Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea näyttelijä Lauri joka näytteli Olavi Virtaa. Oispa Tuolla, naisille silmänruokaa. Huh.
Samaa mieltä👍 Lauri o huippu komee ja sexy💖 joku yrmeä Markkupoju jää kauas taakse....Markku ihan tavallisen pulliaisen näköinen.
Ihan tavallisen pullin näköinen ;D
Tai kul_lin🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva nähdä Sanna koosteessa. Tykkäsin siitä asukkaana. Hyväntuulinen asukas ja hyvä keskustelija.
Ihan vilpittömästi kysyn, miten on mahdollista että moni näki Sannan noin?
Mun mielestä sietämätön tenttaaja, oli samantien perässä jos joku halusi olla omassa rauhassa ja oli heti olevinaan esim. liikunnasta ja kokkailusta pitävä kun huomasi että sellaisesta tykätään, vaikka aluksi kertoi päinvastaista.
Muutenkaan en jaksaisi sitä töksäyttelevää ”niikö, sillee *maiskis*, niikö tiiätkö niikö”.
Hyvä että vihdoin lähti!!Olet luultavasti raivokas persuvihaaja ja koska olet sannankin luokitellut tuohon ryhmään niin hakemalla haet yksityiskohtia joiden turvin voit sannaa inhota. Aika harva muu katsoo lähetystä samalla asenteella eli näkee sannan erilaisena kuin sinä. Ehkä voisit oppia tästä jotain mutta toisaalta vaikutat ihmiseltä joka ei opi.
Anteeks mitä :D
No nyt on pakko tehdä nimimerkki tänne kun porukka on näin vainoharhaista.
Mä nimenomaan olen persu.
Sanna on muuten vaan sietämätön.
Min mielestä.
Hellari Sara ulos, täysin feikki tapaus. Todennäköisesti uskonveljet äänestävät saraa luurit punaisena ja rukoilevat jeesusta apuun.
Sannasta tuli symppiskuva talon perusteella, vahvisti ajatusta että persuja nuoleskelevat kolumnit ovat vain tarkoituksellista provoa ja tietoista toimittajan roolia.
Ja Juti vetää tosi hyvin talossa, hauskoja juttuja taaskin jatkuvalla syötöllä. 2021 never forget
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne näytti taas illalla vähän yllättyvän kun kuuli olevansa häädössä...
Talossahan aika monet on puhuneet koko ajan, että Janne tai Markku voittaa koko kisan. Ainoastaan Nina on alkanut viime päivinä puhua, että joku nuorista voittaa. On varmaan Janne itsekin ollut luulossa, että olis suosituin. Nyt nimeämisissä sanoi että häellä on sellainen kutina, että Nina antaa hänelle pisteet ja siksi hän antaa nyt Ninalle 2. Noh, Nina ei nimennyt Jannea, mutta hätä tuolla nyt tuntuu olevan että putoaa.
Janne ampui kyllä itseään jalkaan mikäli Nina tippuu sillä taloon jää just ne kaikki jotka antoi Jannelle pisteitä, Nina tuskin nimeäisi Janne koskaan.
Aleksi ja Pinja antoivat kumpikin Jannelle 2 nimeämispistettä. Heillä näköjään ajatukset kulkee samaa rataa.
Voi kun älyäisivät talon vanhempi jengi pistää nuorisoa äänestykseen. Herkullinen kattaus lähtijöissä olisi Petra, Pinja, Sara, näin ensi hätään.
No niin, mä olen se joka ei ymmärrä Sannan suosiota, haluan Ronin seuraavaksi ulos, olen alkanut fanittaa Sedua ja sanoin että eiköhän Ninan lapset pärjää.
En vihaa persuja, en fanita Ninaa.
Enkä ole yhtäkään viestiä ”poistattanut”, miten lie se edes tehdään.
Kykenettekö itse kirjoittelemaan vainoharhojanne nimimerkin takaa?
Ehken-jankkaaja, hirmu-jankkaaja, get over it-jankkaaja, move on-jankkaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään Roni kotiin!
Ääniä Jannelle ja Sedulle <3
Ninakin on ok, pääasia että Roni lähtee!Nina saisi lähteä kotiin lastensa luo.
Eiköhän Ninan lapset pärjää ihan hyvin.
Se ei voi olla ainoa peruste miksi jonkun pitäisi lähteä.Miksi poistatat muiden viestejä?
Entistä enemmän Nina joutaisi lähteä, kun hänen oletettavasti aikuiset faninsa päällepäsmäröivät keskustelua eivätkä salli muiden ilmaista mielipiteitään.
En todellakaan ole Ninan fani, päinvastoin, eihän sitä pälpätystä jaksa kuunnella.
Mutta kun mun mielestä Roni on näistä se kenen pitää just nyt lähteä.
Miten täällä edes kukaan voi päsmäröidä?
Täällä on modet aika tarkkoja.
Samaa mieltä, pitäisin talossa ihan jokaisen joka ärsyttää muita asukkaita ja katsojia. Hiljaiset hiihtäjät saattavat olla vaikka maailman mukavampia ihmisiä, mutta siitähän tässä ei ole kyse eikä muutenkaan asukkaiden paremmuusjärjestykseen laittamisesta, vain se kuka asukas saa eniten eloa ja värinää muihin asukkaisiin ja puhetta ja tekoja aikaiseksi.
Roni B kotiin kasvattamaan saldoa. Tuo tyyny pään päällä on varmaan salaviestintää tyttöystävälle. 6
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä voi olla tuo Pinja oikea pelurien peluri. sanoo Markun pelaavan ja olevan kilpailuhenkinen ja luulee olevansa itse finaalissa, että ei pärjäisi Markulle, siksi nimeäisi Markun.
Markku ei ole peluri, sen jo todisti lausunto, mitä Sanna sanoi Markusta.
Yks mikä on myös ajattelematon nimeämisissään on Petra, kun nimeää Ninan, vetoaa siihen, Nina on ollut jo kauan talossa, että Nina haluaisi jo varmasti pois.
Samaan aikaan he kaikki tulivat taloon. Onko Petralta muisti mennyt.
Ensinnäkin, Nina ei haluaisi lähteä talosta vielä, Petran mielestä Nina olisi valmis lähtemään jo pois.
Sujuvasti unohdit tuossa mikkos-huumassasi sen, että ninan mielestä sedu ei tarvitse voittoa. Sen sijaan sedu ansaitsi 2 nimeämispistettä.
Samanlainen pelaaja ja kieroilija se sun ihana ninnukka on kuin nuo ketä haukuit.
Vierailija kirjoitti:
Roni B kotiin kasvattamaan saldoa. Tuo tyyny pään päällä on varmaan salaviestintää tyttöystävälle. 6
Salaviestintää? Muistathan rakas, että olen tollo tosikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään Roni kotiin!
Se ei voi olla ainoa peruste miksi jonkun pitäisi lähteä.Miksi poistatat muiden viestejä?
Entistä enemmän Nina joutaisi lähteä, kun hänen oletettavasti aikuiset faninsa päällepäsmäröivät keskustelua eivätkä salli muiden ilmaista mielipiteitään.
En todellakaan ole Ninan fani, päinvastoin, eihän sitä pälpätystä jaksa kuunnella.
No tämä. Yleensä eniten sääntöjä rikkovat, vastenmielisimpiä haukkumiskommentteja kirjoittavat itkevät "kritiikkinsä" ja "mielipiteidensä" perään. Asiattomat kommentit joutaakin poistaa, ne ei tuo mitään lisäarvoa keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään Roni kotiin!
Täällä on modet aika tarkkoja.Samaa mieltä, pitäisin talossa ihan jokaisen joka ärsyttää muita asukkaita ja katsojia. Hiljaiset hiihtäjät saattavat olla vaikka maailman mukavampia ihmisiä, mutta siitähän tässä ei ole kyse eikä muutenkaan asukkaiden paremmuusjärjestykseen laittamisesta, vain se kuka asukas saa eniten eloa ja värinää muihin asukkaisiin ja puhetta ja tekoja aikaiseksi.
Juurikin näin! Ne asukkaat jotka kytkevät akun navat väärin päin luovat viihdettä ja pitävät katsojat ruudun äärellä!
Sara ja Markku on ihastuneet toisiinsa. Siinäkin, kun Sara hiipi pihalla Markun taa ja "säikäytti" punehtui Markun posket söpösti ja se katse Saraan😚
Vierailija kirjoitti:
Sannasta tuli symppiskuva talon perusteella, vahvisti ajatusta että persuja nuoleskelevat kolumnit ovat vain tarkoituksellista provoa ja tietoista toimittajan roolia.
Ja Juti vetää tosi hyvin talossa, hauskoja juttuja taaskin jatkuvalla syötöllä. 2021 never forget
Sannan kolumnit ei nuoleskele persuja. Eikä ne nuoleskele kyllä vihervasemmistoakaan ja sehän Sannassa tuntuu olevan pahinta.
Oli kyllä hyvä asukas tuolla.
Porkka pilasi Valan ilon kertomalla että hänenkin joukkueensa pääsee halutessaan saunaan. Ei oikein irronut Aleksilta iloa muiden puolesta. Heikosti näyteltu, kuittasi Porkka, kun Vala sai puserrettua suustaan vaisusti: Hyvä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaviestintää? Muistathan rakas, että olen tollo tosikko?
Rakastan sua, mut lait ääniä tulee team Ronin nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva nähdä Sanna koosteessa. Tykkäsin siitä asukkaana. Hyväntuulinen asukas ja hyvä keskustelija.
Ihan vilpittömästi kysyn, miten on mahdollista että moni näki Sannan noin?
Mun mielestä sietämätön tenttaaja, oli samantien perässä jos joku halusi olla omassa rauhassa ja oli heti olevinaan esim. liikunnasta ja kokkailusta pitävä kun huomasi että sellaisesta tykätään, vaikka aluksi kertoi päinvastaista.
Muutenkaan en jaksaisi sitä töksäyttelevää ”niikö, sillee *maiskis*, niikö tiiätkö niikö”.
Hyvä että vihdoin lähti!!Olet luultavasti raivokas persuvihaaja ja koska olet sannankin luokitellut tuohon ryhmään niin hakemalla haet yksityiskohtia joiden turvin voit sannaa inhota. Aika harva muu katsoo lähetystä samalla asenteella eli näkee sannan erilaisena kuin sinä. Ehkä voisit oppia tästä jotain mutta toisaalta vaikutat ihmiseltä joka ei opi.
Anteeks mitä :D
No nyt on pakko tehdä nimimerkki tänne kun porukka on näin vainoharhaista.
Mä nimenomaan olen persu.
Sanna on muuten vaan sietämätön.
Min mielestä.
Eli et opi saamastasi palautteesta kuten arvelinkin vaan mieluummin teeskentelet lisää. Olit ihan mikä tahansa niin ennalta valitsemasi tapa tarkkailla sannaa vääristää näkemäsi.
Vierailija kirjoitti:
Sara ja Markku on ihastuneet toisiinsa. Siinäkin, kun Sara hiipi pihalla Markun taa ja "säikäytti" punehtui Markun posket söpösti ja se katse Saraan😚
Mitä creepyä tää nyt on taas.