Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hemmetissä miehiä pitäisi käskeä tai pyytää tekemään kotitöitä?

Vierailija
29.04.2021 |

Miksei voi olla oma-aloitteinen vaan pitää odottaa jotain käskyjä? Jos näkee, että roskapussi on täynnä niin sen voi ihan itsekin viedä pois kun on muutenkin menossa pihalle. Lattiaa voi imuroida jos näkee sen olevan roskainen. Sen sijaan, että vain tiedottaa näistä huomioista muille.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit ilmeisesti omaa miestäsi? Meillä mies siivoaa enemmän kuin minä, koska hänelle se on tärkeämpää ja hän jopa tykkää joistakin kotitöistä. Ei ole ikinä tarvinnut huomauttaa roskapussista tai imuroinnista. Jos jotain toivoisin, niin leikkuulaudalta hän voisi siivota joka kerta muruset pois käytettyään sitä, mutta en ole kokenut asiaa niin tärkeäksi, että olisin siitä sanonut.

Vierailija
2/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei imuroi, pyyhi pölyjä, pese ikkunoita jne. milloinkaan oma-alotteisesti. Eikä se tajua miten rasittavaa on aina pyytää että osallistuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei imuroi, pyyhi pölyjä, pese ikkunoita jne. milloinkaan oma-alotteisesti. Eikä se tajua miten rasittavaa on aina pyytää että osallistuisi.

Minua rasittaa se kun neuvolatätikin käskee pyytämään rohkeasti miestä osallistumaan kotitöihin aina kun en itse jaksa. Mies ottaa sitten asian niin, että hänen ei tarvitse mitään tehdä jollen ole painnokaasti käskemässä ja ohjaamassa joka_ikinen_kerta.

Vierailija
4/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa läävässä hän sitten asui seurusteluaikananne? Vai hoitiko hän silloin hyvin kotinsa, samoin avo-/avioliittonne alkuaikoina, mutta sitten yhtäkkiä lakkasi tekemästä kotitöitä?

Vierailija
5/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla yksikään naisista ei keitä omatoimisesti kahvia vaikka juo, ei vie roskia, ei siivoa jälkiään. Kotona sama. Vaimo ei ole käyttänyt imuria puoleen vuoteen. Kaverin kotona sama. Jokainen lähipiirini miehistä tekee enemmän kotitöitä ja muita töitä kuin vaimonsa.

Vierailija
6/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullakaan ei ilmeisesti ole haluja tehdä niitä kotitöitä kun täällä palstalla notkuilet?

Vierailija
7/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus vielä menen naisen kanssa samaan asuntoon niin sovitaan mulle viikon hommat niin ei tarvitse riidellä. Voin imuroida 3 kertaa ja tiskata 2 kertaa, kerran viikossa pölyt. Kun on selkeä lista niin ei tarvitse ennustaa koska pitää siivota ja koska ei. 

Vierailija
8/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta jos semmoisen miehen olet ottanut joka ei moisia tee.

Vierailija
9/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata muuttaa yhteen! Oikeasti.

Vierailija
10/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa läävässä hän sitten asui seurusteluaikananne? Vai hoitiko hän silloin hyvin kotinsa, samoin avo-/avioliittonne alkuaikoina, mutta sitten yhtäkkiä lakkasi tekemästä kotitöitä?

Kyllä, juuri näin se menee.

Eri

Vierailija
11/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullakaan ei ilmeisesti ole haluja tehdä niitä kotitöitä kun täällä palstalla notkuilet?

Yleensä kotitöitä ei tarvitse tehdä 24/7.

Vierailija
12/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä selität? Kenen luulet mun kämpässä siivoavan, jos en itse siivoaisi? Senkin kiusaajatyhmyri! 😝

Vierailija
13/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä oli siisti poikamiesboksi. Mutta arvaapa miksi... Anoppi kävi siivoamassa 😑

Vierailija
14/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Luulis aikuisen ihmisen osaavan ihan itse katsoa jääkaappiin ja tuoda kaupasta mitä tarvii, katsoa ympärilleen ja siivota jos tarvii, katsoa pyykkikaappiin ja pyykätä jos tarvii. Mutta 99% miehistä odottaa näihin naisen käskytystä ennen kun alkavat tekeen ja silloinkin kyseessä ei ole yhteisen kodin hoitaninen vaan suuri palvelus naiselle.

Vierailija
15/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen päättää itse mitä tekee

Vierailija
16/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma valinta jos semmoisen miehen olet ottanut joka ei moisia tee.

Tätä aina toitotetaan, mutta entäs jos teki alussa? Mistä olisi voinut tietää, että 15 vuoden kuluttua irtisanoutuu kotitöistä?

Vierailija
17/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisissä on eroja ja taitaa hajontaa olla niin sukupuolten välillä kuin sukupuolten sisällä. Ihmisillä on erilainen siisteystaso ja innokkuus siivoamaan. 

Vierailija
18/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä miehestä nyt puhut? Omastasi? 

Vierailija
19/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pyytäisin kuinka, niin ei meillä ainakaan tapahdu mitään. Töihi lähtiessä huikkaan, että vois imuroida, kun on kotona kuitenkin. No töistä tullessa istuu edelleen tietokoneella, eikä oo mitään muuta tehnyt ja valittaa, että on nälkä. Että näin. Joskus ihan tekis mieli heittää ukko ja tietokone ovesta ulos ja vaihtaa lukot.

Vierailija
20/110 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä oli siisti poikamiesboksi. Mutta arvaapa miksi... Anoppi kävi siivoamassa 😑

Etkä osannut siitä vetää johtopäätöksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi