Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Nina haluaa paahtimen koska pojat on kotona valittaneet, miksi heidän paahtimella tulee vaan kaksi leipää kerralla. Eilen tätä selitti.
Miksei Nina mene kauppaan ja osta isomman paahtimen? Kyl ne pojat varmaan haluais myös kummallekin oma blenderi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Valavuori on noin paniikissa?
No kaikki ei tykkää laulamisesta eikä ainakaan julkisesti. Siinä ei ole mitään syytä ilkkua tai pilkata.
Miksi sinä sitten teet sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sul on ihana ääni, nina"
Sanoi sara. 😂Vala ja petra kiemurteli sohvalla kun nina lauloi.
Ei ne Ninalle nauraneet, älä jaksa jauhaa potaskaa. Luuletko sä oikeasti että kaikki aikuiset ihmiset on samanlaisia peleljä kuin sinä. Ninahan lauloi kaiken lisäksi tosi hyvin. Makee soundi ja tulee kuulostamaan hyvältä toi biisi.
Kyl se sori vaan siltä näytti, mutta onneksi sinä tulkitset asian paremmin vaaleenpunaisilla rilleillä? Kaatuiko maailma vaikka nauroivat mikkosen osuudelle? Ei. Eiköhän toi biisi ole kuraa alusta loppuun, nii voivat nauraa kaikille yhtälailla.
Erikoinen tulkitsija olet kyllä, ihan kuin Valavuorella ja Petralla ois varaa naureskella kellekään laulusta puhumattakaan että käyttäytyisivät noin typerästi. Koeta nyt päästä irti siitä mikkosvihastasi ihmisriepu.
eri
Sun kannattaa investoida syksyllä 24/7ään, niin ei tartte sitten nolata täällä itseään tolla "valehtelet" - mantralla taas, kun et edes katso mitä talossa tapahtuu.
Makuja on monenlaisia (onneksi!), mutta mun korviini Markun puheääni on raastava ja kimeä. *Eihän hän äänelleen mitään voi, mutta olen luullut että näyttelijät ottavat äänenkäytön tunteja (ainakin tarvittaessa). Mä hiljennän äänen telkusta aina kun Markku puhuu.
Lapsuudenystävä-leenalla on nyt ollut tiukka rutistus ketjussa. Toivottavasti myöntää rehellisesti mikkoselle että omalla käytöksellään sai ihmiset kääntymään sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sul on ihana ääni, nina"
Sanoi sara. 😂Vala ja petra kiemurteli sohvalla kun nina lauloi.
Ei ne Ninalle nauraneet, älä jaksa jauhaa potaskaa. Luuletko sä oikeasti että kaikki aikuiset ihmiset on samanlaisia peleljä kuin sinä. Ninahan lauloi kaiken lisäksi tosi hyvin. Makee soundi ja tulee kuulostamaan hyvältä toi biisi.
Kyl se sori vaan siltä näytti, mutta onneksi sinä tulkitset asian paremmin vaaleenpunaisilla rilleillä? Kaatuiko maailma vaikka nauroivat mikkosen osuudelle? Ei. Eiköhän toi biisi ole kuraa alusta loppuun, nii voivat nauraa kaikille yhtälailla.
Erikoinen tulkitsija olet kyllä, ihan kuin Valavuorella ja Petralla ois varaa naureskella kellekään laulusta puhumattakaan että käyttäytyisivät noin typerästi. Koeta nyt päästä irti siitä mikkosvihastasi ihmisriepu.
eri
Tästä mäkään en pidä, varmasti ei Vala tai Petra halua tulla sotketuiksi kenenkään palstamamman kaunoihin.
Perseeseen dongii..niinku joku yläkoululainen poika ois tehny sanat.
Sinä joka haluat vaan jauhaa Mikkosesta, Mikkos faneista, Mikkosen kavereista jne!
ET OLE HAUSKA - eikä sun suollokset liity BB, mene perusta itkuillesi oma ketju. Kiitos
Ton markun osuus on ihan liian pitkä, ääni on jopa karseampi kuin normaalisti.
Kaikilla muillakin huonot äänet ja sanat, täytyy laittaa toi kiinni, ei jaksa.
Ja pyhimys vielä päsmäröimässä, varsinainen "muusikko" muka itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikki ei tykkää laulamisesta eikä ainakaan julkisesti. Siinä ei ole mitään syytä ilkkua tai pilkata.
Kysymys ei ole pilkkaamista. Älä syytä muita siitä mitä itse teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla ole laulaneet kuin sara ja nina. Vala puhuu mikkiin.
Sulle sekin on ihan sama kunhan vaan pääset haukkumaan.
Sori, pelkkä fakta toteamus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä sitten teet sitä?
Miksi sinä käännät aina kaikki omat tekemisesi muiden syyksi ja tekemäksi?
Vierailija kirjoitti:
Tai joku feikkistadilainen. ;)
Jostain kuului vikinää
Kas se onkin Markku Pulli
Mä en lihaa syö ikinä
kasviksist kyllä kasvaa ku**i
Petra talon blondipää
Kävelee kuin ankka
Muut painissa alle jää
ja kiroilu naisella rankkaa
Sara jaksaa laulaa itsekseen
Vaik tietää et kaikki seuraa
Haluu mammonaa ja maineeseen
Suomes vois nyt kokeil uutta uraa
Hei kaikki mun nimi on Vala
Mä tunnen kovii julkkiksii
Mä en kenenkään tossun alle ala
Paitsi Niämisen Tonin, se o ihanin
Nina miettii seuraavaa stoorii
"tulkaa kuuntelee, oon vanha ja viisas"
Useimmat lähtee lipettii
Mut Ninan ääni kantaa kauas
Vierailija kirjoitti:
Miks tuo Markku huutaa ku joku vääpeli tohon mikkiin
"Aleksi muistuttaa välil Cheekkii" sano Pyhimys
Mietin mihin se Aleksi katosi niin näkyy leijuvan katonrajassa 🤣
onko noi pojat käyneetv armeijaa kun kukaan ei kehunut olevansa Vänrikki.
Vierailija kirjoitti:
mitä sitten odotit talon herroilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla ole laulaneet kuin sara ja nina. Vala puhuu mikkiin.
Sulle sekin on ihan sama kunhan vaan pääset haukkumaan.
Korkki kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Halusiko Petra leivänpaahtimen? Eikö siellä ole muitakin härpäkkeitä.
Fiksu aikuinen ihminen antaisi Petran pitää paahtimen, eikä ala "vanhemman oikeudella" kinumaan sitä itselle. Uskomatonta! Vanhemmalla ihmisellä on ollut aikaa hankkia paahdin ym. ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai joku feikkistadilainen. ;)
hemmetti että te kaikki stadilaiset ootte typeriä
On sen nähnyt muutkin kuin sinä, älä jaksa. Noloa