Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Hyvin Sedu laskelmoi Markun suhteen, että sitä ei ainakaan äänestetä pois, ja tuskin Janneakaan, joten näin lähtijä tulee olemaan jompikumpi naisista. Ei se niin tyhmä olekaan.
Markun ja Jannen ilmeistä ja puheista näki kun olivat pettyneet nimeämisiinsä. Markku hautoi pitempään vaikka kaikki olisivat pelastaneet itsensä Sedun tilanteessa. Rosa vetäytyy ennen yöpuuta kun ei ole pääosassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on mun mielestä pahin päälle puhuja. Hän ei välitä yhtään jos jollakulla on juttu menossa kesken jos sattuu tulemaan jokin oma aihe mieleen. Olisin yhtenä iltana niin mielelläni kuunnellut Tonin jutun loppuun koskien huoltajuuskiistoja mut Sanna alkoi hölöttää päälle jotain puutaheinää Ronille. Rasittavaa käytöstä. Lopullinen inhotus tuli sitä onnetonta siivousta katsellessa. Ja Huom. Pidin hänestä ennen mut nyt en voi enää sietää.
Keksit vain syitä olla pitämättä Sannasta. Mikset sano sitä suoraan, ettet tykkää Sannasta. Ei kaikista voi tykätä, mutta nämä on tekaistuja syitä. Ei Sanna puhu päälle, on ihan normaalia, että joistain asiasta innostuu, että sanoo jotain väliin. Toi siivouksesta vedetty inhotus oli aika pohjanoteeraus sinulta.
Vaikuttaisiko pikkasen myös Sannan kannattama puolue joidenkin "inhotukseen"? Ei sanota täällä ääneen, mutta siitähän saattaa olla monasti kyse. Mutta kuten Kellykin alussa sanoi, hänellä oli epäluuloja Sannaa kohtaan, oli varmaan peloteltu, että siellä on persutoimittaja talossa :D, ja sitten totesikin, että piti eniten Sannasta.
Eikun juuri päinvastoin. Pidin hänestä ja jopa hänen julkaisuistaan aiemmin. Mut nyt olen huomannut että on itseään täynnä ja aivan käsi käytännön jutuissa. Eli en pidä hänestä tuolla. Toivottavasti tippuu tänään.
Ei nyt varsinaisesti liity Sannaan, mutta aina BB-ketjuissa huvittaa ne, joiden mielestä kotityöaktiivisuus on avain BB-voittoon.
Minulle on herttaisen yhdentekevää kuka voittaa. Enkä ole tätä ennen seurannut yhtäkään BB-kautta, joten huvitu ihan rauhassa. Sen sijaan minua kiinnostaa, että miten yli 40-v ei osaa keittää puuroa eikä siivota. Ja pyörii jaloissa kuin laiska teini.
Siivooja käy. Sanna on opiskellut yliopistossa niin kai on huoneen siivonnut.
Vierailija kirjoitti:
https://www.facebook.com/grouops/665922806763737
https://www.facebook.com/grouops/22331762277
Siinäpä teille BB-palstat vuoden 2021 ja Official.
Officialla ollaan oltu jo useampi vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuori oikaisi taas säännöissä kauppareissulla.
Yllätys! Ei antanu Ninan hakea mitään mitän talon asukkaat pyysi, keskittyi vaan kahmimaan karkkia ja sipsiä. Okei, niillä voi toki ostaa muutaman puolelleen, mutta aika monta nyrpeää naamaakin näkyy.
Mitä ne vielä olisi halunneet? Fiksua ottaa loppuun asti siitä läheltä jotain kun vaihtoehto olisi voinut olla saamatta mitään.
Onhan se fiksua että jokaielle on 2 karkkipussia ja 3 sipsipussia ja puolikas banaani vaikka osa ei syö karkkia ja sipisä lainkaan. Miksi ajatella muita tai kaikkien parasta kun minä minä minä minä MINÄÄÄÄÄ.
Oispa niitä banaaneja voinut ottaa enemmänkin tai kanamunia joita toivottiin
Miksi se Valavuori alkoi kauhoa paniikissa niitä karkkeja ja sipisiä jo kun Vehviläinen huusi että aikaa jäljellä 25 sekuntia? Olis kerenny juosta hakemaan niitä hedelmiä ja vihanneksia, joita asukkaat toivoi.
25 s ei kovin montaa kertaa olisi ehtinyt perällä käydä , ainoa hedelmä jota kerra saa enemmän on banaani, muut yksittäin ja yksi kerralkaa pitää hakea.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin Sedu laskelmoi Markun suhteen, että sitä ei ainakaan äänestetä pois, ja tuskin Janneakaan, joten näin lähtijä tulee olemaan jompikumpi naisista. Ei se niin tyhmä olekaan.
