Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
13201/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta molemmat tylsiä tapetteja. Jotenkin käsittämätöntä, että nuo tuolla edelleen haahuilevat, vaikkeivät tuo minkäänlaista viihdettä. Tai korkeintaan Sara tuo ulkonäöllään viihdettä joillekin uuninpankkopojille, joilla ei muutakaan ole elämässään, mutta siihen se jääkin. Tysin turhia tapauksia. Ja samaa sarjaa ovat tietysti muutkin tubettelijat Roni ja pissipinsku. Harmittaa, että tuollaiset haahuilevat edelleen tuolla ja kaikki värikkäät tyypit (kuten Sanna, Rosa) potkaistaan ulos.

En ole uuninpankkopoika, vaan aikuinen nainen ja mielestäni Sara on mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin, sitä on kivempi kuunnella kuin Sannaa, Rosaa tai Ninaa. Samoin Pinskua. Sanna oli tuolla se mekko päällään haahuileva tapaus.

Niin ne mielipiteet on erilaisia.

Juu, mielipiteet tosiaan ovat erilaisia. Minun korvaani Saaralta ei useimmiten kuulu mitään mielenkiintoista. Harvoin se edes puhuu mitään, enimmäksen vaan peilaa naamaansa tai sitten ynähtelee muiden jutuille "nice, nice, juu, juu".

Vierailija
13202/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen ku puhuivat että onko ollut huonoja päiviä tai hetkiä talossa, nii Nina kerto että jollonki ku pöydän ääressä istuivat ja hänestä tuntui että ei saa ollenkaan suunvuoroa, kun kaikki höpöttää yhteen ääneen :D

Ei Nina taida ollenkaan tajuta että miten paljon itse puhuu ja vie niitä puheenvuoroja toisilta.

Onkohan tuo äänessä kotonaankin yhtä tiiviisti? Poikaparoille ihan ansaittu loma kun äiti on jumissa tuolla talossa. 

Tuskin sen ikäiset 18 ja 19 kuuntelevat kovin pitkään mamman paapatusta.

Painuvat huoneisiinsa ja Ei saa häiritä, hälytys päälle. Sen vuoksi ehkä puhetta tuleekin kun kotona ei kukaan kuuntele, tuolla pikku pakko. Karkuun ei aina pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13203/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petran ja Saran välillä jotain skismaa?

Oon useammanki kerran kuullut Saran yhtäkkiä töksäyttävän jotain törkeetä Petralle. En tiedä yrittääkö sellasta kuivaa/sarkastista huumoria mut ei kyllä vakuuta.

Esim. eilen ennen häätöä Markku ja Petra oli makkarissa juttelemassa ja yhtäkkiä Sara tuli ihan agressiivisena(vaikka olikin vitsiin verhoiltu) kyselemään et mitä te täällä juonitte?!?!?

Kerros joku esimerkki noista useammanki kerran kuulemistasi töksäytyksistä kun en ole itse huomannut yhtään. Kokkaustehtäväpäivänäkin vaikuttivat tulevan oikein hyvin toimeen, naureskelivat yhdessä ja yhteistyö sujui.

En ole tuo, jolta kysyit mutta minäkin olen huomannut, että Sara joskus töksäyttelee omituisia asioita. En nyt tietenkään muista yhtäkään enkä kenelle hän on niitä sanonut, mutta tuolla pari sivua sitten sanoin esimerkin, että sanoo ihmisille "ei se mitään" tilanteissa, joissa se kuulostaa omituiselta, ikään kuin ihmisten pitäisi pyytää lupaa tai anteeksi Saralta. Esimerkiksi, jos joku sanoo, että taidanpas keittää teetä, hän sanoo, että "juu keitä vain, ei minua haittaa". Siitä tulee vähän sellainen tunne, että kokeeko hän, että siihen tarvittiin hänen lupansa.

Myös se "juu" tulee joskus sellaisiin omituisiin paikkoihin, esim kun joku kertoo jotain kokemaansa asiaa, hän sanoo juu, vaikka olisi luontevampaa sanoa "ai jaa". Kun hän sanoo "juu", siitä tulee sellainen olo, että hän tiesi asian jo, vaikka eihän hän voi tietää jonkun toisen kokemia asioita. 

Eiväthän nämä tässä kuulosta kovin pahoilta eikä niitä ehkä pahalla tarkoitakaan, mutta kyllä näistä tulee tosi töksähtävä, tilannetajuton ja jopa ylimielinen mielikuva. 

Valivali, JUU oot kade Saralle😅

Vierailija
13204/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei sitten löytynyt edes yhtä esimerkkiä Saran töksäyttelyistä Petralle?

Mä en sanatarkasti muista nyt yhtäkkiä mitään, mut joskus ku Petra on esim. lähteny pk-huoneeseen nii Sara sanoo jottai;no heippa ei tuu ikävä. Eurooppa-tehtävän yhteydessä sanoi yhtäkkiä jotai, miks oot noin hiljaa , miksi et puhu mitään tms.

Mä luulen että Sara tarkoittaa nämä sellasena sarkastisena läppänä, mutta se ei ehkä ihan avaudu kaikille. Enkä tiedä ottaako Petrakaan niitä sellaisena, varsinki ku tietä et Petra on Saraa nimennyt häätöön.

Saralla on just tällaista kömpelöä kuittailuhuumoria, mitä esim. teinit viljelee. Ja on vähän tilannetajuton. Sarkasmi on oikeasti vaikea laji, kaikki ei siihen pysty, ja usein sitä juuri tolla tavalla käytetään ihan huonoissa kohdissa. Yllätyin, jotenkin olisin ajatellut hauskemmaksi tyypiksi ja tarinankertojaksi. Sama ehkä Ronin kanssa. Molemmat tekee hyviä videoita ja osaa niissä vetää ”replat” hyvin, mutta se onkin täysin eri taito olla myös sosiaalisesti taitava ja hauska porukassa. Näiltä kahdelta puuttuu nämä taidot täysin.

Vierailija
13205/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielitaito on rikkaus.Harmittaa kun itse aikoinaan pisti Ruotsin tunnit ihan plörinäksi!

No muiden kielien kohdalla tuo pitää paikkansa, mutta ruotsi on sinänsä hyödytön pikkukieli ainakin itselleni. Minua harmittaa, että jouduin tuommoiseen turhuuteen haaskaamaan aikaani, kun olisin ruotsin tilalla voinut opiskella jotain oikeasti hyödyllistä maailmankieltä (saksa, ranska, espanja ja vaikka latinakin). Ja kuulemma suomenruotsi on kuin joku murre, jota välttämättä ruotsalaiset ja muut pohjoismaalaiset eivät edes kunnolla ymmärrä.

Pikemminkin se on alkuperäisempää ruotsinkieltä, näin olen lukenut.Samoin kuin suomenkieli, niin ruotsinkieli saanut ajansaatossa paljon vaikutteita muista kielistä ja kehittynyt erilaiseksi, Suomessa ko. pysynyt enemmän alkuperäisessä muodossa.

Vierailija
13206/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen ku puhuivat että onko ollut huonoja päiviä tai hetkiä talossa, nii Nina kerto että jollonki ku pöydän ääressä istuivat ja hänestä tuntui että ei saa ollenkaan suunvuoroa, kun kaikki höpöttää yhteen ääneen :D

Ei Nina taida ollenkaan tajuta että miten paljon itse puhuu ja vie niitä puheenvuoroja toisilta.

Onkohan tuo äänessä kotonaankin yhtä tiiviisti? Poikaparoille ihan ansaittu loma kun äiti on jumissa tuolla talossa. 

Tuskin sen ikäiset 18 ja 19 kuuntelevat kovin pitkään mamman paapatusta.

Painuvat huoneisiinsa ja Ei saa häiritä, hälytys päälle. Sen vuoksi ehkä puhetta tuleekin kun kotona ei kukaan kuuntele, tuolla pikku pakko. Karkuun ei aina pääse.

18 v kanssac pystyy jo ihan järkevästi keskustelemaan, pahin vaihe ilmeisesti kuutos seiska luokat. 

Vierailija
13207/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saran isä sybtynyt Ruotsissa, suomalainen ja äiti suomalainen. Kotona opuhuttu suomea. Isoisä Saralla on HaplaHallin perustaja kauppaneuvos Esko Ylinen. Asuneet 6 v jenkeissä, babtisteja. 

Vierailija
13208/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sedu lappas hedelmiä ihan sikana omaan smoothieensa.. hyvin ajateltu muita...

Sara otti välittömästi hedelmät nähtyään muilta mitään kysymättä parhaan päältä ja alkoi käsiä pesemättä kuorimaan.

Vierailija
13209/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on 3 vähävaraista.

