Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
24281/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti makuuhuone pysyy kiinni ja pääsevät vaan nukkumaan. Nyt oli hyvä kun ei matti makkarissa, kai oli ovi kiinni.

Vierailija
24282/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti makuuhuone pysyy kiinni ja pääsevät vaan nukkumaan. Nyt oli hyvä kun ei matti makkarissa, kai oli ovi kiinni.

Matti makkarissa😂😂😂😂 ei maattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24283/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Petra Ollista tehdyn dokumentin Kun liekki sammuu (Yle Areena). Lämpimät, tiiviit perhesuhteet ja tunteita näytettiin avoimesti. Petra herkistyi tai itki monessa kohtaa, niin voitonhetkillä kuin valmentajan tylyttäessä, tai kun koti-ikävä iski kisa- tai valmennusmatkoilla. Ei ollut feikkaamista ne herkistymiset talossa niin kuin täällä joku aiemmin väitti. Jurokin puoli ja sulkeutuneisuus tuli esiin silloin kun ei voinut hyvin. Tästä mm miesystävänsä mainitsi siinä dokkarissa.

Vierailija
24284/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Km kirjoitti:

Sara ja Markku olis kyllä yhteensopiva ja näyttävä pari, mutta Saraa ei ehkä kiinnosta tavalliset suomalaiset miehet.

Kyllä se tuolla talossa näytti olevan nimenomaan niin päin, että Saraa olis kiinostanut mutta Markkua ei. Tosin Markku taitaakin olla varattu, joten ei varmaan ihmekään jos ei kiinostu.

Markku vaikutti kiinnostuneemmalta Petrasta, kuin Sarasta...

Näytti kyllä siltä, että Sara ja Petra olivat kummatkin ihastuneita Markukseen. Mutta Markuksesta ei oikein saanut selvää.. ehkä ei oo kiinnostunut kummastakaan, kaveritasolla vaan. Oli niin viileen kohtelias ja ystävällinen kaikille. Ja tais myös äänestää Saraa ulos jossain kohtaa. Ehkä peliliike, mene ja tiedä.

Jos olisin Markku, en päästäis kyllä Saraa käsistäni.

Vaikka Petra vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä, niin ainakin mun makuun liian äijämäinen ja kävelytyyli karsee, ei kovin naisellinen. Sara on kyllä ulkonäöltään ihan eri tasoa, hottis, kauniit silmät ja luonnollisen kaunis myös ilman meikkiä. Upeesta vartalosta puhumattakaan. Aleksi Valuvuori näytti käyvän kuumana Saraan.. ;) Enkä ihmettele. Ehkä kuitenkin liian vanha sotaratsu Saralle.

Vierailija
24285/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara sano juuri pitämässään ig-livessään että valehtelisi itselleen jos sanoisi että ei ihastunut talossa, mutta oli jostai keskustelusta jo alkuvaiheessa päätellyt että Markulla parisuhdeasiat kunnossa, joten jätti asian siihen ja pyrki lakaisemaan orastavat tunteet.

Mun mielestä ihan todella jees, että on pokkaa myöntää tunteensa.

Vierailija
24286/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikooko Pyhimys/Nelonen julkaista sen Suutele mun sormusta -biisin, kuten alunperin puhuivat? Ei löytynyt Spotifysta. Siinä voisi olla potentiaalia yllätyskesähitiksi. Mulla ainakin soi jatkuvasti päässä: "Suutele mun sormusta, päiväunikielto edelleenkin voimassa. En mä mikään Markku oo...jne" :)

Valitettavasti junteilla on juntti maku, musiikin suhteen myös.

Vierailija
24287/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskuttajat lensi talosta ensimmäisten joukossa ulos.  Petra ei kuulunut alkuunkaan siihen  viihdytys porukkaan. Tylsimmät jäi loppupäähän. Lukuun ottamatta Markkua

Petran uraa en ole sekuntiakaan seurannut. 

Sitä mestareiden mestaria seurasin, muuten en edes olisi tiennyt, kuka on Petra Olli. 

Ei BB:ä ainakaan viihdyttävin voittanut. Auta armias, jos syksyllä on Petran kaltaisia, saa jättää 24/7 unholaan. 

Markkuhan oli tämän kauden tylsin asukas ja samalla pelas räikeemmin. Ei nähty oikeaa Markkua. Markun keittiössä, Markun siivoomassa, Markun kiittämässä, Markun kehumassa... 

Liian lyhyt kausi, kun pystyy pitämään roolia päällä.

Vierailija
24288/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskuttajat lensi talosta ensimmäisten joukossa ulos.  Petra ei kuulunut alkuunkaan siihen  viihdytys porukkaan. Tylsimmät jäi loppupäähän. Lukuun ottamatta Markkua

Sitä mestareiden mestaria seurasin, muuten en edes olisi tiennyt, kuka on Petra Olli. 

Ei BB:ä ainakaan viihdyttävin voittanut. Auta armias, jos syksyllä on Petran kaltaisia, saa jättää 24/7 unholaan. 

Markkuhan oli tämän kauden tylsin asukas ja samalla pelas räikeemmin. Ei nähty oikeaa Markkua. Markun keittiössä, Markun siivoomassa, Markun kiittämässä, Markun kehumassa... 

No nämä pelaamiset on aina vähän mielipiteitä, varmaan vaan asukkaat itse sisimmässään tietää että ovatko pelanneet ja miten paljon. Ja mikä luetaan ylipäänsä peliksi?

