Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Meriläinen on kyllä nyt ylikunnossa, saa nähdä jaksaako montaakaan päivää. Toni ottamassa kukon paikkaa.
Roni pilasi Hauskat kotivideot. Mutta varmaan voittaa tämän koko roskan koska on seuraajia niin paljon.
Olisin mieluumin katsonut vaikka Lakkoa.
Ron Mossille olisi voitu pyytää kaveriksi esim. David Hasselhoff, Pandora, Maajussi-Musti tai Roman Schatz.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtispä joku jo tänä iltana.
Niinhän lähteekin, lukee bb sivuilla
Sara viettää talossa synttärit, lahja onkin sitten karu. Mutta sovittua toki jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee jo ihan alle tuo Sa(a)ran tapa käyttäytyä kuin hän omistaisi koko talon. "Mun synttärit... Tervetuloa... Kiertele vain vapaasti..." Pääsi samantien inhokikseni. Tykkään kyllä edelleen Kielinainen-videosta.
Seuraavina päivinä taidan tutusta tämän Ronin videoihin, jos hän siis on tehnyt muutakin kuin pelannut. Rosasta en usko että ilmiää mitään minulle uutta. Hänhän nyt joogaa vaikka alasti naapurin ikkunan alla, joten mikään ei yllätä.
Mutta yllätyn kyllä jos oikeasti ei Tuurea tulla näkemään tässä show:ssa.
Saralla ei ole tilannetajua. Olisi pitänyt skoolata vasta kun kaikki ovat paikalla. Minä ja minun synttärit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtispä joku jo tänä iltana.
Niinhän lähteekin, lukee bb sivuilla
Hah! Kannatti olla pari viikkoa karanteenissa parin tunnin talovisiitin takia :D
Viikon vain olivat
Vierailija kirjoitti:
Rosa Meriläinen on hyvä keskustelija, ottaa varmasti eri ihmiset huomioon ja on kiinnostunut ihmisten mielipiteistä. Nyt selvästi jännittää, eikä tunne oloaan varmaksi talossa.
Nina Mikkonen otti heti talon ja tilan haltuun ja vapautti tunnelmaa.
Molemmilla naisilla iän tuomaa viisautta.
Hei sinullekin, feministi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nämä siitossonnijutut, kun itse en olisi edes tiennyt kuka tuo Toni on. :D
En välttämättä kehuisi sillä, jos olisin noin pussissa kasvanut...
Googlasin, ja Niemisen kaikki voitot ovat ajalta ennen kuin olin edes syntynyt.
Ronikin on näin parikymppiselle tutumpi.
Ja et muka ole ikinä yhtään juttua Tonista nähnyt? Jotenkin vaikea uskoa, kun täälläkin olet.
En ole kiinnittänyt huomiota; ei kiinnosta julkkislööpit, Seiska, ym.
Anni on niin niin teennäinen!
Vierailija kirjoitti:
Miksi juontajalla ja Rosalla päällä säkit?
Juontaja sai äskettäin vauvan. On tekemässä vainbb-keikan ja jatkuu vauvavapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nämä siitossonnijutut, kun itse en olisi edes tiennyt kuka tuo Toni on. :D
En välttämättä kehuisi sillä, jos olisin noin pussissa kasvanut...
Googlasin, ja Niemisen kaikki voitot ovat ajalta ennen kuin olin edes syntynyt.
Ronikin on näin parikymppiselle tutumpi.
Ja et muka ole ikinä yhtään juttua Tonista nähnyt? Jotenkin vaikea uskoa, kun täälläkin olet.
En ole kiinnittänyt huomiota; ei kiinnosta julkkislööpit, Seiska, ym.
Mutta katsot kuitenkin julkkislööppi-BB:tä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee jo ihan alle tuo Sa(a)ran tapa käyttäytyä kuin hän omistaisi koko talon. "Mun synttärit... Tervetuloa... Kiertele vain vapaasti..." Pääsi samantien inhokikseni. Tykkään kyllä edelleen Kielinainen-videosta.
Seuraavina päivinä taidan tutusta tämän Ronin videoihin, jos hän siis on tehnyt muutakin kuin pelannut. Rosasta en usko että ilmiää mitään minulle uutta. Hänhän nyt joogaa vaikka alasti naapurin ikkunan alla, joten mikään ei yllätä.
Mutta yllätyn kyllä jos oikeasti ei Tuurea tulla näkemään tässä show:ssa.
Saralla ei ole tilannetajua. Olisi pitänyt skoolata vasta kun kaikki ovat paikalla. Minä ja minun synttärit...
Kysyi toisilta miten toimisivat ja muut tuota ehdottivat.
Siementäjä- Tonin ja lesken suhteelle jo varovaista peukkua.
Ensin oli T. A. Mikkonen nyt PA Niäminen.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi Petra Olli vai Janne Porkka
Sehän se!
Petrallakin piikitetty ylähuuli
Voipi siellä yöllä Mikkonenkin pieraista kun maitotuotteet lämpimässä olleet.