Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Petra ei oo omiensa parissa. Sopii kilpailu ohjelmiin.
Aleksin mielestä ben zyzkowitsi on hyvä poliitikko. :DDDD
Jep jep.
Sanna puhuu siitä, benillä kuulemma paha migreeni.
No Ninan pitää tunkea tähänkin keskustelun väliin, kertomaan että
hänen migreeninsä jäi synnytyslaitokselle ensimmäisen lapsen kanssa.
Onneksi Sanna ei lannistu, vaan jatkaa puhetta benistä ja eri poliitikoista.
(katselen n10.30 tapahtumia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa tehtävä, jossa asukkaat jaetaan kahdeksi joukkueeksi.
Kapteeneita ovat: Markku ja Janne
Janne ja Markku on mun suosikkeja, mutta olisin toivonut kapteeneiksi joitakin muita. Sellaisia, joita voisi vähän haastaa ottamaan näkyvämpää roolia. Roni ja Petra esim.
Tai Sedu! Unohdin Sedun. Hänet olisin halunnut kapteeniksi. Sedu vs. Roni.
Janne ois valinnu joukkueeseensa Pinjan, mutta Sedu sanoi että ottaisi mieluummin Ninan ja Janne valitsi Ninan. Valittavissa olisi ollut vielä Aleksikin. Sedu ja Janne ei ilmeisesti välitä Aleksin jatkuvasta hölötyksestä.
Tai sitten ihan vaan valitsivat Ninan siksi, ettei Markun joukkueessa olisi kaikki naisia.. Nyt jako on tasaisempi. Lisäksi Sedulla ja Ninalla on se yhteinen salatehtäväkin vielä kesken.
Joillekin se on vaan pakkomielle vääntää kaikki asiat niin, että pääsee syyttämään siitä jotenkin Aleksia.
Onkohan se vaan kyse, että Petr on niin epävarma itsestään ettei uskalla osallistua keskusteluun. Vai onko niin peripohjalainen ja jäyhä, että ei voi kuin pyöritellä silmiä muiden smalltalkille ja meditoinnille, puhumattakaan syvällisistä jutuista. Tietää vaan painista. Sosiaalisesti täysin kyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo niin voimakkaita tunteita että ketään inhoaisin .
Kiitos kun kerroit. Olenkin jo miettinyt olenko jotenkin poikkeava kun en inhoa ihmisiä eikä erilaiset tavat, ulkonäkö tai äänet ärsytä yhtään.
Jos Ronilla kerran on niin paljon rahaa, miksei käytä tyylikkäämpiä vaatteita? Aina vaan joku v.ruskea neulepaita ja valkoiset nappiverkkarit.
Jos olis esim. siistit farkut, nahkatakki ja tyylikkäät aurinkolasit, heti olis erilainen habitus. Tai edes joku tyylikäs esim Puman huppari.
Vai haluaako olla helposti lähestyttävän oloinen kapsille/nuorille. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Onko aleksi ottanut markun oppipojakseen, illalla luennoi sille pitkään bisnesasioista, nyt aamulla huudellut katsomaan sitä ja tätä.. ja tuo markku tuntuu siihen jotenkin liimaantuneenkin ihan omatoimisesti.
Siinä oikein kaksi kaljupäätä, ei takaapäin erota kumman nuppi tutisee kulloinkin. Kamalan näjöistä, kuin jotain venäläisiä vankeja, kasvattaisivat tukan.
Eilen illalla kyllä Markku mun mielestä aika hyvin haastoiki nuita Aleksin juttuja, ei todellakaan niele kaikkea Aleksin sanomisia, sen kyllä huomaa. Mun mielestä Aleksi hengailee aina vähän sen tyypin kans kuka jaksaa millonki kuunnella se tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Jos Ronilla kerran on niin paljon rahaa, miksei käytä tyylikkäämpiä vaatteita? Aina vaan joku v.ruskea neulepaita ja valkoiset nappiverkkarit.
Jos olis esim. siistit farkut, nahkatakki ja tyylikkäät aurinkolasit, heti olis erilainen habitus. Tai edes joku tyylikäs esim Puman huppari.
Siis lapsille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis Markku nykyään tekee sit työkseen?
Opiskelee lentäjäksi, mut kai se jotai duuniaki tekee ku kuitenki verotettavia tuloja iha mukavasti.eikö yksi ammateista ollut kirvesmies, onko tehnyt mainoksia jne
Mr. Tokmanni
Ei ole Markku Mr. Tokmanni. Käypä katsomassa se mainos nyt uudelleen ja vähän tarkemmin.
Siinä on sen Uusi Päivä-sarjan näyttelijä. Eikä ole kyllä tippaakaan samannäköinen kun Markku.
Mutta ei yllätä, melkoisia puusilmiä näyttää tätä BB:tä seuraavissa olevan muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko aleksi ottanut markun oppipojakseen, illalla luennoi sille pitkään bisnesasioista, nyt aamulla huudellut katsomaan sitä ja tätä.. ja tuo markku tuntuu siihen jotenkin liimaantuneenkin ihan omatoimisesti.
Siinä oikein kaksi kaljupäätä, ei takaapäin erota kumman nuppi tutisee kulloinkin. Kamalan näjöistä, kuin jotain venäläisiä vankeja, kasvattaisivat tukan.
Janne ja Sedu on alkaneet karttelemaan Allua. Tai no, Janne o kartellut alusta saakka. Ei ole muita vaihtoehtoja kuin Ronia ja Markku. Ronille paasasi jo viime yönä ja aamuööa vedonlyönnistä ja pokerista. Nyt pehmittää Markkua seuraavaksi Palanderin korvikkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos bb-asukkaat olisi sukulaisia, niin...
Roni olisi se hyvätapainen, kohtelias ja vähän etäinen serkkupoika josta kenelläkään ei ole pahaa sanottavaa. Ei pitele yhteyttä turhia, saapuu pakollisiin sukutilaisuuksiin asianmukaisesti pukeutuneena ja muuten keskittyy omaan elämäänsä.
Sara olisi se suvun musta lammas, jota vanhempi väki päivittelisi, että mitä se seuraavaksi tekee ja milloin se asettuu aloilleen. Olisi se sosiaalinen ja ystävällinen sukulaistyttö joka jakaa tykkäyksiä facebookissa.
Nina olisi se täti, jonka saapuminen sukujuhlaan ei jää huomaamatta. Soittelee suvun läpi vähän väliä kertoakseen lonkkakivuistaan ja vaihdevuosivaivoistaan. Googlettelee diagnooseja myös muille sukulaisille. Laskee joulukorttien lähettäjät ja ne jotka muistivat häntä syntymäpäivänä.
Sedu olisi se setä, joka tulee sukujuhlaan tasan siksi aikaa kun siellä on pakko olla. Lähtee häistä ja hautajaisista kirkkomenojen jälkeen kohteliaasti hyviä jatkoja toivotellen. Setä, joka ei paljoa puhele mutta jolle soitetaan aina avun tarpeessa ja johon luotetaan.
Janne on se sukulainen, jonka seuraan hakeudutaan. Hänen pöydässä ei ole vaivaantunutta tunnelmaa koskaan eikä kenenkään tarvitse esittää parempaa kuin on. Se, joka juhlissa ottaa ekana krakan pois kaulasta virallisen osuuden jälkeen.
Myös hänelle soitetaan avun tarpeessa. Osallistuu sukulaisten talkoisiin ja mökkiremontteihin kaljapalkalla ja kutsuu sukulaisia rentoihin illanviettoihin grillauksen ja saunan merkeissä. Saattaa tulla avaamaan oven bokserit jalassa eikä odota muiltakaan liikoja vieraanvaraisuuksia.Pinja on se suloinen pieni serkkutyttö, josta kaikki pitävät, paitsi suvun vanhempi väki joka on huolissaan, mitä siitä tulee ja miksei se pukeudu kuten nainen ja mitähän se nenärengaskin tarkoittaa. Se serkku, jolta ei odoteta suuria saavutuksia ja joka edustaa vanhemmille kalkkiksille turmeltunutta nuorisoa. On yhteydessä vain läheisimpiin sukulaisiin, joiden kanssa saa olla oma itsensä.