Sanna ja Rosa täytyy ehdottomasti olla talossa. Mitä seurattavaa meillä muuten olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Sanna pysyy talossa.
Sanna ja Rosa on molemmat monta kertaa sanoneet haluavansa jo kotiin, samalla perusteella äänestettiin Toni Nieminen pois. Etenkin se ärsytti eilen kun erittäin varakas Rosa Meriläinen kehuskeli saunassa kuinka hyvin hänelle osallistumisesta maksetaan ja kuinka hyvät ehdot hänellä on.
Tämä tuli kyllä Aleksille yllätyksenä, näki naamasta ja meni hetkeksi pasmat sekaisin. Mutta sanoiko Aleksi mitään siitä, maksetaanko hänelle ja millaiset ehdot itsellä on? Sitä en kuullut
Mainittiinko mitään summia? Valavuori mennyt varmaan hölmöyttään perussopparilla 150e/viikko :D
Kyllähän tuo tuotanto on aivan palikkamaista. Jos maksavat noille ns. julkkiksille talossa olosta suuret summat miksi vielä paapovat niitä talossa ja käsittelevät silkkihansikkain. Tuotannon kannattaisi nyt koko rahan edestä panna ne kärsimään, piinata niitä erilaisin keinoin henkisesti ja fyysisesti. Sanotaan nyt aluksi vaikka soittaa niille täysillä koko yön pienen lapsen parkumista.
Sani sössötti kännissä ennen nukkumaan menoaan jonne viimeisenä aina raahautuu. Puhui aina yli suunsa haluen juoruilla äänestyksistä. Pyyhki tiski pöytätaso pyyhkeellä tasoja ja välillä pyyhki kattiloiden sisuksia ja kansia. Sottapytty.
Valavuori on ärsyttävä, mutta ainaskin on saanut huomiota. Jakaa varmaan aika voimakkaasti äänestäjät kahteen eri leiriin. Voikohan tuossa olla jotain perää olla ärsyttävä?
Onhan mainoksetkin ärsyttäviä, mutta ärsyttävyys taktiikalla mainoksetkin tekee tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuosta Roosasta tulee vaikutelma että ajattelee olevansa parempi ihminen kuin muut, ja tuomitsee ihmisiä. Mutta onko varaa siihen hänelläkään?
Aivan! Esiintyy esim kovana feministinä ja kertoi kuinka on pyhittänyt elämänsä nuorten naisten auttamiselle ja kohta sen jälkeen kuinka ravintolassa kovassa humalassa ollut nuori nainen uhkasi tappaa itsensä, jos ei pääse hänen juttusilleen mutta onneksi joku mies pil**un toivossa talutti sen siitä pois.
Onkohan Rosa #sheneither -liikkeen kannattaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan mä ehkä ymmärrän
, et jotku antaa ääniä Jannelle. Vaikka itse näin telkkarin välityksellä tykkään hirveenä hänen huumorista ja vitsailusta, mutta jos 24/7 on samassa tilassa, voi ainainen huumoriveikon rooli alkaa ärsyttään. Välillä näyttää että Janne ei tosissaan keskity, kun heittää vitsailuksi kaikki tekemiset.Jannelle antoi pisteitä Rosa ja Sanna. Ei muut. Rosaa ärsytti Jannen yöllinen hermostuminen jengin kuorsaamisesta ja Sanna lätisi jotain, että haluaisi nähdä Jannesta herkänkin puolen.. Öö, miksiköhän sitten antoi pisteitä jos odottaa näkevänsä Jannen herkkyyttä?! Vinkkivitonen Sannalle: kaikki ei avaudu sulle omasta elämästään vaikka kuinka paljon kyselisit.
Minusta se on ihan ok peruste nimeämiselle, että joku on BB-talossa ottanut liian yksipuolisen roolin. Ja niinhän Porkka on tehnyt, hän on hauska. Ehkä ehtii olla muutakin, ehkä ei?
