Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija
Poiminta

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

• ylös 80
  • alas 140

Sivut

Kommentit (13141)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä toivon että noi Seiskan antamat nimet ei olisi totta, samat tyypit kiertää kaikki tositv:t.

• ylös 98
  • alas 3
Vierailija

Aion seurata. En usko että seiskan julkaisemat nimet on oikeasti tulossa taloon, mutta niin toivoisin Lampelan astelevan sinne!

• ylös 38
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aion seurata. En usko että seiskan julkaisemat nimet on oikeasti tulossa taloon, mutta niin toivoisin Lampelan astelevan sinne!

En mäkään usko. Mulla on käsitys että joku yksityishenkilö on tuon kuvan askarrellut ja Seiska sen nappas. Ihan hyviä arvauksia siinä on. Uskon että Palander ja Archie on siellä. Almakin on mahdollinen, kun ei ole juontamassakaan.

• ylös 28
  • alas 2
Vierailija

Bb käynnistyykin huomenna jo klo 20. Ensimmäinen asukas on siellä ensimmäisen tunnin yksin. Tuon voi tietty nähdä vain 24/7 kautta, kunnes virallinen lähetys käynnistyy.

• ylös 14
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En mäkään usko. Mulla on käsitys että joku yksityishenkilö on tuon kuvan askarrellut ja Seiska sen nappas. Ihan hyviä arvauksia siinä on. Uskon että Palander ja Archie on siellä. Almakin on mahdollinen, kun ei ole juontamassakaan.

Alma on viikon aikana päivittänyt ig-juttuja, eli tuskin on. Taloon menevät ovat karanteenissa.

• ylös 7
  • alas 13
Vierailija

Saa nähdä, kuinka moni ennakkoon kerrotuista on oikeesti taloon menossa. Kalle Palander, Archie on varmaankin. Jossain veikattiin myös Sara Forsbergia. On tehnyt ig-päivityksiä jossain hotellihuoneessa eikä ole ollut radiolähetyksissä, joissa on normaalisti ollut.

• ylös 18
  • alas 4
Vierailija

Mä luulen että siellä on

Palander
Crutz
Forsberg
Ukkola
Joku bimbotyrkky - kuka?
Joku entinen asukas? Kuka? En usko että Saarinen enää lähtee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että siellä on

Palander
Crutz
Forsberg
Ukkola
Joku bimbotyrkky - kuka?
Joku entinen asukas? Kuka? En usko että Saarinen enää lähtee.

Rosanna Kulju

Vierailija

Nykäskä on varmaan mukana, koska ei rahaa. Kalle Palander, tietty. Sitten tämä "et uskoisi kuka"? Ehdotuksia, kuka on mahd. henkilö, jota et ikinä uskoisi BB:ssa nähtävän? ;) Aira Samulin? XXD Jorma Uotinen? XD

• ylös 21
  • alas 4

Sivut