Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Johan taas oli heitto ninalta Petraa kohtaan. Sanoi kaikkien kuullen Markulle, että olen aina tiennyt että sinä olet täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra ja Markku finaalissa. Meni just niin kuin piti!
Ei tuota varten olisi tarvinnut pitkittää tätä turvaan pääsemistä. Nyt sitten Sara pihalle koska on noista kolmesta se turhin ja pelkkä tapetti.
Olisin laittanut Petran kotiin, mutta Mikkonen sitten. Ihan ok, mutta Sara sais päästä enemmän vielä esiin viime metreillä. Janne sanoi, että Sara on greizi (hyvällä tavalla) muija.
Petra näyttelee. Ei oo sanonut kertaakaan sellaista, mikä naurattaisi. Tai no yhden kerran, mutta aika huono saldo kolmessa viikossa.
Aleksin analyysi Banaanilikörikahvista oli hyvä. :D
Johan taas oli heitto ninalta Petraa kohtaan. Sanoi kaikkien kuullen Markulle, että olen aina tiennyt että sinä olet täällä
Vierailija kirjoitti:
Sara sanoi, ettei jaksa mitään kaksintaistelua. Tietääkö, ettei putoa?
Ei tietenkään putoa, Sarahan voittaa tän skaban! Talos eka talos vika
Te joilla varaa, laittakaa mun puolesta Valalle 10 ääntä.
Olen kiitollinen.
Rapsuttaako Markku muniaan tuon banaaniasun alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota varten olisi tarvinnut pitkittää tätä turvaan pääsemistä. Nyt sitten Sara pihalle koska on noista kolmesta se turhin ja pelkkä tapetti.
Olisin laittanut Petran kotiin, mutta Mikkonen sitten. Ihan ok, mutta Sara sais päästä enemmän vielä esiin viime metreillä. Janne sanoi, että Sara on greizi (hyvällä tavalla) muija.
Entä sitten? Me näimme Saran silloinkin, kun Janne oli talossa, joten jos hänen greiziytensä on tuota smaa tasoa, niin eipä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Markkua äänestää lähiöpirret jotka seuraa salkkareita eikä muusta tiedä kessuperseet
:D
Petra vastaan Markku. Petra voittoon.
Pinja ja Markku oli mulle tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs kummaa tuossa on, sitähän ne on kaikki kokeneet? "Markku voittaa, Markku voittaa..."
Nyt vala ja nina jatkoon ja sara ulos niin finaalinelikko on täydellinen.
2 naista ja 2 miestä joista löytyy hiljaisempi ja äänekkäämpi vaihtoehto.
Sara on vaan tylsä.
Ei näytetty sitäkään kun Aleksi melkein kävi api noiden kimppuun :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Petra finaalissa! Mikä tosiaan innostaa äänestämään Markkua, totinen yksitoikkoinen
kaveri. Näytellyt Salkkareissa, mutta missä muualla tai mistä muuten kuuluisa?
En katso salkkareita niin tämäkin tyyppi oli ihan tuntematon eli tuntematon julkkis ei voittaja ainesta.
No itse ihmettelen edelleen tämän Petran suosiota. Että MIKSI ja KUKA tuollaista alta kulmiensa mulkoilijaa ja seinäruusua äänestää? Kyllä noista kahdesta Markun suosiota ymmärrän paremmin, vaikka sitäkin vähän ihmettelen, kun eihän sekään mikään kauhean viihdyttävä tyyppi ole. Ja mitä se Annikin sönkötti... Annin juttujen takia minäkin luulin samaa, kuin Vala, että tuolta heitetään samantien 3 hiiteen ja Petra ja Markku jäävät sinne kahdestaan loppuajaksi... En siis pääse katsomaan telkkarista nyt, vaan katson 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Me näimme Saran silloinkin, kun Janne oli talossa, joten jos hänen greiziytensä on tuota smaa tasoa, niin eipä kiinnosta.
Mä kuvittelin että Sara itseasiassa olisi värikkäämpi kuin mitä on tuolla talossa. Siis on hän ihan mukava mutta ihan erilainen kuin kuvittelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voittoon.
Sukupuolella ei ole mitään merkitystä. Persoona ja luonne ratkaisee.
Juuri näin ja siksi Saran on aika lähteä. Finaalissa on sitten just sopivan erilaisia persoonia kun on Petra, Markku, Nina ja Aleksi.
Muutenkin nuo 4 on paikkansa finaalissa ansainneet.
Miksi aleksi kulkee bokserit jalassa yleisissä tiloissa kaiken kansan silmien edessä?
Aleksilla pullottaa boxereista ihanasti kikkeli ❤
Bb-talossa tittelit on toissijaisia.