Millaisia ruokahimoja sulla oli raskaana?
Mulla ekassa raskaudessa himo tomaatteihin, herneisiin ja ruisleipään. Toisessa raskaudessa hampaurilaisiin ja grilliruokaan, pitsoihin. No ekassa raskaudessa vauva syntyi ja oli pieni ja toisessa raskaudessa vauva painoi lähes neljä kiloa.
Kommentit (7)
Olen nyt puolivälissä ja lähes koko raskauden ajan on tehnyt mieli mehua. Yleensä vesi on ollut mieluisinta janojuomaa mutta nyt kaipaa koko ajan jotain hedelmä/marjamehua.
Ei oikeastaan minkäänlaisia ruokahimotuksia. Enemmän on ollut sellaista, ettei tee mieli mitään.
Ensimmäisen raskauden aikana mielitekona tomaatit ja toisen aikana limsat.
Mustikkapiirakkaa pullataikinaan tehtynä. Kun yksi pellillinen oli syöty, niin uusi annos oli pakko tehdä...heh.
Siitä on noin pian 50 vuotta.
No, siitä näkee mitä pitsat ym. tekevät
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan minkäänlaisia ruokahimotuksia. Enemmän on ollut sellaista, ettei tee mieli mitään.
Samat sanat. Mä oikein neuvolassa kysyin että milloin niitä tulee. Terveydenhoitaja kysyi, millai syön. Kerroin niin sanoi
että saan kaiken tarpeellisen ruuasta.
Mulla ei ollut pahoinvointialaan kuin yhden kerran.
Raskaudet on niin erilaisia.
Olen nyt kuudennella kuulla raskaana. Ihan alussa oli vain hirvittävä nälkä. Teki paljon mieli punaista lihaa esim. naudan sisäfilee (jota en raskauden takia voinut syödä) ja kaikkea rasvaista, kuten ihan perus makkaraperunoita. Luultavasti se kieli vain siitä, että energiantarve kasvoi paljon enkä ollut tottunut syömään niin paljon.
Aika pian, jossain ekan kolmanneksen loppuvaiheilla mieliteot siirtyivät kasviksiin ja hedelmiin. Teki kaikkea raikasta ja kevyttä mieli. Liha alkoi ällöttämään. Sushista kyllä haaveilin. Raskauden puoliväliin lähestyttäessä mieliteot ovat kadonneet.
En tiedä, onko tyttö vai poika. En halua tietää etukäteen, koska sillä ei ole mitään väliä. Jotkuthan sanovat, että kun tulee poika, haluaa lihaa ja rasvaa ja kun tulee tyttö, haluaa kasviksia ja sokeria. En itse usko noihin. Painoni on noussut hyvin hitaasti, mutta sama ongelma minulla on ilmankin raskautta.