Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Kielinainen meikkaa ja pojat tekee safkaa. Kyllähän tää voittaa tavis bb makoilijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina mietti tuolla tänään, että hänellä voi olla adhd, molemmilla pojillaan kuulemma on. Adhd tai add selittäisi hyvin tuota loputonta puhetulvaa, joka vaan jatkuu ja jatkuu ja harhailee sivupoluille. Se on ihan tyypillinen piirre nepsyillä, osa tiedostaa ja hallitsee paremmin, osa huonommin.
Olen itse joskus aiemmin miettinyt, voisiko Niemisellä olla adhd (ihan julkisuuskuvan perusteella) ja ihan hyvin voisi olla ainakin piirteitä tuonkin perusteella, miten on käyttäytynyt talossa. Toisaalta taas mitä väliä, kunhan vaan spekuloin joutessani. 🤔
Voi jösses, vielä adhd:kin raukalla 🤣 En kyllä näe mitään siihen viittavaa. Varmaan jotain mt-häiriötä onkin mutta tuskin tuo.
Eiköhän olisi jo asian tossa iässä tutkituttanut jos kerran lapsensakin on.
Surullista että huonoa käytöstä vedotaan aina adhd:seen.
Ihmiset on vaan erilaisia ja käyttäytyy kuten käyttäytyy ilman että niillä pitää olla joku diagnoosi taustalla, jos ei istu vaikka siihen yleiseen "koulutus-koti-mökki-avio-lapset" muottiin
Nina sanoi itse, että ei ole halunnut mennä tutkimuksiin, joten hukkaan meni nyt viisastelusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninalla on ääni ja hidas ja pitkä tarinointi kuin mummeleilla. Se ei ole hänen vikansa, mutta eihän nykyajan kiireisistä adhd-ihmisistä ole sellaista kuuntelemaan.
Ohan tota kaikki jaksaneet talossa kuunnella ja koko ajan joku hakeutuu sen juttusille. Valavuori ei tietenkään jaksa kuunnella, eihän se jaksa kuunnella ketään, sehän keskeyttää jokaisen.
Vai oikein hakeutuu juttusille.
Tuolla on aika vähän paikkoja joissa olla, se että joutuu jonnekin ninan viereen, ei tarkoita että haluaisi kuunnella sen narinoita.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla Markulla jotain kokkitaustaa, vai onko muuten vain ottanut ohjat keittiössä?
Oletan, että on joutunut opettelemaan kokkailemaan, koska on vegaani. Silloin on kivempi tehdä ruoat itse, kokeilla eri reseptejä ja raaka-aineita. Seurusteli pitkään Savikujan Venlan kanssa (ex-salkkarinäyttelijä myös) ja ovat yhdessä varmasti kokkailleet paljon vegaanisafkaa. Siinä ne taidot kehittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina mietti tuolla tänään, että hänellä voi olla adhd, molemmilla pojillaan kuulemma on. Adhd tai add selittäisi hyvin tuota loputonta puhetulvaa, joka vaan jatkuu ja jatkuu ja harhailee sivupoluille. Se on ihan tyypillinen piirre nepsyillä, osa tiedostaa ja hallitsee paremmin, osa huonommin.
Olen itse joskus aiemmin miettinyt, voisiko Niemisellä olla adhd (ihan julkisuuskuvan perusteella) ja ihan hyvin voisi olla ainakin piirteitä tuonkin perusteella, miten on käyttäytynyt talossa. Toisaalta taas mitä väliä, kunhan vaan spekuloin joutessani. 🤔
Voi jösses, vielä adhd:kin raukalla 🤣 En kyllä näe mitään siihen viittavaa. Varmaan jotain mt-häiriötä onkin mutta tuskin tuo.
Ihmiset on vaan erilaisia ja käyttäytyy kuten käyttäytyy ilman että niillä pitää olla joku diagnoosi taustalla, jos ei istu vaikka siihen yleiseen "koulutus-koti-mökki-avio-lapset" muottiinNina sanoi itse, että ei ole halunnut mennä tutkimuksiin, joten hukkaan meni nyt viisastelusi.
No vttuako sitäkin sitten pitää vielä pohtia ja arpoa kun kerran ei edes ole kiinnostanut tietää onko vai ei.
Miksi makkarissa kuuluu tuollainen kova humina?
Ulkona pelien tuoksinassa Sannalla on asu joka sopii hänelle. Ei tarvii olla teltta, mutta jotain nättiä joka peittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on vaan erilaisia ja käyttäytyy kuten käyttäytyy ilman että niillä pitää olla joku diagnoosi taustalla, jos ei istu vaikka siihen yleiseen "koulutus-koti-mökki-avio-lapset" muottiinNina sanoi itse, että ei ole halunnut mennä tutkimuksiin, joten hukkaan meni nyt viisastelusi.
No vttuako sitäkin sitten pitää vielä pohtia ja arpoa kun kerran ei edes ole kiinnostanut tietää onko vai ei.
Haluaisin tykätä tästä kymmenen kertaa!
NIINPÄ! :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunteettekste tota Valavuoren jaarittelua??
Polveilee, katkeilee, pitää taukoja, jatkaa jutun vierestä...
Sehän n ihan kuin Mikkonen, sen takia siis vihaa sitä
Tää on ihan totta, nämä ovat ihan samanlaisia, tilaavieviä persoonia joten siksi varmaan eivät pidä toisistaan kun joutuvat kilpailemaan keskenään muiden huomiosta. En pidä kummastakaan, joskin on sanottava että Valavuoren jaarittelut ovat keskimäärin mielenkiintoisempia, niissä on yleensä jotain yleispätevää, yhteiskunnallistakin pointtia, kun taas Mikkosen jaarittelu on vaan mökkihöperöä jorinaa, small talkia, koskien lähinnä häntä itseään.
Mikä yhteiskunnallinen pointti on julkkisten kanssa kaveeraamisella kehuskelulla. Sitähän toi Valavuoren puhe on 90 prosenttisesti
No mitä mä oon tänään kuunnellut 24/7 aina välillä, oon kuullut Valavuoren puhuvan Rosan urheiluharrastuksista, naisten ulkonäköpaineista, lasten kasvatuksesta eroperheessä, astrologian tieteellisyydestä (tai sen puutteesta). Muuta ei nyt tule oikein mieleen. Kaikki sellaisia aiheita, joissa osallistuisin mielelläni keskusteluun minäkin, tosin en varmaan saisi suunvuoroa Valavuorelta.
Mikkoselta en osaa edes nimetä mitään aihetta, koska en ihan oikeasti pysy kärryillä hänen jaarittelussaan, mikä siinä milloinkin on aiheena. Kuuntelen siis mieluummin Valavuorta.
Korjataas:
Rosa puhui omista harrastuksistaan, Vala omistaan. ulkonäköpaineista puhui naiset, Vala dissasi, koska hänelä ei ole koskaan ollut eikä hänen lastensa täydellisellä äidillä, lasten kasvatuksesta eroperheissä sanoi että lasten äiti hoitaa kaiken ja horoskoopeista huuteli niistä keskustelleide päälle tyyliin: onko tieteellistä faktaa.. mihin perustuu... jne. ei kuunnellut mitä vastattiin vaan kohta toisti samat. En kehuis tän kaverin keskustelutaidoilla 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan totta, nämä ovat ihan samanlaisia, tilaavieviä persoonia joten siksi varmaan eivät pidä toisistaan kun joutuvat kilpailemaan keskenään muiden huomiosta. En pidä kummastakaan, joskin on sanottava että Valavuoren jaarittelut ovat keskimäärin mielenkiintoisempia, niissä on yleensä jotain yleispätevää, yhteiskunnallistakin pointtia, kun taas Mikkosen jaarittelu on vaan mökkihöperöä jorinaa, small talkia, koskien lähinnä häntä itseään.
Mikä yhteiskunnallinen pointti on julkkisten kanssa kaveeraamisella kehuskelulla. Sitähän toi Valavuoren puhe on 90 prosenttisesti
No mitä mä oon tänään kuunnellut 24/7 aina välillä, oon kuullut Valavuoren puhuvan Rosan urheiluharrastuksista, naisten ulkonäköpaineista, lasten kasvatuksesta eroperheessä, astrologian tieteellisyydestä (tai sen puutteesta). Muuta ei nyt tule oikein mieleen. Kaikki sellaisia aiheita, joissa osallistuisin mielelläni keskusteluun minäkin, tosin en varmaan saisi suunvuoroa Valavuorelta.
