Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
12101/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattais katsoa Ronin mollaajan noita sen käsiä, selkää ja vatsaa. Täysin tyypilliset painonnnostajan lihakset. Ei tarviisi sitäkin googlata ja erehtyä kehonrakentaja kuviin.

Ei ole. Salilla kävijän kroppa. Tuolla kropalla ei temmata eikä työnnetä. :D

Painonnoston harrastajana ja entisenä kilpaurheilijana sanoisin, että Ronilla on ihan hyvä painonnostajan kroppa ja samalla painonnostosalilla käyvänä olen nähnyt että hyvin tempaa. Lähdepä mukaan joku kerta niin opastetaan sua, kun kerta kiinnostusta löytyy.

Kiitos kutsustaa, mutta olen jo toiminnassa mukana ja laji on lähipiirin kautta sangen tuttu. Itse en ole, enkä väitä olevani painonnostaja. Treenaan kuntoilumielessä lähinnä kahvakuulalla.

juu juu, wikipedian kautta tuttu, sieltä vedt copypasteriimiä tänne ;D

Vierailija
12102/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valavuori näyttää läskiltä ja pienimunaiselta. 

Varmaan koska on pienimunainen läski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12103/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valavuori näyttää läskiltä ja pienimunaiselta. 

Kehorauha myös Aleksille.

Vierailija
12104/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas ihminen tuo Sanna tässä tehtävässä.

Toivottavasti lähtö tulee tänään.

Vierailija
12105/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä opettaja tuo Janne

Vierailija
12106/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varisääni-nina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina köksämaikkana: "teen hernarin kuin kotona ja tota noin niin resepti oli Timo T.A herkkuruoka ja meiän pojatkin tykkäsi tota noin niin paitsi Mikael joka tota noin niin ei halunnut sinappia. Olisipa Timo vielä nyyh elossa niin saisin hemmotella. Ja tota noin niin unohdinkin jo mitä siihen tulikaan" 

Timokin häpeää tuota ruikutusta ja uhriutumista ! Nina on järkyttävä pelle joka kerjaa koko ajan sääliä.

Kyllä hän varmaan on ihan sympaattinen ja hyvä ihminen, mutta vähempikin valitus riittäisi. On ilmeisesti säälipisteitä lähtenyt keräämään voittaakseen, mutta hyväkin asia muuttuu vastenmieliseksi, jos sitä tulee liikaa. Häneltä jos kysyy, otatko maitoa kahviin, niin tulee monen minuutin luento aiheesta, vaikka voisi vain sanoa, kiitos otan tai kiitos en ota.

Mikä valitus? Ihan samalla lailla kertoo asioista ja tapahtumista kuin muutkin kertoo. Täysin puolueettomana en kyllä havaitse minkäänlaista valitusta ja on kertonut iloisistakin tapahtumista ja jännittäviä juttuja. Monta keskustelua olen alkanut seuraamaan, kun täällä valitetaan, että on muka koko ajan äänessä mutta ei sitten olekaan vaan vain välillä sanoo jotain ja joku ihan toinen puhuu koko ajan.

Vierailija
12107/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ettei kenenkään asukin tee mieli heittää kattilallista kiehuvaa vettä Mikkosen päälle. Jatkuvaa kähinää mielistelyä ja lipomista. 

KYLLÄ ! puhut asiaa, se mielistely ja kulta kulta..jne.. aaarg! Uskomaton teeskentelijä ! Nina ulos heti. siis heti !

Vierailija
12108/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Markku on noin mutruna?

Vierailija
12109/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sais tuo Pinja jo lähteä tuolta. Luulin että hän putoaisi ensimmäisenä

No niinpä. Väittääkö Pinja, etä on muka kirjoittanut pitkän matikan ja saanut siitä L:n. Vaikea kyllä uskoa tuollaisesta ketjupolttajasta, jolla ei talossakaan näytä olevan muuhun mielenkiintoa kuin sitä sätkää höyrytellä...

Onhan tää kamalaa, noin nuori ja fiksu ja tienaakin hyvin. Ei ole reilua ei. ;D

Vierailija
12110/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna jatkoon.

Vierailija
12111/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuo leikattu kameli rouskuttaa omenaa. Ulos!

Vierailija
12112/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai Ronilla painonnostajan kroppa..........

Vierailija
12113/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

teennäinen.nina kirjoitti:

googleen.tuo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varisäänellä raakkuva nina ta mikkonen on hirvittävä otus. Haukkui aikanaan köyhät ja ihmiset jotka vievät lapsensa tarhaan/kerhoon. Naisen paikka on kotona hellan vieressä sanoi mikkonen aikoinaan. Tuo raakkuva ääninen perheenrikkoja.

Totta puhut !! Ja joku kuitenkin mussuttaa jotain.. Niin Googleen tämä : nina mikkonen huono äiti mene töihin.

Jep. Googlatkaas tuo !!