Minua taas nimeämisperustelujen surkeimmasta päästä on ne Rosa Meriläisen (ja muidenkin) muka-hyväntahtoiset "antaa nuorten voittaa" -tyyppiset perustelut. Rosa korosti, että tulevaisuus on nuorten ja nää nuoret tarvitsee ne rahat. Talon nuorethan ovat Suomen parhaiten tienaavia omasta ikäryhmästään, Pinjallakin todella kovat tulot jo 16-vuotiaana. Että jos rahantarpeen perusteella jaettaisiin voitto, Niämine olisi talossa loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Valasvuoren koulutus on?? tuntuu olevan joka asian "asiantuntija"
No höh: joka alan asiantuntija-koulutus tietty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis alkaa mennä hermo tohon kun Nina puhuu koko ajan muiden päälle! Voisko joskus olla hiljaa ja kuunnella, eikä aina kertoa omia mielipiteitä ja kokemuksia? Ja toinen on hyräily ja laulaminen... miksi tässä talossa saa sitä tehdä? Rosan hyräilyjä ei jaksa enää kuunnella. Ohjaamoon terkkuja, että mikkejä voi varmaa myös laittaa mutelle joskus? Vaikka kun Sedu paistaa pekonia tai kun joku käy vessassa.. Ei saa mitään selvää kun 13 ihmistä puhuu aamupalapöydässä. Karsee kakofonia! Paitsi Ninan ääni raikaa kyllä joka tuutista..
Ninahan puhuu hiljaisella äänellä, en meinaa aina edes kuulla mitä sanoo. Rosa kailottaa kamalan kovaa kaiken mitä puhuu ja aina nimenomaan jokaien päälle täysin eri aiheesta mitä käsiteltiin ja samaa tekee Aleki, se vaihtaa aina puheen aiheen itseensä ja tapaamiinsa julkkiksiin. Tai julkkiksiin keiden kanssa on ollut samssa vessassa.
Valavuori rakastaa omaa ääntään. Eilenkin paljussa puhui ja puhui ja lopulta totesi että mitähän mun oikeen pitikään sanoa, katosi kokonaan se mitä kohti olin menossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuori oikaisi taas säännöissä kauppareissulla.
Yllätys! Ei antanu Ninan hakea mitään mitän talon asukkaat pyysi, keskittyi vaan kahmimaan karkkia ja sipsiä. Okei, niillä voi toki ostaa muutaman puolelleen, mutta aika monta nyrpeää naamaakin näkyy.
Mitä ne vielä olisi halunneet? Fiksua ottaa loppuun asti siitä läheltä jotain kun vaihtoehto olisi voinut olla saamatta mitään.
Onhan se fiksua että jokaielle on 2 karkkipussia ja 3 sipsipussia ja puolikas banaani vaikka osa ei syö karkkia ja sipisä lainkaan. Miksi ajatella muita tai kaikkien parasta kun minä minä minä minä MINÄÄÄÄÄ.
Oispa niitä banaaneja voinut ottaa enemmänkin tai kanamunia joita toivottiin
Miksi se Valavuori alkoi kauhoa paniikissa niitä karkkeja ja sipisiä jo kun Vehviläinen huusi että aikaa jäljellä 25 sekuntia? Olis kerenny juosta hakemaan niitä hedelmiä ja vihanneksia, joita asukkaat toivoi.
25 s ei kovin montaa kertaa olisi ehtinyt perällä käydä , ainoa hedelmä jota kerra saa enemmän on banaani, muut yksittäin ja yksi kerralkaa pitää hakea.
Jos tästä nyt edelleen pitää jankata niin Pinja ja Sedu kävi neljä kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on mun mielestä pahin päälle puhuja. Hän ei välitä yhtään jos jollakulla on juttu menossa kesken jos sattuu tulemaan jokin oma aihe mieleen. Olisin yhtenä iltana niin mielelläni kuunnellut Tonin jutun loppuun koskien huoltajuuskiistoja mut Sanna alkoi hölöttää päälle jotain puutaheinää Ronille. Rasittavaa käytöstä. Lopullinen inhotus tuli sitä onnetonta siivousta katsellessa. Ja Huom. Pidin hänestä ennen mut nyt en voi enää sietää.
Keksit vain syitä olla pitämättä Sannasta. Mikset sano sitä suoraan, ettet tykkää Sannasta. Ei kaikista voi tykätä, mutta nämä on tekaistuja syitä. Ei Sanna puhu päälle, on ihan normaalia, että joistain asiasta innostuu, että sanoo jotain väliin. Toi siivouksesta vedetty inhotus oli aika pohjanoteeraus sinulta.
Vaikuttaisiko pikkasen myös Sannan kannattama puolue joidenkin "inhotukseen"? Ei sanota täällä ääneen, mutta siitähän saattaa olla monasti kyse. Mutta kuten Kellykin alussa sanoi, hänellä oli epäluuloja Sannaa kohtaan, oli varmaan peloteltu, että siellä on persutoimittaja talossa :D, ja sitten totesikin, että piti eniten Sannasta.
Eikun juuri päinvastoin. Pidin hänestä ja jopa hänen julkaisuistaan aiemmin. Mut nyt olen huomannut että on itseään täynnä ja aivan käsi käytännön jutuissa. Eli en pidä hänestä tuolla. Toivottavasti tippuu tänään.
Ei nyt varsinaisesti liity Sannaan, mutta aina BB-ketjuissa huvittaa ne, joiden mielestä kotityöaktiivisuus on avain BB-voittoon.
Minulle on herttaisen yhdentekevää kuka voittaa. Enkä ole tätä ennen seurannut yhtäkään BB-kautta, joten huvitu ihan rauhassa. Sen sijaan minua kiinnostaa, että miten yli 40-v ei osaa keittää puuroa eikä siivota. Ja pyörii jaloissa kuin laiska teini.
Ukkola on kyllä mielenkiintoinen tapaus tuossa poliittisessa asemoitumisessa. Persuimmat persut taitavat suhtautua aika negatiivisesti, mutta vasemmistolaisille Sanna on täysi persu. Ja tosiaan, Ukkola näyttää olevan todella tarkka siitä, ettei paljasta yksittäistä puoluetta, jota kannattaa, ja se voi olla kohtalaisen tottakin.
Jos miettii Sanna Ukkolan yhteiskunnallisia kannanottoja, niin minusta on parempi, että hän keskittyy puuronkeiton sijasta niihin.
Ja ei, kyllä minä itse keitän puuroni ja olen kohtalainen kotimartta, mutta ymmärrän että kaikki eivät ole, ja se on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Sanna pysyy talossa.
Sanna ja Rosa on molemmat monta kertaa sanoneet haluavansa jo kotiin, samalla perusteella äänestettiin Toni Nieminen pois. Etenkin se ärsytti eilen kun erittäin varakas Rosa Meriläinen kehuskeli saunassa kuinka hyvin hänelle osallistumisesta maksetaan ja kuinka hyvät ehdot hänellä on.
Tämä tuli kyllä Aleksille yllätyksenä, näki naamasta ja meni hetkeksi pasmat sekaisin. Mutta sanoiko Aleksi mitään siitä, maksetaanko hänelle ja millaiset ehdot itsellä on? Sitä en kuullut
Eiköhän jokainen tuolla tiedä vain sen, mitä itselle maksetaan. Eihän silloin Rosa eikä kukaan muukaan pysty sanomaan onko se paljon vsi vähän muihin verrattuna.
Ei kukaan ole kommentoinutkaan että Rosa olisi sanonut verrattuna muihin. Kuten edellisessä kommentissa oli Rosa sanoi että hänelle maksetaan osallistumisesta hyvin. Rosan työuran tuntien, hän ei ihan pikkurahalla liikahda.
Rosalle on tarjottu jotain, hän on kertonut hintansa ja saanut sitten sen mitä pyysi.
Jos noi saa lisäksi palkkion joka päivästä, minkä ovat talossa, on selvää, että Rosa lähtee pian kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Roni saa leijua tuolla. Ei mitään viihdearvoa. Sivistyneisyyden taso ala-arvoista. Ottaa asemaa aina kun tietää että varmasti tulee sisältöä joka tulee näkymään päälähetyksessä. Ulos vaan tekemään tyhjänpäiväistä sisältöä tubeen
Jotenkin tuntuu, että Roni ja Pinja on tuolla loppuun asti. Vaikka joutusivatkin äänestykseen niin molemmilla on somen kautta niin paljon kannattajia.
Sara muuttunut niiltä ajoilta kun oli siinä ohjelmassa missä oli myös Janne kataja.Nyt ehkä jotenkin leuhka.Sen hyräilyä ei jaksa kuunnella.Niina puhuu ihan liikaa.Tajuaako se edes ,että saattaa puhua jotain sellaista mikä ei kuulu toisten korviin ? Ronista mennyt maku.
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katselee ketkä nytkin BB-talon keittiössä hyörivät, nainen ei kyllä tässä maassa jää ilman aamupuuroaan. Ukkola nuuten kertoi, että P Ervasti aikanaan paljasti Jäätteenmäen, odotan koska lipsahtaa mitä me veronmaksajat maksoimme, kun Ervasti sai kenkää. Ukkolalla voisi olla myös nippelitietoa siitä kuka ja mikä taho EU:n perheestä uhkaili Suomea, mitä käy jos emme hyväksy maksuvälinettä mafialle.
Aikaleimaa tälle?
Miksi et peseydy ja vaihda sukkia?