Mikkoselta en osaa edes nimetä mitään aihetta, koska en ihan oikeasti pysy kärryillä hänen jaarittelussaan, mikä siinä milloinkin on aiheena. Kuuntelen siis mieluummin Valavuorta.
Mikkonen nimenomaan osaa keskustella, kysellä ja kommentoida, reagoida oikeissa kohdin ja kannustaa toisia osallistumaan. Valavuorelta en ole moista nähnyt. Pelkkää päälle huutelua tai omaa monologia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Valavuorihan on kiusaaja! En ois uskonu.
Eihän Nina sanonu että Markku ja Roni on herrasmiehiä koska ne kuuntelee aina kaikki hänen puhumansa vaan että ovat herrasmiehiä kun antavat välillä puheenvuoron muillekin ja kuunetelevat muidenkin juttuja.
Kiusaaja käyttää jokaisen mahdollisuuden hyväkseen haukkua muita, ei sillä ole väliä, että vääntää kaiken omiin tarpeisiinsa sopivaksi.
No ainakin sen näkee tästä ketjusta. Ihan sama mitä tuo Valavuori tekee niin se on tietylle kirjoittelijalle väärin ja tyyppi on pelle.
Ei valavuori mikään reilu ja rehti tyyppi ole, vaikka ois miten hyvä seuramies.
Johan sen menneisyys todistaa nikä luihu se on.
Hauska voi olla 5min, mutta tosi antisosiaalinen yksilö, varastaa tilan muilta. Täysin adhd tapus. Mun serkkuni on ihan samanlainen, holtiton ja epärehellinen, mutta "hauska seuraihminen". Hyvin vetovoimainen, kuten vissiin tää valakin, kun kerää hovia.
Nina kysyi juuri "Kuka on Sanna Marin?"
Vierailija kirjoitti:
Valavuori pieree, yök!
Porkka komensi lopettamaan 🤣🤣
sillä on selkeesti pikkuisen mitta täynnä
Kuka on Sanna Marin? Kysyy Nina. Muut tuijottaa vaivautuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninalla on ääni ja hidas ja pitkä tarinointi kuin mummeleilla. Se ei ole hänen vikansa, mutta eihän nykyajan kiireisistä adhd-ihmisistä ole sellaista kuuntelemaan.
Ohan tota kaikki jaksaneet talossa kuunnella ja koko ajan joku hakeutuu sen juttusille. Valavuori ei tietenkään jaksa kuunnella, eihän se jaksa kuunnella ketään, sehän keskeyttää jokaisen.
Vai oikein hakeutuu juttusille.
Tuolla on aika vähän paikkoja joissa olla, se että joutuu jonnekin ninan viereen, ei tarkoita että haluaisi kuunnella sen narinoita.
Seli seli. Ottaapa lujille kun jotkut oikein hakeutuu Mikkosen seuraan. Ihmiset tykkää, kuule, eri asioista, vihaa sinä rauhassa ja anna niiden tykätä ketkä tykkää. Nuoremmat näyttää olevan mielellään Mikkosen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjataas:
Rosa puhui omista harrastuksistaan, Vala omistaan. ulkonäköpaineista puhui naiset, Vala dissasi, koska hänelä ei ole koskaan ollut eikä hänen lastensa täydellisellä äidillä, lasten kasvatuksesta eroperheissä sanoi että lasten äiti hoitaa kaiken ja horoskoopeista huuteli niistä keskustelleide päälle tyyliin: onko tieteellistä faktaa.. mihin perustuu... jne. ei kuunnellut mitä vastattiin vaan kohta toisti samat. En kehuis tän kaverin keskustelutaidoilla 🤣🤣
Ööh, no totta kyllä tuokin :D Ei tosin ollut tarkoituskaan kehua hänen keskustelutaitojaan, sanoin vain että mieluummin jopa tuotakin kuuntelen kuin Mikkosta, jolta en oikeasti osaa sanoa yhden yhtä aihetta mihin hänen pulinansa olisi liittynyt.
Oikeasti harmittaa että talossa on tällainen jatkuva äänimatto jomman kumman tai molempien puhetta. Innoissani otin ekaa kertaa 24/7 kun olisi tässä aikaa sitä seurata, mutta en pystykään katsomaan kuin pätkän kerrallaan, sitten on pakko lepuuttaa korvia.
Eroperheessä on helppoa, kun äiti hoitaa kaiken.
Tuotantoyhtiö taisi olla duudsonien..