Karmee tuo nina, muistan kyllä hyvin hänen vanhat puheensa ! Useat näyttävät tietämättömiltä, tai sitten ovat ne unohtaneet. Minä en !

Vanhat puheet ja teot ei BB taloon kuulu, perusta niille oma ketju. Onhan tuo Valavuorikin kännissä riekkunut televisiossa ja kannettu pihalle, pukuhuoneessa puristellut missien persuksia ja haukkunut vartaloita kun joutui ulos tuomaristosta ja homofobista läppää heittänyt useaan otteeseen, tuomittu rikollinenkin oikein on. Unohdatko nämä? Samat säännöt kai kaikilla asukkailla

Samaa mieltä. Ei kuulu BB -ketjuun kuin BB -talon asiat, siellä puhuttu ja tehty. Jos kiinnostaa puida asukkaiden menneisyyttä, menee perustamaan sille oman ketjun. Kiitos.

Vierailija
12114/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattais katsoa Ronin mollaajan noita sen käsiä, selkää ja vatsaa. Täysin tyypilliset painonnnostajan lihakset. Ei tarviisi sitäkin googlata ja erehtyä kehonrakentaja kuviin.

Painonnoston harrastajana ja entisenä kilpaurheilijana sanoisin, että Ronilla on ihan hyvä painonnostajan kroppa ja samalla painonnostosalilla käyvänä olen nähnyt että hyvin tempaa. Lähdepä mukaan joku kerta niin opastetaan sua, kun kerta kiinnostusta löytyy.

Kiitos kutsustaa, mutta olen jo toiminnassa mukana ja laji on lähipiirin kautta sangen tuttu. Itse en ole, enkä väitä olevani painonnostaja. Treenaan kuntoilumielessä lähinnä kahvakuulalla.

Tuo on tekstin pätkä selittää hyvin vähän yksinkertaisemmallekin sen mitä painonnoston harrastaminen tarkoittaa.

Täytyykin olla yhteydessä Painonnostoliittoon ja kertoa suositun tubettajan harrastavan painonnostoa. Ronnila kun on paljon seuraajia, niin laji saisi näkyvyyttä mahdollisesta yhteistyöstä.

Vierailija
12115/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä opettaja tuo Janne

Ei näitä oppitunteja tarvii niin tosissaan ottaa.

Vierailija
12116/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tekstin pätkä selittää hyvin vähän yksinkertaisemmallekin sen mitä painonnoston harrastaminen tarkoittaa.

Täytyykin olla yhteydessä Painonnostoliittoon ja kertoa suositun tubettajan harrastavan painonnostoa. Ronnila kun on paljon seuraajia, niin laji saisi näkyvyyttä mahdollisesta yhteistyöstä.

Ronilla*

Vierailija
12117/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina mikkonen on niin epäaito kun vaan ihminen voi olla. täys feikki. "mun pojat" mun pojat mun pojat mun pojat. timo timo timo timo...............................

Sulla on käsitteet hukassa. Feikki on sellainen joka esittää jotain muuta kuin on. Nina Mikkonen on täysin aidosti oma itsensä. Lapset ja mies on hänelle olleet se elämän sisältä, mikä jollekin toiselle on esim urheilu tai työ.

Samalla tavalla Sanna Ukkola puhuu miehestään ja työstään koko ajan, Aleksi Valavuori urheilusta ja julkkiksista.

No tämä. Sanna on puhunut miehestään kymmeniä kertoja ja jopa miehen lapsista vaikkei ole edes omia. Jännä kun toinen ei saa sit mainita omia poikiaan ja miestään. Aika tarkoitushakuista haukkumista taas. 

12118/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Markku on noin mutruna?

Kateelline kun ei päässyt opettajaksi. Janne mielestäni tosi hyvä tässäkin.

Vierailija
12119/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö näitä vippejä koske samat säännöt kuin muillakin on ollut, että hyräily, viheltäminen ja laulaminen on kielletty? Sara tekee sitä ihan koko ajan! Ja aamulla Sanna veti jotain kansanlaulua.. jipikaijee. Sen lisäksi vielä porkkanoita rouskutetaan koko ajan. Todella tuskallista kuultavaa -> ei pysty kattomaan 24/7!

Aika lailla vapaampaa ja helpompaahan noilla on tuolla kaikki.

Vierailija
12120/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan kauan on harrastanut? Ei lihas viikossa kasva. On hänellä lihasta. Ja painonnosto ei edelleenkään tarkoita lihasten kasvatusta.

Juu, painonostajat on aina 197cm ja 56kg ! no EI TODELLAKAAN OLE ! roni on pelle joka pilasi hauskat kotivideotkin.

Kyllä ottaa tunteisiin kun ihan hauskojen kotivideoiden juontaja vaihtui. Voi nyyh. Tee 3D printti Samposta ja ole onnellinen.

Ketju on lukittu.