Vietätkö raitista vappua?
Miten on kuuluuko sinun vappuun alkoholin käyttö?
Kommentit (61)
Vappuna otan kohtalaisesti, mutta en kaatokännejä. Juhannuksen voisin olla selvin päin ja todennäköisesti olenkin. Jostain syystä en niin välitä juhannuksesta, vappu on kiva keväinen juhla.
En juo, vappunakaan. Tullut rällättyä ihan tarpeeksi aikanaan.
Nautin. Kuoharia alkujuomana ja viiniä ruoan kanssa. Hyvässä seurassa.
Miksi täällä alapeukutetaan, jos ei aio juoda? En juo itsekään, mutta ei haittaa jos joku muu haluaa. Yhtä lailla odotan, että saan olla juomatta ilman muiden paheksuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä alapeukutetaan, jos ei aio juoda? En juo itsekään, mutta ei haittaa jos joku muu haluaa. Yhtä lailla odotan, että saan olla juomatta ilman muiden paheksuntaa.
Täällä alapeukutetaan myös jos aikoo juoda. Semmosta se on palstalla.
Joudun olosuhteiden pakosta - sairaushoitoja, muuten avaisin skumpan heti brunssilla ja siitä (skumpasta) & seurasta kevyesti nautiskellen loppupäivä. Nyt melkein mutta alkoholittomalla.
Ja kun on alkoholitonta, en tiedä jaksanko olla koko päivää.
Selvinpäin olen kuten oikeastaan aina nykyisin. En viitsi yksinäni kilistellä saati sitten ryypätä.
Mitään kaatokänniä en ymmärrä yhtään, mutta puolison ja/tai ystävien kanssa voisin kyllä muutaman lasillisen kuohuvaa ottaakin iltaa istuessa. Yksinäisenä ikisinkkuna en oikein ole juhlatuulella enkä siten kaipaa alkoholiakaan joten selvinpäin olen tänäänkin.
Selvinpäin. Duunarit kun ovat töissä näin työläisten juhlapäivänä. Mutta sitäkään ei saa sanoa kun herkkä opiskelija tai kiireinen yrittäjä suuttuu skumppapäissään.
Joka päivä on selvä päivä 👍.. jo 18 vuotta ! Ja juhlatunnelmaa on silti 🌞
Valkoviinipullo löytyy mutta en keksi mitään syytä miksi sitä joisin. Aion olla selvänä ja huomisaamuna lähteä salille treenaamaan.
En vietä vappua, mutta usein tulee silloinkin juotua alkoholia. Tänä vappuna kuitenkaan ei.
Humaltuneet varmaan vastaavat väärin, kun otsikon kysymys on toisin päin kuin itse gallupissa.
Mulla on raitis vappu. Olen raskaana, ja ei muutenkaan ole tänä vappuna mitään menoa. Eli en juo alkoholittomia drinkkejäkään.
Vietän ja tää on yllättävän kivaa. Syötiin kuitenkin hyvin ja grillattiin.
M26 kirjoitti:
En oo ikinä ees maistanu alkoholii, nii mitäpä luulet… :)
Etkö edes simaa, jossa prosentteja? En juo itekään muuta kuin alkoholia hieman sisältävää simaa vappuna. Joskus on tullut nopeat nousuhumalat vedettyä kaksi kertaa ja punaviiniä ravintolassa ruuan kanssa. En tykkää alkoholista lähtökohtaisesti eikä kuulu elämäntapoihin.
Täällä yli 30 vuotta.Rapajuoposta raittiiksi.