Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HÄÄKUUMEILIJOILLE uusi pino

16.08.2006 |

Laitoin nyt uuden pinon pystyyn niin on sitten helpompi löytää ja tuohon edelliseen alkoi jo tulla juttua.

Tervetuloa mukaan faunatar, meillä on häiden suhteen aika samat suunnat, meillä myös häät lokakuussa, vieraita n. 60 ja kutsut lähti maanantaina :) Toivottavasti teillä nyt tärppäisi myös!!

Mulla on ihan hirveä kaaso tai muuttui sellaiseksi. Mun sisko juontaa häät mutta kaveri otti ihan omin lupinensa kaason roolin, siis yrittää joka välissä säätää jotain. Ehdottelee kaikkea mistä itse tykkää tai miten on nähnyt muualla tehtävän ja meidän pitäisi tehdä samallatavalla ja loukkaantuu jos hänen ideoitaan ei toteuteta ja mullahan siinä hermot palaa. Meillä oli miehen kanssa sopimus että koska hän haluaa kunnon häät hän myös osallistuu järjestelyihin, mun mielestä häät kun eivät ole vaan morsiammen juhla. Kaaso taas on sitä mieltä että pitäisi hänen kanssaan kaikki järjestää kaksin ja mies jättää " rauhaan" . Auttakaa nyt hyvät ihmiset miten mä kauniisti saan sanottua kaasolleni että voisi auttaa sitten kun apua tarvitaan ei tyrkyttää omia ideoitaan jatkuvasti?? En kuitenkaan haluais välejä pilata hyvään ystävääni...

Onko teillä tiedossa mitään edukkaita/laadukkaita valokuvaamoita Tampereelta? Entäs kukkakauppaa? Voiko ne kukat muuten hakea jo edellisenä iltana? Ainoot asiat jotka vielä on varaamatta. Johan tässä alkaa jännittään kun kutsutkin on jo perillä. Puku on edelleen osissa ja huolettaa miten tuo maha mahtuu pukuun, joka toivottavasti valmistuu ajallaan...

Mitenkäs teillä järjestelyt etenee?

surullinensiili 11+2

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on vähän pinossa ollut...

Meillä häät kahden viikon päästä ja pikkuhiljaa alkaa jännittää. Miehellä tänään polttarit ja mulla oli viikko sitten.

Surullinensiili: Kaaso kuulostaa aika " pahalta" . Voiskohan jotenkin nätisti kertoa että haluaisit itse hoidella pääasiassa hääjuttuja ja että voisit itse pyytää apua kun tulee sopivia juttuja..(?)

Kukista..meillä siis syyskuun alussa häät. Kukkakaupassa kävin varmistelemassa kukat viime viikolla. Mulle sanottiin silloin että osa kukista pitää hakea vasta hääpäivänä iltapäivällä. Kuivan kesän vuoksi kukat eivät kestä sen pidempään tällä hetkellä. Tietty lokakuussa ja tilanne voi olla jo toinen ja riippuu varmasti kukistakin mutta kannattaa tuo asia kyllä varmistaa niiltä kukka-alan asiantuntijoilta.

Me käytiin namiostoksilla torstaina sitä karkkibuffetia varten. nyt on 6 kiloa nameja ostettu ja vielä pitäisi 4ostaa ja silti tuntuu että niitä on vähän sadalle vieraalle :/ tänään sain lainaan tyttösellemme mekkosen ja pari viikkoa sitten vuokrasimme " ukolle" beigen puvun. Valokuvauksessa itse päädyimme kaveriin. On kuvannut paljon ja käynyt kouluakin josssa tehnyt jonkunverran kuvauksia. Haaveilee myös valokuvaajan ammatista. Siksi päädyimme häneen. Hän tahtoo myös tehdä kuvauksen häälahjaksi mikä oli minusta ihana idea ;)

Vauvakuumeen suhteen...yritys meidän piti aloittaa heti häiden jälkeen mutta jätimmekin ehkäisyn jo pois..nyt tietty jännittää sit odotella mensuja mutta toivottavasti hääjärjestelyt vie suurimman osan nyt ajatuksista ettei vielä tulisi pettymyksiä...

Mutta nyt on mentävä nukkumaan.

Öitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla