Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Tuleeks teille muille mieleen Valan hikinauhan peittämästä kaljusta mieleen kulllin nuppi?
Vierailija kirjoitti:
Roni vilkuilee vähän väliä kameraa.
Roni on kova poika rouskuttamaan sipsejä ja jumppaamaan.
Roni pitää tyynyä pään päällä ja toljottaa välillä suu auki.
Roni on niin hauska!
Hän on lastenne idoli ja yritysten myyntitykki.
Myös Sara tiedostaa liiankin hyvin olevansa kameroiden ympäröimänä. Toisinaan jopa puhuu suoraan kameraan katsoen samalla tukkaansa sukien! Peilaileekin itseään joka ikisestä heijastavasta pinnasta ja p*rsettä ketkuttaen heiluu Markun ympärillä... :D
Tuleekohan lisäasukkaita tai valehäätö?
Vierailija kirjoitti:
Sara painaa 81 kiloa.
Pitää olla pikkuisen pläski!
Vierailija kirjoitti:
Petraulos kirjoitti:
Petran anti on toljotus, 2tukan näpläys ja letitys ja muutama murahdus.
Petra makoilee sohvalla ja sai noottia ,oli vaipumassa uneen. Pertta ei sovi BB. Farmi selviytyjät jne
Tuolla pitäisi olla enemmän tehtäviä jotta petra viihtyisi eikä tuollaista määrää oleskelua joka taas on BB:n idea. Muuten tuo casting on onnistunut hyvin, mutta tässä kohtaa on tullut huti.
Se ei tietysti tätä virhettä korjaa, että tietyllä alipalstalla + jodelissa keksivät että petra on pidettävä talossa vaikka väkisin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara painaa 81 kiloa.
En nyt pläskistä tiedä, mutta onhan tuo jotenkin hurjan köntys olemukseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksin mielestä rasismi Suomessa on hellyttävää. Aika söpöä että tuollainen Suomalainen valkoinen mies elää noin kuplassa, ja luulee ettei rasismi ole täällä kotisuomessa oikea ongelma. Valoja päälle <3
No hei, Aleksi on persu. Sen takia oli niin hyvää pataa Sannan kanssa
Sanna ei edelleenkään ole persu. Jotenkin muutenkin outo tämä persuviha ja asenne, että ihan kaikki ihmisessä on pielessä jos/kun kannattaa niitä.
Enemmänhän tuolla toisiaan nuoleskelee mikkonen ja bäck, mutta jostain syystä tätä ei selitetä/kuitata mikkosen kokoomuslaisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Sara painaa 81 kiloa.
Minä olen noin 40 kiloa kevyempi kuin Sara, mutta en likimainkaan 40 cm lyhyempi... Tuhti tyttö!
Höh, miksei tätä tehtävää näytetä 24/7? Sininen tiimi tällä hetkellä tehtävähuoneessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara painaa 81 kiloa.
En nyt pläskistä tiedä, mutta onhan tuo jotenkin hurjan köntys olemukseltaan.
Juu, ei kovin naisellista olla yhtä isokokoinen kuin talon raavaat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Roni on nelosen ohjelman juontaja eli menee päätyyn asti ihan varmasti. Läpinäkyvää sisäsiittoista toimintaa. Odotukset oli kovat Ronin suhteen, mutta ei ole kyllä yltänyt odotuksiin tämä kundi. Alkuun ajattelin , että jännittää jne mutta nyt näyttää siltä, että on nelosen oma täyteaine ilman sisältöä ja viihdyttävyyttä. Nelosen epäonnistunut yritys saada nuorempaa katsojakuntaa kanavalleen. Ei toimi, pitäisi ottaa tilalle ihminen joka oikeasti on viihdyttävä ja sanavalmis. Roni on nelosen tämän hetkisen sisällön ilmentymä; valkoista seinääkin on kiinnostavampi seurata ja saada irti viihdettä.
Samoin kuin Sara.
Mä oon alkanut fanittaa Jannea. Yllätys itsellekin.
Vähän ällöttää kun Aleksi kaivaa koko ajan nenää.
Mää kans Janne ja Markku on mun suosikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, että tippuneista naisia on jo 4 ja miehiä vain 1. Kyllä seuraavan tippujan pitäisi olla mies. Onko kukaan nainen ikinä voittanut BB kisaa Suomessa?
Kyllä Ninasta pitäis valitettavasti päästä mahd. pian eroon.. Huomenna vois omasta puolesta lähteä sekä Nina että Sedu/Roni, mutta tuplahäätö taitaa tulla vasta vklp jos on tullakseen.
Nyt jäi Ninalla levy päälle. Tulee kertauksia samoista asioista.
Se nyt vain on niin että Nina on rasittavaa kuunneltavaa. Tietää edelleenkin kaikesta kaiken
mutta lyö vegaanille voita perunamuussiin.Olispa Nina hiljaa edes puoli tuntia. Kun ei vaan enää kiinnosta hänen jutut niin miljoona kertaa kuultu noi samat tarinat.
Ehkäpä siksi onkin valittu tonne taloon että katsojilta menee hermo.
Ei mene hermo ollenkaan, Nina yksi parhaista keskustelijoista talossa. Monesta asiasta tietää. Ja välillä on pitkiä aikoja hiljaakin. Tämä oli yksi parhaita keskusteluja talossa, enkä ole kuullut aiemmin asukkaiden puhuvan ruokavalioiden vaikutuksista painoon. Itselle ainakin tuli paljon uutta ennen kuulematonta tietoa. Ja mukaan keskusteluunhan liittyi lähes kaikki asukkaat, näytti siis kiinnostavan heitäkin.
Samaa mieltä! Tuo oli mun mielestä ihan hyvä keskustelu, eikä mikään monologi vaikka Nina olikin äänessä eniten. Markku osaa kysellä hyviä tarkentavia kysymyksiä ja tällä tavalla ohjailee keskustelua.
Kyllä. Samoin kyseli Ninakin Markulta. Enkä muista kertaakaan aiemmin kuulleeni näistä aiheista puhutun.
tuliko selville missäpäin ulkomailla??? Ei päässyt Porin lentäjäopistoon ilmeisesti, Patrialla maksaa maltaita lentäjän tie.
En tiiä vaikka ois Patrialla, koska puhui maksullisesta koulutuksesta ja Patriahan lentää Espanjassa lentokoulutukset.
Onko tosi että maksava asiakas katsoo mikkosen auringon ottoa tehtävän sijaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara painaa 81 kiloa.
Minä olen noin 40 kiloa kevyempi kuin Sara, mutta en likimainkaan 40 cm lyhyempi... Tuhti tyttö!
Olen n 169 ja painan 76- 80 kiloa elämäniloa.
Miksi kamera ei oo tehtäväalueella,???? Pkele.
Nina laihtui noin 7 kg, Ja sit lihoi noin 28kg.