Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöntänyt itselleni etten ole enää kaunis

Vierailija
29.04.2021 |

Noniin. Olen siis myöntänyt itselleni että olen ruma.🙈
Alle nelikymppinen olen. Iho ei ole kuulas, on epätasainen (aknearpia), näppyjä, ryppyjä, suuret ihohuokoset, elähtänyt naama yksinkertaisesti.
Kroppa ei varsinaisesti ole niin ruma. Olen normaalipainoinen, tosin pienet olemattomat rinnat, raskausarpinen vatsa, vähän pömppö (sen kanssa elän..kai..) Vaatteet päällä näytän ihan sopusuhtaiselta ja rinnatkin näyttää suuremmilta vaatteet päällä (tämä on hassua, vaikka toisaalta ei, kun käytän vain huppareita)🤔
Urheilen satunnaisesti, yritän syödä terveellisesti, mutjoo, tupakoin. 😑(se pitäis lopettaa, tiedän, ja kyllä joku päivä tässä tumppaan viimeisen tupakan..)
Kellään vastaavia ajatuksia itsestään?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 47 vuotias ja mielestäni olen ihan ikäiseni näköinen normaali nainen. Olen ihan tarvis, mutta niin ovat lähes kaikki muutkin. Ei täällä oikeastaan kukaan erotu pelkällä ulkonäöllään, ellei ole sitten tosi yli tai ali.

En ajattele ihmisen nähdessäni, että onpas hänellä pienet tissit, näppylöitä tai ohuet hiukset ja että kylläpä tuonkin pitäisi tehdä jotain ulkonäölleen, vaan ihminen on ihminen juuri sellaisena kuin on, sisäinen kauneus ratkaisee aina. Jos on sisäisesti kaunis, niin ulkonäkö saa olla ihan mitä vain ja sama myös toisinpäin, eli sisäinen rumuus näkyy ulospäinkin rumuutena ja sitä mielikuvaa ei kauniimmaksi voi muuttaa ehkä ikinä.

Itseään säälijöistä ja surkuttelijoista ei kukaan oikein jaksa pitää. Ulkonäkö pitää siis ottaa vain persoonallisena omana asiana, kulkea selkä suorassa ja katsoa toisia ihmisiä rehellisesti silmiin. Minä olen minä ja sinä se mikä olet, sen pitää riittää kaikille, eli myös itselle.

Vierailija
22/26 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole vastaavia ajatuksia kyllä.

Kiva sulle! Ihailen ihmisiä jotka ovat sinut itsensä kanssa. Mutta tää oli kyllä turha kommentti sinulta.

En ole sinut itseni kanssa mitenkään täysin, ja jos kommenttini olikin turha niin itseltä meni kanssa ohi että mikä aloituksen pointti oikein oli. Luettelet siinä siis ulkonäkösi kaikki puutteet yksityiskohtaisesti ja muuta sisältöä ei oikein ollutkaan. En tajunnut, että halusitko jotain neuvoa ulkonäön parantamiseen vai hyväksymiseen, vai pitikö muidenkin tulla vaan luettelemaan oman ulkonäkönsä kaikki viat, vai mikä siinä oli ajatuksena.

Halusin vertaistukea ja kertoa johonkin asiani. Enhän nyt tällaista pinnallista pskaa viitti oikeasti mennä ihmisenä ihmiselle kertomaan. En kestäisi kritiikkiä tai vastaavasti tsemppejäkään, kun tämä on kylmä fakta ja sen olen vaan kehdannut nyt itselleni myöntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 45v läski ja liian karvanen. Ja nenä on jotenki kasvanu.

Oon luopunu jo ajatuksesta olla halun kohteena.

No tulihan noita miehiä kaadettua ylenmäärin nuorempana. Oi aikoja

Vierailija
24/26 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät varmasti paremmalta kuin botox-countour-highlight-microblading-instabeibet. Luonnollisuus on normaalia ja kaunista 😊

Ihana tämä 💛

Vierailija
25/26 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enää kaunis, oletko ollut?

perässsä ruikuttava kinuski ei ole kaunis eikä omista edes aivoja, ikää paljon vähemmän.

Joitakin vuosia sitten.. ainakin itse tunsin olevani kaunis..

Vierailija
26/26 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nelikymppinen ja ollut aina ruma. Oikein harmittaa, etten nuorenakaan ollut kaunis. Kroppa on kyllä ihan ok, mutta naama on pilannut elämäni. En tiedä ketään kenellä olisi näin ruma naama kuin itselläni. Nuorempana aattelin, ettei tässä iässä enää murehtisi ulkonäköään, mutta kai tämä on sitten elinikäinen riesa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi