Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Oon kattonu 24/7 nyt lähes koko ajan paitsi silloin kun nukkuvat, enkä tajua mitä Sanna tuonne antaa. Aina vaan kyselee jotain, kuuntelee tai sanoo jotain epäkiinnostavaa
Toivottavasti seuravalka kaudella ollaan avoimempia myös vakavammista mielenterveyden häiriöistä kärsivien ottamiseksi mukaan BB-taloon. Lisäksi olisi hyvä jos alueeseen kuuluisi metsikkö jossa voisi olla öisiä takaa-ajoja.
Sanna sanoo jo toista kertaa, että on koti-ikävä. Rosa sanoi ensimmäisenä, että hänellä on koti-ikävä ja on myös toistanut sen, että voisi hyvin jo lähteä. Päästetään molemmat jo pois.
Nyt kannattaa vielä "nauttia" tästä BB.stä... viimeisellä viikolla talossa on enää Roni, Petra, Sara, Pinja......voi helvetti miten tylsää.... Ärsyttävää katsojan näkökulmasta kun kaikki kiinnostavat joutaa heti alussa pois.
Mutta hei, tajusin just että kukaan ei antanut yhtään pistettä Aleksille....sen jatkuva puhetulva ei ilmeisesti sitten ärsytä porukkaa niin paljoa mitä vois kuvitella.
Onko Sannalla aina mekko päällä?
Jestas, miten mairea ja teennäinen tuo Nina on.
Roni, Sara, Petra ja Pinsku kotiin. Tylsiä tyyppejä.
Mikä ihmeen fritsu Saralla oli kaulassa? Kooste, harjaa hiuksiaan, Sannan kanssa pesuhuoneessa.
Onko Rosa nimi tullut punakkuudesta?
Sara taas pyöri ja lauleskeli Markun ympärillä keittiössä.... Markusta kyllä huomaa ettei ole yhtään kiinnostunut Sarasta....
Persu-Sedu voittaa persujen äänillä
Mä olen nyt kaksi tuntia katsonut live feediä eikä Roni ole sanonut sanaakaan. Miten voi olla tubettaja noin hiljainen?
Vierailija kirjoitti:
Sara on kuuma.
Ylipainoiset kotiäidit alapeukuttaa 😂
Lähteekö joku tänään vai vasta huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas nyt, ketä toi Sanna muistuttaa? Jollain on ihan samanlainen hymy ja hampaat kuin Sannalla.
Maisan suu
Mies vieras näyttää ja kuulostaa Duudsonien HP:ltä.
Rosa oli jo viime kerralla sen oloinen, ettei lähtö haittaisi. Ehkä olisi nyt hyvä hetki päästää menemään. Hän tulee muuten olemaan äänestyksessä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö joku tänään vai vasta huomenna?
Panemaan?
Putoajahan lähtee ihan sattumanvaraisesti, se voi olla ihan yhtä hyvin Markku tai Janne.
En kyllä haluaisi kummankaan lähtevän,mutta on mahdollista että jompikumpi lähtee.