtä turhakkeita.

Pakko todeta, että Nina on kyllä kaikkein eniten saanu keskusteluissa muista ihmisistä utsittua ulos henkilökohtaisia asioita ja ajatuksia. Nina kyselee kaikista eniten muilta niiden asioista, välillä jopa ehkä liiankin henkilökohtaisia, mutta ainakaan toistaiseksi kukan ei ole suuttunut siitä.

Kyllä. Nina on nimenomaan aloittanut monta hyvää keskustelua alkamalla kyselemään joltain toiselta asukkaalta asioista, joista ei tiedä. Hän on utelias kuulemaan toisten kokemuksia ja ajatuksia asioista. Oma käsitykseni on muuttunut hieman myönteisemmäksi itse nähdyn pohjalta, kun lakkasin uskomasta kommentteja ja aloin katsoa itse.

Vierailija
14307/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saralla ei varmaan uusittu työlupaa, kun ei ollut saanut kunnon hommia. Miksei voi suoraan sanoa, ettei oikein natsannut tällä kertaa. Miksi pitää vetää tota "olen jenkkilän asiantuntija ja minulla on loistavat kontaktit ja agentit" - roolia. Saralle kontakti on varmaan sitä, että joku on puhunut joskus jotain. Nyt vähän nöyryyttä peliin. Kannattaa ihan mennä opiskelemaan sitä näyttelemistä ja laulamista ensin. Markkukin on näytellyt, mutta tajuaa itse, ettei ole mikään huippunäyttelijä. Tajuaa itse olla retostelematta.

Sara oli yksi mun lempiasukkaista Markun, Jannen rinnalla, mutta jotenkin meni maku tänään.

Saran puheissa myös hieman liioiteltua ja ristiriitaista on hänen tunnettuus jenkeissä. Aiemmin hän sanoi, että suurin osa seuraajista on jenkeissä ja suomalaisia seuraajia on vain 16 %. Näin hän siis antoi ymmärtää, että jenkkiseuraajia olisi se 80 % seuraajista. Nyt kuitenkin kertoi, että amerikkalaisia hänen seuraajistaan on 28 %. Eli siellä on yli 50 % seuraajista jostain muualta. Vaikka amerikkalaisia seuraajia on lähes tuplasti suomalaisiin seuraajiin verrattuna, ei vain ole oikein loogista, että hänet tunnetaan jenkeissä paremmin kuin Suomessa. Jenkeissä kuitenkin väkeä on pikkuisen enemmän kuin kaksinkertaisesti Suomen verran. 

Vierailija
14308/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nuo blenderit pois, ei kuule mitään. Alkaisi jo kisa niin valevuorikin lopettaisi tuon syömisen. Näyttäisivät sen valevuoren valeen, vain hipaisin... Koski varmaan jokaiseen kuutioon ja asetteli niitä järjestykseen, kaikkea muuta kuin hipaisu. Kertoo kaverista tuo hipaisu.

Vierailija
14309/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistelmä ketjusta niille jotka ei jaksa lukea kokonaan:

Niina on - valivali ruikuti ruikuti - joutaisi pois

Aleksi on - valivali ruikuti ruikuti - joutaisi pois

Sedu on - vali vali ruikuti ruikuti - joutaisi pois

Markku on - vali vali ruikuti ruikuti - joutaisi pois

Roni on - vali vali ruikuti ruikuti - joutaisi pois

Janne on - vali vali ruikuti ruikuti - joutaisi pois

Sara on - vali vali ruikuti ruikuti - joutaisi pois

Pinja on - vali vali ruikuti ruikuti - joutaisi pois

Petra on - vali vali ruikuti ruikuti - joutaisi pois

ja jos joku nyt unohtui niin nekin on ihan samaa, samoin kaikki jo tippuneet

Vierailija
14310/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara sanoi herralle kiitos

Vierailija
14311/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valavuori on tuolla talossa varmaan eniten oma itsensä. Hyvässä ja pahassa. Loistava bb-asukas. Minä tykkään. Siis niin kuin asukkaana, jota on kiva seurata.

Vierailija
14312/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri Tilkanen, Vappu Pimiä, Arja Koriseva, Antti Luusuanniemi, Sebastian Reiman, Janni Hussi, Danny, Erika Vikman, Hjallis, MTV:n toimittaja itseasiassa oliko Jaakko Loikkanen tai sinne päin, Mikko Leppilampi, Heikki Lampela, Sanna ja Rosa, siinä mun lista

Piia Penttala kaikkitietäväisenä sekaan, kauden Nina M

Vierailija
14313/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valavuori syö keittiössä seisten, Markku ja Petra juttelee ihan vieressä. Vala ei ilemisesti saa tarpeeksi huomiota, alkaa esittää syövänsä jotain tosi pahaa posket pullolaan, irvistää ja lähes yökkäilee.Markku ja Petar ei lähde mukaan. Vala puistelee päätään ja katsoo kameraan kuin huomiota surkeana aneleva pikkulapsi.

Vierailija
14314/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valavuori on tuolla talossa varmaan eniten oma itsensä. Hyvässä ja pahassa. Loistava bb-asukas. Minä tykkään. Siis niin kuin asukkaana, jota on kiva seurata.

Nimenomaan. Sillä menee kaikista helpoiten Saran ohella totuus ja taru hienosti sekaisin. Värittää juttujaan tosi isolla värikynällä ja pokka pitää :D

Vierailija
14315/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan siitä yläkoulun isoimmasta jonnesta joku tykkäsi. Minä en silloinkaan.

Vierailija
14316/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä koronaa. Ruottin Madeelaine ei oo päässyt Ruotsiin.

Vierailija
14317/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän Valavuoren selitys tänään on, jos ei pärjää tai häviää. 😂

Raukka parka kun ei kestä yhtään jos toinen on parempi 🤔

Vierailija
14318/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Ainut, joka näyttää aidot tunteensa. Aidosti liikuttui Ninan ja Sanin saamista äitienpäiväkirjeistä.

Vierailija
14319/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Markku alko johtaan vaikka ei ole valittu johtajaksi

Vierailija
14320/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimeämisistä:

Nina perusteli 2p antamista Sedulle sillä, että Sedu ei tarvitse sitä voittosummaa yhtä paljon kuin muut. Miksei tarvitse? Sedullahan on aivan jäätävät velat. Miten talon isotuloisin Roni muka tarvitsisi voittorahat ennemmin kuin ulosotossa oleva Sedu? Nina ei kuitenkaan pitänyt tästä "kuka rahoja tarvitsee" -linjastaan kiinni, vaan antoi 1p. Markulle sillä perusteella, ettei Markku ole vielä ollut häätöäänestyksessä. Unohtiko Nina, että koko punainen tiimi, Markku mukaanlukien, oli juuri edellisessä häätöäänestyksessä?

Pinjakin aloitti pelaamisen. Nimesi Markun ja Jannen ja perusteli sillä, ett ovat kovimmat uhat hänen voitolloon, heistä tykätään sekä talossa että ulkomaailmassa.

Tuo on vähän huvittavaa, että moni nimeää heitä, ketkä kokee pahimpina uhkina, mutta Markku sitkeästi nimeää sillä perusteella ketkä osallistuu vähiten talon yhteisiin askareisiin :D

Valavuoren nimeämisperuste oli oudoin/pikkumaisin: Jannelle 2p, koska ei valinnut Valaa omaan joukkueeseensa :D

Jotenkin ihanaa ja liikuttavaa, että Janne ja Markku ei ole vieläkään nimenneet toisiaan. Ja näköjään myös Pinja ja Roni pitää yhtä.

Ronin fanit hoitaa 30k€ Ronille. Ei mahda mitään :(

Ketju on lukittu.