Vierailija
13210/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta molemmat tylsiä tapetteja. Jotenkin käsittämätöntä, että nuo tuolla edelleen haahuilevat, vaikkeivät tuo minkäänlaista viihdettä. Tai korkeintaan Sara tuo ulkonäöllään viihdettä joillekin uuninpankkopojille, joilla ei muutakaan ole elämässään, mutta siihen se jääkin. Tysin turhia tapauksia. Ja samaa sarjaa ovat tietysti muutkin tubettelijat Roni ja pissipinsku. Harmittaa, että tuollaiset haahuilevat edelleen tuolla ja kaikki värikkäät tyypit (kuten Sanna, Rosa) potkaistaan ulos.

En ole uuninpankkopoika, vaan aikuinen nainen ja mielestäni Sara on mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin, sitä on kivempi kuunnella kuin Sannaa, Rosaa tai Ninaa. Samoin Pinskua. Sanna oli tuolla se mekko päällään haahuileva tapaus.

Niin ne mielipiteet on erilaisia.

Juu, mielipiteet tosiaan ovat erilaisia. Minun korvaani Saaralta ei useimmiten kuulu mitään mielenkiintoista. Harvoin se edes puhuu mitään, enimmäksen vaan peilaa naamaansa tai sitten ynähtelee muiden jutuille "nice, nice, juu, juu".

Saran jutut on tasoa ”Mä meen nyt paskalle”. Opettajan roolissa käski Jannea pieraisemaan ja näytti itse mallia.

Vierailija
13211/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kivä herätä ja huomata, että ihana Sara (lausutaan Saara) jatkossa! Tuo vähän piristystä ja silmäniloa taloon 😍

Vierailija
13212/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Rosa ja Sanna oli mielenkiintoisimmat, en halua vielä Saraa, Pinskua, Ronia ulos. Aleksi saa olla koska tuottaa välillä hmmm......  _Janne muuten ok mutta kiroilee liikaa ikämieheksi, Ninankin pitäisin vielä. Markku? onko lintu vai kala, välillä syvissä mietteissään. 

Vierailija
13213/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi totesi auringosta nauttien jotenki että ”tähän ku sais vielä lapset leikkimään” <3

Petra näytti tuolissa makoillen siltä että ”on valmiina ja synnyttämäisillään, että täältä se kohta tulee”:) Petra on välillä olemukseltaan niinku ois raskaana :)

Vierailija
13214/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin vielä Sedunkin tuolla. 

Vierailija
13215/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla uuninpankkopoika että kattelee mieluummin kuumaa Saraa ku mummorosaa, ai niin se oli vasta 45, lookki on kyllä 6kymppisen

Pitihän se arvata, että tästäkin hyvin alkaneesta kaudesta tuli lopulta pelkkä ulkonäkökilpailu.

Vierailija
13216/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksi totesi auringosta nauttien jotenki että ”tähän ku sais vielä lapset leikkimään” <3

Petra näytti tuolissa makoillen siltä että ”on valmiina ja synnyttämäisillään, että täältä se kohta tulee”:) Petra on välillä olemukseltaan niinku ois raskaana :)

lapset on Aleksille van rekvisiittaa, samalla tavalla kuin Katiskamorsiamelle koira. Joku muu hoitaa ja kasvattaa, kiva kun saa välillä mukaan instakuviin ja videoille. Siksi aikaa että itsellä hyvä mieli.

Vierailija
13217/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiikohan tää palsta oikein?

Eilen haukuttiin Petraa - ekana turvassa häädöstä

sitten haukuttiin Saraa ja Aleksia - molemmat jatkossa

Sannaa ykistettiin - vähiten ääniä ja pois 

;D

Vierailija
13218/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin vielä Sedunkin tuolla. 

Sedu on kyllä yksi suurimmista yllättäjistä. Asukkaista selvästi introvertein, mutta hyvin viihtynyt ha lähtenyt kaikkeen mukaan.

Vierailija
13219/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna toi elämää ja keskustelua taloon, latistui selvästi kaikki kun Sannaa ei ole paikalla.

Laittakaa muuten nuo golf-välineet säilöön. Jotain muita kaikkia kiinnostavia pelejä esille.

Vierailija
13220/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiikohan tää palsta oikein?

Eilen haukuttiin Petraa - ekana turvassa häädöstä

sitten haukuttiin Saraa ja Aleksia - molemmat jatkossa

Sannaa ykistettiin - vähiten ääniä ja pois 

;D

Ei se Sannan haukkuminen olisi tilannetta muuttanut, kun tuotanto halusi Sannan sijaan pitää firman suojatyöpaikkalaisen eli Saran talossa.

Ketju on lukittu.