Sanna on se täti, joka soittaa muut tädit läpi kun naapurin Marjatan pihaan on tullut vieras auto ja alakerran Simo vei taas maitotölkit muovikorkkeineen pahvinkeräykseen. Eikä varmaan edes huuhdellut niitä. Sukujuhlissa kyselee kaikilta ummet ja lammet ja muut yrittää päästä kohteliaasti karkuun. Haluaa tietää kaiken koulutuksestasi kalsarien väreihin, tietää työkavereidesi nimet ja kertoo puolestasi kuulumisesi muullekin suvulle.
Markku on se sukulaispoika jota kaikki suvun naiset yrittää naittaa työkavereilleen, tuttaviensa lapsille ja naapureilleen. Se, jota kehutaan suvun ulkopuolisille. Aina ystävällinen ja sydämellinen, se sukulainen joka menee auttamaan mummoja ja lonkkavikaista tätiä mattojen tamppauksessa.
Aleksi olisi se jota kukaan ei halua myöntää sukulaisekseen ja joka kutsutaan paikalle velvollisuudesta.
Petra on se joka ei saavu sukutapahtumiin eikä pitele yhteyksiä. Jos on pakko, istuu hiljaa ja näyttää ilmeillään olevansa liian hyvä tähän sukuun.
Melkein hyvä mutta viimeinen lause pilasi.
Todellakin muuten mainio listaus muttei Petra noin ankea ole. Porukassa on näitä puhuvia päitä, joten hän ei oikein ehdi sinne väliin. Tarkkailee toisia, samoin Sedu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, mä oon vähän rakastunut Sanna Ukkolaan. Ja mä olen sentään homoseksuaali!
Minä olen erakko ja viihdyn yksin, mutta olen alkanut miettimään, että olisi kiva jos olisi Sannan kaltainen ystävä. Olen heteronainen, jos sillä nyt on mitään merkitystä. :)
Sama täällä, olen kovasti tykästynyt sannan persoonaan.
Mä äänestinkin eilen Sannaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni olisi se hyvätapainen, kohtelias ja vähän etäinen serkkupoika josta kenelläkään ei ole pahaa sanottavaa. Ei pitele yhteyttä turhia, saapuu pakollisiin sukutilaisuuksiin asianmukaisesti pukeutuneena ja muuten keskittyy omaan elämäänsä.
Sara olisi se suvun musta lammas, jota vanhempi väki päivittelisi, että mitä se seuraavaksi tekee ja milloin se asettuu aloilleen. Olisi se sosiaalinen ja ystävällinen sukulaistyttö joka jakaa tykkäyksiä facebookissa.
Nina olisi se täti, jonka saapuminen sukujuhlaan ei jää huomaamatta. Soittelee suvun läpi vähän väliä kertoakseen lonkkakivuistaan ja vaihdevuosivaivoistaan. Googlettelee diagnooseja myös muille sukulaisille. Laskee joulukorttien lähettäjät ja ne jotka muistivat häntä syntymäpäivänä.
Sedu olisi se setä, joka tulee sukujuhlaan tasan siksi aikaa kun siellä on pakko olla. Lähtee häistä ja hautajaisista kirkkomenojen jälkeen kohteliaasti hyviä jatkoja toivotellen. Setä, joka ei paljoa puhele mutta jolle soitetaan aina avun tarpeessa ja johon luotetaan.
Janne on se sukulainen, jonka seuraan hakeudutaan. Hänen pöydässä ei ole vaivaantunutta tunnelmaa koskaan eikä kenenkään tarvitse esittää parempaa kuin on. Se, joka juhlissa ottaa ekana krakan pois kaulasta virallisen osuuden jälkeen.