Vierailija
24289/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

youtube videossa Ronilla hyvä analyysi Markusta. Pinja Roni jo siinä onnellivat Markkua voitosta, oli tehty ennen kun BB loppui. 

Vierailija
24290/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää BB oli hyvä kun  eivät maanneet sängyssä ja oli pihalla vähän muutakin kun juoksua. Petra tais kerran juosta. Oli keskusteluita, välillä kakofoniaa, suurin osa halusi saada äänen kuuluville. Oli naurua, iloisuutta, toivottavasti myös syksyllä. Saa olla erilaisia ihmisiä , monenlaisia. 3 kk aivan liian pitkä aika.  

Vierailija
24291/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara sano juuri pitämässään ig-livessään että valehtelisi itselleen jos sanoisi että ei ihastunut talossa, mutta oli jostai keskustelusta jo alkuvaiheessa päätellyt että Markulla parisuhdeasiat kunnossa, joten jätti asian siihen ja pyrki lakaisemaan orastavat tunteet.

Siis sanoiko Sara ig-livessä, että oli ihastunut Markkuun? On kyllä Saralla munaa, jos tunnusti asian rehellisesti. Kyllä varmasti miehiä pyörii Saran ympärillä ja ottajia riittäis. Ei siis enää Markulla mahkuja Saraan, juna meni jo, monen miehen märkä päiväuni ja hottis muija meni nyt sivu suun Markulta.

Vierailija
24292/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

youtube videossa Ronilla hyvä analyysi Markusta. Pinja Roni jo siinä onnellivat Markkua voitosta, oli tehty ennen kun BB loppui. 

Mun mielestä tuo noitten Markun dissaaminen oli aikalailla läppää. Siis periaatteessa ihan hyviä pointteja, mutta kuitenki vähän huumorilla liikenteessä et "ei kukaan voi olla tuollanen oikeesti".

Vierailija
24293/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jotkut jankkaavat täällä jonkun Markun ja Saran suhteesta?

Vierailija
24294/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska AV mammat on niin romantiikannälkäisiä että näkevät jotain romanttista kipinää joka paikassa

Vierailija
24295/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella hyvä kausi.Ei toisten haukkumista.Tavis kaudella meni ihan sairaaksi.Se Ella ja ne kaksi muuta törkeätä haukkimista.Ellakin laattasi tajun kankaalle.Tällästä vip kautta oli kiva katsella .

Vierailija
24296/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sanoiko Sara ig-livessä, että oli ihastunut Markkuun? On kyllä Saralla munaa, jos tunnusti asian rehellisesti. Kyllä varmasti miehiä pyörii Saran ympärillä ja ottajia riittäis. Ei siis enää Markulla mahkuja Saraan, juna meni jo, monen miehen märkä päiväuni ja hottis muija meni nyt sivu suun Markulta.

höpöhöpö, ei mitään. 

Vierailija
24297/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi, tai tais puhua orastavista tunteista, mutta kyllä sen ymmärsi että olis hyvinkin kiinostunut, mutta tosiaan ymmärsi Markun puheista että ei ehkä ole vapailla markkinoilla vaikka Markku ei sitä suoraan sanonutkaan. Niin siksi jätti asian siihen, eikä yrittänyt mitään sen enempää.

Vierailija
24298/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ainakin tuli BB:tä katsellessa oma nuoruus mieleen. Näytti siltä, että Sara oli ihastunut Markkuun. Ja ainakin omasta mielestäni olisivat kyllä oiva pari. Sara näytti menevän Markun seurassa vähän jännittyneeksi, eikä oikein saanut sanoja suustaan ulos, vaikka muuten näyttää olevan rento ja sanavalmis nuori nainen. Muistan, että itselläni oli nuorena aivan sama juttu kun ihastukseni asteli porukkaan, menin ihan lukkoon ja olin jäykkänä kuin heinäseiväs (huomattavasti jännittyneempi kuin Sara), enkä saanut oikein mitään järkevää sanottua. Hellyttävää katsella nuoria, vaikeahan sitä on ihastuksen tunteitaan estellä.

Vierailija
24299/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ainakin tuli BB:tä katsellessa oma nuoruus mieleen. Näytti siltä, että Sara oli ihastunut Markkuun. Ja ainakin omasta mielestäni olisivat kyllä oiva pari. Sara näytti menevän Markun seurassa vähän jännittyneeksi, eikä oikein saanut sanoja suustaan ulos, vaikka muuten näyttää olevan rento ja sanavalmis nuori nainen. Muistan, että itselläni oli nuorena aivan sama juttu kun ihastukseni asteli porukkaan, menin ihan lukkoon ja olin jäykkänä kuin heinäseiväs (huomattavasti jännittyneempi kuin Sara), enkä saanut oikein mitään järkevää sanottua. Hellyttävää katsella nuoria, vaikeahan sitä on ihastuksen tunteitaan estellä.

Nuoria… Sara on 27 v. Paitsi että kyllähän nuo asiat tuntuvat olevan vähän hankalia aina itse kullakin. Oli sitten 17 tai 37.

Vierailija
24300/24387 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsiko Sara Markun ihan nimeltä? Vai tarkoittiko kenties jotain muuta BB:ssä ollutta miestä? Olihan siellä muitakin mukavia miehiä.

Ketju on lukittu.