Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Toivottavasti BB diskaa Ronin vaikka voittais kisan!Sedulle voitto kuuluu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Valavuori ei kestä tuntia kusematta??? Kävi juuri ennen kisaa edellisen kerran ja nyt luovutti kun kusihätä.
Tuosta en tietty tiedä, mutta itsellä ainakin on välillä (ja aina etenkin jos olen juonut kahvia) tarve käydä nopsaankin uudestaan pissalla ja tämä on nyt enempi tullut esiin tässä keski-ikäisenä eikä sille mitään voi kun hätä iskee.
Toisaalta tuohan saattoi olla myös läppä ja ironista huumoria, että ihan tässä vaan kuselle piti päästä.. Tuntuu että monilla menee ihan ohi etenkin noiden miesten huumori.
Ei se mitään huumoria ollut.
Valavuori on puhunut kilpailuhenkisyydestään, että voitontahto on kova. Ihmetyttää kun luovutti.
No jos sillä sitten oli kusihätä. Erikoinen kyllä tuokin ajatus, ettei kilpailuhenkinen ihminen voisi ikinä luovuttaa tai voitontahtoinen olla missään huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä Roni tuolla vieläkin roikkuu, vaikka kaksi ihmistä näki hänen irroittavansa kätensä putkesta.
Joojoo Roni jotain selittää, että kuntoilun vuoksi. Tylsää.
Up. Tämä kommentti ollut jo 13:44.
Roni itsekin myöntänyt että sääntöjä tuli rikottua ja jatkaa silti kuntoilun vuoksi, joten Sedu tulisi julistaa voittajaksi.
Haluaa ensin matskua tubevideoihin kun heittää tuolla typerää läppää ja hihittelee itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Kenenköhän asukkaan pieru haisee parhaalta. XD
No Sara tai Pinsku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronilta tais taas irrota käsi, kun Sedu huomautti asiasta, mutta siellä se edelleen killuu.
Kuulostaa pahalta. Outoa ettei Roni itse huomannut. No onneksi Sedu huomautti.
Joo. Oli kyllä vaarallinen tilanne, kun Ronilta irtosi käsi tolpasta. Tyhmemmätkin ymmärtävät asiayhteydestä tämän ja debiilit sitten luulevat olevansa hauskoja toistellessaan samaa vitsiä.
Sinäpä vaikutat rennolta ja mukavalta ihmiseltä. :)
Sinä vaikutat typerältä jankkaajalta. :)
Vierailija kirjoitti:
Ihana Markku huolehtii että kaikille riittää ruokaa ja leipää :3
Ja pitää huolen, että jokainen saa edes välillä nukuttua hyvin kunnon sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Seduhan on jo voittaja, antaa Ronin istua ja kuntoilla.
Vierailija kirjoitti:
Sania ihmettelen, kun on ikääkin jo ja ketjupolttaja, niin yllättävän pitkään pystyi roikkumaan. Harrastaa ilmeisesti liikuntaa kuitenkin. Aika ristiriitaista kyllä sen ketjupolton kanssa.
Nykyään tupakoinnista on tullut niin iso mörkö, että kuvitellaan ettei kukaan tupakoitsija voi jaksaa mitään ja jokaista tupakoitsijaa kutsutaan ketjupolttajaksi. Tiedoksi, että ennen ketjupolttaja tarkoitti sellaista joka suurin piirtein entisestä sätkästä sytyttää uuden. Siitä se nimitys. Sani eilen sanoi, että polttaa puoli askia päivässä, ja mitä oon 24/7 katsonut, niin luulenpa että polttaa vähemmän. Oikeasti sellainen tupakointimäärä ei hetkauta hirveästi suuntaan eikä toiseen. Itse polttelin 20 vuotta sen verran, nyt viisi vuotta polttamatta eikä vointini tai kuntoni ole muuttunut miksikään, olin ihan tikissä jo polttaessakin.
Markku suhtautu ihan hyvin huumorilla häviöön, jotenni kuvittelin että ois voinu mennä vähä tunteisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronilta tais taas irrota käsi, kun Sedu huomautti asiasta, mutta siellä se edelleen killuu.
Joo. Oli kyllä vaarallinen tilanne, kun Ronilta irtosi käsi tolpasta. Tyhmemmätkin ymmärtävät asiayhteydestä tämän ja debiilit sitten luulevat olevansa hauskoja toistellessaan samaa vitsiä.
Soh soh, olkaas nyt!
Vierailija kirjoitti:
Roni!Tulisitko päiväkirja huoneeseen😄
Vierailija kirjoitti:
Tinni ja Anni on rentoja, hyviä esiintyjiä, siksi harmittaa, että kritisoidaan suoran lähetyksen tilanteita, jotka ei haittaa ketään!
50-vuotta on katsottu pönöttäjiä telkkarissa, pitääkö nämä rennommat juontajat kangistaa samaan kaavaan?
Luoja paratkoon, olkaa rentoja, tää ei ole vaalistudio😆
Tinni, Anni please, jatkakaa rennolla tyylillä, olette parhaita😁
Ei haittaa ketään? Kyllähän se sählääminen haittasi monenkin katsojan ohjelman seuraamista.
vielä jauhetaan Ninan voitosta. joka oli reilu peli.
rousku ei vain taivu. kun elopaino on sitä mitä on.
Nina on ketterä.
rousku inhoaa häviämistä. ei luovuttanut mitenkään voittoa Ninalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olin. Olet tosiaan sangen mukava. :)
Luovuttivat yhdessä! Big brother yritti kieltää, mutta meni jo.
Roni varmaan kokee karismaattisen Markun uhakseen, kun Sedun kanssa suostui nyt tasapeliin. Big Brother tosin kuulutti Seis, joten ei tainnu mennä sääntöjen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olin. Olet tosiaan sangen mukava. :)
Ja sinä typerä jankkaaja :)
Jos Roni kerran oli rikkonut sääntöjä, niin eikö Sedu silloin ole selkeä voittaja ?
Vai oliko Roni rikkonut oikeasti ?
Tinni ja Anni on rentoja, hyviä esiintyjiä, siksi harmittaa, että kritisoidaan suoran lähetyksen tilanteita, jotka ei haittaa ketään!
50-vuotta on katsottu pönöttäjiä telkkarissa, pitääkö nämä rennommat juontajat kangistaa samaan kaavaan?
Luoja paratkoon, olkaa rentoja, tää ei ole vaalistudio😆
Tinni, Anni please, jatkakaa rennolla tyylillä, olette parhaita😁