Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi palloa jäätelöä kioskilla 8,20€! Meni sitten kolmen lapsen jätskeihin 24,50€. Huhhuh.

Vierailija
29.04.2021 |

Yksi pallo neljä euroa, 20 senttiä tuli pahvikiposta. Vohvelia ei enää hygieniasyistä myyty. Ja se yksi pallo ei todellakaan ollut mikään nyrkin kokoinen, vaan sellainen ison lihapullan kokoinen pallo.

Aikamoista. Ja joo, Helsingin keskustassa. Jätin ostamatta itselleni.

Kommentit (452)

Vierailija
441/452 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo aika kalliilta kuullostaa. Olen viimeksi syönyt jäätelökojun jäätelöä 2007 Kokkolassa kun lastensuojelutäti ystävällisesti tarjosi.

Vierailija
442/452 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tienaan hoitajana 57 000 e vuodessa ja vuosi oli 2020.

Nyt alkoi kiinnostaa. Kerro lisää, voisin olla kiinnostunut uudelleenkouluttautumaan, vaikka tienaankin muualla tuota enemmän. Lyhyt koulutus, ei vaadi älykkyyttä ja työtehtävät on lähinnä avustamista (eli ei oikeita lääkärintöitä)

Ei ihme että valtio on vararikossa kun perseenpesijät saavat toimitusjohtajan palkkaa

en ole tuo, keneltä kysyit. Mutta olen lastensuojelussa töissä ja viime vuonna tuloni olivat 56 000. En pese kenekään perseitä

Näin sitä lapsilla tehdään rahaa. Munkin huostaanottovuosilla leivottiin yli miljoona euroa ja mä sain surkeaa kohtelua sekä traumoja. Haistakaa wttttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/452 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jäätelö per lapsi lähes 50 mummonmarkkaa!?! Aivan tajuton hinta. Me ei itse saatu lapsena kioskijäätelöitä ikinä, kun ne maksoivat niin paljon. Ja siis paljon tarkoittaa sitä, ettei todellakaan laitettu 10 markkaa yhden lapsen jäätelöön.

Tuohan on siis melkein 150 markkaa kolmen lapsen jätskiannoksista. Järkyttävää!

Mikä on ihan HELVE TIN JÄRKYTTÄVÄÄ on se että joku horisko puhuu markoista lähes 20

!!!! vuotta eurojen tulon jäljeen. Voiko myötähäpeään tuupertua.🙀🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Minusta on oikein virkistävää puhua markoista välillä kun joku hinta pöyristyttää, koska jotkut tulot eivät ole nousseet juuri ollenkaan. Ei ainakaan suhteessa hintoihin. Esim. toimeentulotuki on vain noin 100 e enemmän nyt mitä 25 vuotta sitten. Eli köyhät valitettavasti elää korkeiden hintojen kanssa pienemmillä tuloilla mitä aikoinaan. Jos kaikki asiat (palkat ja tuet, sekä hinnat) olisi nousseet samassa suhteessa toisiinsa niin silloin markan olisi jo voinut unohtaa.

Vierailija
444/452 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkee hinta

Vierailija
445/452 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi kiinnostaa. Kerro lisää, voisin olla kiinnostunut uudelleenkouluttautumaan, vaikka tienaankin muualla tuota enemmän. Lyhyt koulutus, ei vaadi älykkyyttä ja työtehtävät on lähinnä avustamista (eli ei oikeita lääkärintöitä)

Ei ihme että valtio on vararikossa kun perseenpesijät saavat toimitusjohtajan palkkaa

en ole tuo, keneltä kysyit. Mutta olen lastensuojelussa töissä ja viime vuonna tuloni olivat 56 000. En pese kenekään perseitä

Paska homma, en tekisi työtäsi oikein mistään hinnasta. Hatunnostot sinulle. Perseenpesua sun muuta hoitajantyötä voisin tehdäkin 57 tonnilla.

Vierailija
446/452 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska homma, en tekisi työtäsi oikein mistään hinnasta. Hatunnostot sinulle. Perseenpesua sun muuta hoitajantyötä voisin tehdäkin 57 tonnilla.

Täällä pyörii etusivulla juuri ketju siitä, millaista opettajien työ on nykyään. Kirjoitin sinne jo esimerkkiä työpäivästäni lastensuojelussa. Viime viikot olen miettinyt, että taidan alkaa katsomaan työpaikkaa jostain muualta. Palkka pienenisi, mutta eipä tarvitsisi pelätä, että joku hyökkää saksien kanssa selän takaa.

Vierailija
447/452 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on käskenyt hinnoitella ne noin kalliiksi, jotta ette sortuisi mässäilyn viettelyksiin.

Vierailija
448/452 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Ostakaa litran jäätelöitä alle 4 euroa. Eriasia ne joilla on varaa valittamatta ostaa. 

Vierailija
449/452 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, täällä olis 5 hengen buffetti maksanu yli 80e.. pari rasvasta

pizzan palasta ja tommonen hinta.. ei kannata olla köyhä kyllä nykypäivänä

Vierailija
450/452 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko miettineet herneenpalkoja, maksavat torilla n. 3€/l. Litrasta palkoja tulee noin 120g herneitä. Litra herneitä painaa n. 400g.

Herneiden kilohinnaksi tulee 25€. Pirkka pakasteherneet maksavat 3,95€/kg. Jälkimäisessä mukana vielä pakastaminen, varastointi, ihan eri luokkaa oleva logistiikka, arvonlisävero.

Silti siellä torilla kauppa käy ja ihmiset maksavat kirkkain silmin ihan mitä pyydetään.

Vierailija
451/452 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marmar kirjoitti:

Prismassa myyvät 6kpl suklaavaniljatuutteja hintaan 0,57e, ostin juuri kuusi pakettia pakkaseen. 30jäätelöä 3,42e!

Ja tuutit nämä myös hyviä!

Oliko tarjous? Mielestäni nämä ovat Prisman halvimmat tuutit ja ainakin nuo Xtran tuutit on hirveän makuisia

https://www.foodie.fi/entry/1141/x-tra-vaniljanmakuinen-jaatelo-suklaan…

Vierailija
452/452 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuski ne kojujen pitäjät mitään kroisoksia on. Kulut on isot ja suomen kesä epävakaa, näkyy hinnoissa.

Itse asiassa tunnen erään kitskan omistajan ja hän on töissä asianajajana eli tajuttoman suuret kuukausitulot ja sitten vielä kioskituotot lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi