Vietätkö raitista vappua?
Miten on kuuluuko sinun vappuun alkoholin käyttö?
Kommentit (61)
Pitkä päivä töissä ja oikein enään jaksa kaivaa juhlavaihdetta sitten hetkessä päivän päätteeksi.
Kyllä kuuluu. Huomenna aperitiiville ravintolaan. Proseccoa nautitaan.
En oo ikinä ees maistanu alkoholii, nii mitäpä luulet… :)
Vähä hämmentävää, että otsikossa ja tekstissä kysymys on aseteltu eri päin, kumpaahan siinä pitäisi vastata :D
Ei tarvitse kaatokännissä olla. Alkoholia voi myös käyttää kohtuudella. Itse aion avata kuoharipullon kavereiden kanssa.
Aion kyllä juoda alkoholia samalla kun nautin hyvästä ruoasta ja herkuista. Eikä ole lapsia, ettei sitä tarvitse itkeä että ne nyt niin järkyttyy kun äiti juo oluen niinkun on nykyään palstalla muotia.
M26 kirjoitti:
En oo ikinä ees maistanu alkoholii, nii mitäpä luulet… :)
26 vuotias etkä ikinä edes maistanut? Itse olin jo melken 19 kun ensimmäisen kerran maistoin ja luulin olevani "myöhässä" muista. Saanko kysyä onko syytä, ettet ole edes kokeillut?
Tavallisesti kuuluu muttei tänä vuonna.
Voih! Vastasin väärin.
Otsikon kysymykseen vastasin kyllä. Vietän raitista vappua. Töissä.
En havainnut sitä Alkoholia vappuna? - kohtaa
Nyt vääristyi tilastot
Kumpaa nyt kysyt: Vietätkö raitista vappua? VAI Alkoholia vappuna?
Rähinäviinaa ja naapurin turpaanvetoa luvassa.
Pari pitkää kylmää meinasin työviikon jälkeen saunassa juoda, mutta kännäämiseen ei kiinnostusta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vähä hämmentävää, että otsikossa ja tekstissä kysymys on aseteltu eri päin, kumpaahan siinä pitäisi vastata :D
Ap on känissä
Muuten maistuisi, mutta olen raskaana niin ei pysty.
Vappuna ja juhannuksena kuuluu ottaa muutama paukku! Uutena vuotena paukkuu taas muuten. Loput taitaakin olla enemmän uskovaisten bilepäiviä!
Pitkästä aikaa nautimme mieheni kanssa Vappuna shampanjaa. Hän on yleensä aina Vappuna töissä. Nautin alkoholia vain muutaman kerran vuodessa, nyt on sen aika!
Kaksi piippuinen kysymys.
Ulkosalla saatan olla hiukan vaan, mutta simaa kyllä tulee juotua.
Vappua juhlistetaan yleensä maalla sonnanajolla.
1983 vappuna juoppoputkaan.Sen jälkeen pian loppui alkoholin käyttö kokonaan.
Selvinpäin myös vappuna.