Myös hänelle soitetaan avun tarpeessa. Osallistuu sukulaisten talkoisiin ja mökkiremontteihin kaljapalkalla ja kutsuu sukulaisia rentoihin illanviettoihin grillauksen ja saunan merkeissä. Saattaa tulla avaamaan oven bokserit jalassa eikä odota muiltakaan liikoja vieraanvaraisuuksia.Pinja on se suloinen pieni serkkutyttö, josta kaikki pitävät, paitsi suvun vanhempi väki joka on huolissaan, mitä siitä tulee ja miksei se pukeudu kuten nainen ja mitähän se nenärengaskin tarkoittaa. Se serkku, jolta ei odoteta suuria saavutuksia ja joka edustaa vanhemmille kalkkiksille turmeltunutta nuorisoa. On yhteydessä vain läheisimpiin sukulaisiin, joiden kanssa saa olla oma itsensä.
Sanna on se täti, joka soittaa muut tädit läpi kun naapurin Marjatan pihaan on tullut vieras auto ja alakerran Simo vei taas maitotölkit muovikorkkeineen pahvinkeräykseen. Eikä varmaan edes huuhdellut niitä. Sukujuhlissa kyselee kaikilta ummet ja lammet ja muut yrittää päästä kohteliaasti karkuun. Haluaa tietää kaiken koulutuksestasi kalsarien väreihin, tietää työkavereidesi nimet ja kertoo puolestasi kuulumisesi muullekin suvulle.
Markku on se sukulaispoika jota kaikki suvun naiset yrittää naittaa työkavereilleen, tuttaviensa lapsille ja naapureilleen. Se, jota kehutaan suvun ulkopuolisille. Aina ystävällinen ja sydämellinen, se sukulainen joka menee auttamaan mummoja ja lonkkavikaista tätiä mattojen tamppauksessa.
Aleksi olisi se jota kukaan ei halua myöntää sukulaisekseen ja joka kutsutaan paikalle velvollisuudesta.
Petra on se joka ei saavu sukutapahtumiin eikä pitele yhteyksiä. Jos on pakko, istuu hiljaa ja näyttää ilmeillään olevansa liian hyvä tähän sukuun.
Todellakin muuten mainio listaus muttei Petra noin ankea ole. Porukassa on näitä puhuvia päitä, joten hän ei oikein ehdi sinne väliin. Tarkkailee toisia, samoin Sedu.
Petraon just noin ankea.Vain urheiluutut on hänelle tarpeeksi hyviä ja kelpaavat. Nirppanokka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa kaksi viimeistä ei osunut maaliinsa.
Vierailija kirjoitti:
Googletin. Säästeliäs. Ei oo merkkivaate köpsy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, mä oon vähän rakastunut Sanna Ukkolaan. Ja mä olen sentään homoseksuaali!
Minä olen erakko ja viihdyn yksin, mutta olen alkanut miettimään, että olisi kiva jos olisi Sannan kaltainen ystävä. Olen heteronainen, jos sillä nyt on mitään merkitystä. :)
Sama täällä, olen kovasti tykästynyt sannan persoonaan.
Samaa mieltä, mieluiten tuolla juttelisin Sannan kanssa
Ohjelman leikkaaja on ilmeisesti saanut noottia tekeleistään, eikä syyttä, koska Sainio niin kehuu leikkaajan neroutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa tehtävä, jossa asukkaat jaetaan kahdeksi joukkueeksi.
Kapteeneita ovat: Markku ja Janne
Janne ja Markku on mun suosikkeja, mutta olisin toivonut kapteeneiksi joitakin muita. Sellaisia, joita voisi vähän haastaa ottamaan näkyvämpää roolia. Roni ja Petra esim.
Tai Sedu! Unohdin Sedun. Hänet olisin halunnut kapteeniksi. Sedu vs. Roni.
Janne ois valinnu joukkueeseensa Pinjan, mutta Sedu sanoi että ottaisi mieluummin Ninan ja Janne valitsi Ninan. Valittavissa olisi ollut vielä Aleksikin. Sedu ja Janne ei ilmeisesti välitä Aleksin jatkuvasta hölötyksestä.
Ei mennyt noin. Markku sai valita Aleksin ja Ninan väliltä ja valitsi Aleksin. Jannelle "jäi" Nina.