Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietätkö raitista vappua?

Vierailija
29.04.2021 |

Miten on kuuluuko sinun vappuun alkoholin käyttö?

Vietätkö raitista vappua?

Vaihtoehdot

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

En oo ikinä ees maistanu alkoholii, nii mitäpä luulet… :)

26 vuotias etkä ikinä edes maistanut? Itse olin jo melken 19 kun ensimmäisen kerran maistoin ja luulin olevani "myöhässä" muista. Saanko kysyä onko syytä, ettet ole edes kokeillut?

Haluutko ite kertoo miks käytät alkoholii? Ai et? No pidä sit turpas kii. :)

Anteeksi, jos otit kysymykseni jotenkin loukkaavana. Se ei ollut tarkoitukseni.

Itse käytän alkoholia lähinnä sosiaalisesti. Se on tapa ja mukava lisä vapaa-aikana rentoutumiseen.

Vierailija
22/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei kuulu muuhunkaan elämään. En ole varsinaisesti absolutisti, mutta en tykkää alkoholin mausta ja selvin päin on aina hauskempaa. Joskus saan alas lasillisen skumppaa juhlissa, viime kerrasta tosin taitaa olla jo useampi vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna en juo, tarkoitus ottaa mp liikenteeseen taas ja ajella. Viritetty ja 115hv takapyörältä, painoa alle 200kg.

Sen sijaan juon tänään koska huomenna ei mitään tärkeää, pelkkä etätyöpäivä. Aloitin jo päivän vikan etätyöpalaverin aikana, nyt neljäs 0,5l olut menossa.

Vierailija
24/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joisin? Ei ole halua eikä tarvetta.

Vierailija
25/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa nautimme mieheni kanssa Vappuna shampanjaa. Hän on yleensä aina Vappuna töissä. Nautin alkoholia vain muutaman kerran vuodessa, nyt on sen aika!

Sitten kun harvoin juo, se kihahtaa päähän ja sammutte tai alatte kähisemään kännissä.

Vierailija
26/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Ehkä' puuttui vastausvaihtoehdoista. Jos jaksan käydä kaupassa vain ja ainoastaan kaljan takia, niin muutama menee.

Vierailija
27/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin ei.

Vierailija
28/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

26 vuotias etkä ikinä edes maistanut? Itse olin jo melken 19 kun ensimmäisen kerran maistoin ja luulin olevani "myöhässä" muista. Saanko kysyä onko syytä, ettet ole edes kokeillut?

Sanon nyt täysin sivusta ja aiheeseen liittymättömänä sun viestejä kauan katselleena kun kaikkeen kommentoit. Aluksi vaikutit aika symppikseltä ja tykkäsin. Ajan kanssa susta tuli ilkeempi ja nykyään oot vaan sietämätön. Mitä tapahtui? Miksi olet tämmöinen?

Jotenkin ymmärtäisin täysin anonyyminä, mutta sä kommentoit nimimerkillä välillä todella ilkeitä juttuja. Aina ei ole pakko kommentoida jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Jos tulee jossain kadulla origami vastaan tallon sen päälle.

Vierailija
29/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei juo niin kunnioitan päätöstä. Mutta turha katsoa niitä jotka juo nenänvartta pitkin.

Vierailija
30/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan kanssa viinilasi tai pari. Känniä ei missään nimessä. Ihmiset muuttuu niin tyhmksi humalassa sanoi Jussi Jurkka.

Vierailija
31/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt vapun juhlintaa. Yhden paukun saatan illalla ottaa, jos mieli tekee, mutta en todellakaan vapun vuoksi.

Vierailija
32/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Sanon nyt täysin sivusta ja aiheeseen liittymättömänä sun viestejä kauan katselleena kun kaikkeen kommentoit. Aluksi vaikutit aika symppikseltä ja tykkäsin. Ajan kanssa susta tuli ilkeempi ja nykyään oot vaan sietämätön. Mitä tapahtui? Miksi olet tämmöinen?

Jotenkin ymmärtäisin täysin anonyyminä, mutta sä kommentoit nimimerkillä välillä todella ilkeitä juttuja. Aina ei ole pakko kommentoida jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Jos tulee jossain kadulla origami vastaan tallon sen päälle.

Tämä. Kiinnostuksesta vaan kysyin ja minulle ei ole pakko vastata jos oli törkeä kysymys hänen mielestään. Ajattelin että anonyymillä palstalla tällainen kysymys ei haittaisi. Kasvotusten en ehkä kysyisi. Harmittaa, että pahoitin hänen mielensä, mutta en kyllä arvosta, että ihan kohteliaasti kysyttyyn kysymykseen vastaa "pidä turpas kii :)"

-tämä joka kysyi

Vierailija
33/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kavereita niin joisin, mutta yksin menee selvänä.

Vierailija
34/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Tämä. Kiinnostuksesta vaan kysyin ja minulle ei ole pakko vastata jos oli törkeä kysymys hänen mielestään. Ajattelin että anonyymillä palstalla tällainen kysymys ei haittaisi. Kasvotusten en ehkä kysyisi. Harmittaa, että pahoitin hänen mielensä, mutta en kyllä arvosta, että ihan kohteliaasti kysyttyyn kysymykseen vastaa "pidä turpas kii :)"

-tämä joka kysyi

Mielestäni kysymyksesi ei edes ollut töykeä. Varsinkaan tällä palstalla. Ja tosiasia on, että moni nuori on koittanut alkoholia. Kysyit ystävällisesti ja siihen olisi myös voinut vain vastata miksi ei ole kiinnostanut.

Mutta tää palsta nyt on muuttunut aikalailla. Kaikki keskustelut poistuu ja ne jotka ei poistu niin niissä vain piikitellään toisille. En ymmärrä.

Vierailija
35/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana, joten ei alkoholia. En ole myöskään tänä vappuna tekemässä mitään vappumaista tai muuten erikoista, niin ei ole syytä ottaa.

Vierailija
36/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä (mieheni ja minä) on ollut jo 15 täysraitista vappua. Nyt tulee siis 16.

Sitä ennen ehti olla niitä hirveitä kännivappuja ihan tarpeeksi. Ja järkyttäviä rapuloita ja morkkiksia. Luultiin, että ilo ilman viinaa on teeskentelyä, mutta eihän se niin mene.

Vappuna lenkkeillään ja otetaan luontokuvia. Sinivuokot ja valkovuokot ovat kauneimmillaan juuri nyt. Grillimakkaroiden ja munkkien kanssa maistuu kotisima.

Hyvää Vappua kaikille! 🎊🎈🎉

Vierailija
37/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli ottaa pari vapun kunniaksi, mutta suunnitelma muuttui ja koronatestillä juhlistan ja loput vapusta makaan kuumeessa sohvalla.

Vierailija
38/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa vappua kaikille..!!!

Vierailija
39/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei juo niin kunnioitan päätöstä. Mutta turha katsoa niitä jotka juo nenänvartta pitkin.

Hih, nenänvartta pitkin juomisen haluaisin nähdä 😂

Vierailija
40/61 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

24:s raitis vuosi menossa, vakavan sairastumisen myötä absolutistiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi