Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Nyt tiputetaan viimeinenkin tubettaja eli sara.
Vierailija kirjoitti:
Mikä totisessa, kimeääänisessä epämiehekkäässä Markussa viehättää?!
Epämiehekäs? Ei ole.
Onks toi se Huutokauppakeisarin Markku?
Vierailija kirjoitti:
Petra ja Markku tuoneet taloon eniten kontenttia. Siksi finaaliin.
Minusta Petra on jopa vähän tylsä, jutut sellaista flegmaattisella äänensävyllä toteamista, just oikeastaan vailla sitä kontenttia mun mielestä. Mutta joku tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä totisessa, kimeääänisessä epämiehekkäässä Markussa viehättää?!
On kyllä sitkeä roolinsa ylläpitäjä. Ei ole vielä kertaakaan ollut oma itsensä.
Oikeat finalistit nämä kaksi ensimmäistä!
Jes!
Paras mahdollinen kaksikko suoraan finaaliin! :)
Vala jatkoon, pliis! Nyt on Ninan tai Saran aika lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Petra ja Markku finaalissa. Meni just niin kuin piti!
Ei tuota varten olisi tarvinnut pitkittää tätä turvaan pääsemistä. Nyt sitten Sara pihalle koska on noista kolmesta se turhin ja pelkkä tapetti.
Anni ja Sara. Suurin osa ei heidän persoonastaan pidä ja silti ovat joka vi.un ohjelmassa. Jos Sara tästä ampuu jatkoon niin toivon että äänestyksen tulos tarkistetaan jotenkin, koska kyseessä täytyy olla petos.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt Sara on ihan vapautunut..? Miksi tätä ei näy 24/7:ssa? Laulaahojottaminen ei ole minun mielestäni vapautumista.
Tarkoitti vapautunutta paukuttelua ja pierukakkajuttuja ehkä?
Ei yllätä edes 1% että tänäkin vuonna täysin väritön, hajuton ja mauton ihminen eli Petra voittaa, koska 90% suomalaisista on samanlaisia tylsimyksiä kuin hän. Ja minä kun luulin suomalaisten olevan suht. fiksua porukkaa. No, toisaalta kun miettii BB:n äänestäjäkuntaa niin vajaaälyisiä sinne kyllä mahtuu. Kasvattakaa itsetunto ja persoonallisuus. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Petraa vaan vitutti kun pääsi finaaliin
Sitä vituttaa ottaa lisää jotain bbn neverhörd roinaa nurkkiinsa pölyttymään
Lähtispä Sara tänään kotiin.
Jäljellä olevista asukkaista Petra ja Markku on talon normaaleimmat ja vähiten ärsyttävät.
Markku vetää jotain roolia 24/7.
Kaiken huippuna kokkaa yläruumis paljaana, yäk yäk yäk
Nelosen rahanahneudella ei mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi Aleksi nyt lopultakin pois!
Aleksi on ollut tän kauden suola. Ei mielistele katsojia, Markku ja Petra kosiskelee, mutta ne katsojat, kun niitä äänestää, ei sitä tajua. Mutta mä tykkään aina niistä, jotka ei lopulta voita.
Mitä markku on antanut itsestään????nthg
Hyi Aleksi nyt lopultakin pois!