Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri esittää ja sanoo ettei käytä Facebookia...

Vierailija
29.04.2021 |

Ei tykkää lapsemme 1v kuvasta tai mistään, jonka yhteydessä kaikki oikeat ystävät onnittelevat ja tykkäävät😔

Ei tässä mitään! Ymmärrämme täysin, että kaikki eivät käytä, ei tarvitse tykätä! 😊

Kuitenkin rakastaa kaupunginosaryhmässä random-ihmisten postauksista🧐 Tulevat aina suoraan näkyviin meille, vaikka en haluaisikaan nähdä. Hieman tulee kateellinen olo hänestä, tai skitsofreeninen🤭 ”Ei käytä Facebookia”

😂😂😂

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häntä ei kiinnosta muuten selata facea, kun vain puskaradiot yms. Tai sitten häntä ei vain kiinnosta teidän perhepotretit.

Vierailija
22/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymiöhullu, olet todella rasittava. Ystäväsi ei luultavasti halua olla enää ystäväsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somen kautta eläminen on vajakeille. Sinne raportoidaan omat tekemiset ja menemiset ja ollaa perillä muiden julkaisuista, toisin sanoen vaatii päivystämistä mitä kukakin siellä tekee.

Fear of missing out pakottaa olemaan perillä muiden julkaisuista. SÄÄLITTÄVÄÄ JA EI OLLENKAAN FIKSUA.

Vierailija
24/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymiöhullu, olet todella rasittava. Ystäväsi ei luultavasti halua olla enää ystäväsi.

Eihän ihminen, joka valehtelee, ja käyttäytyy näin, ole ystävä alunperinkään 🧐

Vierailija
25/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän facebookia harrastuksiin liittyvien ryhmien käyttöön, koska on pakko kun kaikki tieto tulee sinne. Muuten vihaan koko facebookia ja olen muokannut feedin niin ettei siihen tule muiden paska päivityksiä.

Ei mua kiinnosta oletteko menossa kuntosalille tai kasvaako ojassa joku ihana kukka kun nyt on kevät. Jos satun huomaamaan, että jollain on synttärit, voin toki onnitella.

Suosittelen sivua mbasic.facebook.com. Tätä käytän itse ja sivut ovat kevyemmät kun ei lataa kaikkea roskaa feediin.

Vierailija
26/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en periaatteessa käytä facea hirveästi mutta kyllä siellä päivittäin käyn. Joskus on päiviä etten käy ja joskus käyn useammin.

Käyn lähinnä parissa ryhmässä jotka liittyvät lapseni sairauteen. Ihan etusivun selaan mutta jos ei satu päivitys silmiin niin en lähde selaamaan alaspäin josko joku olisi päivittänyt jotain mielenkiintoista.

Koitan kyllä aina tykkäillä niistä päivityksistä jotka näen ja jos jonkun synttärionnittelu sattuu silmiin niin onnittelen.

Jos vaikka parhaiden ystävieni päivitys ei näy heti niin en siis selaa niin kauan että näen onko päivittänyt tai käy kenenkään sivulla erikseen.

Vierailija
27/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://mbasic.facebook.com

Tätä kannattaa käyttää.

Vierailija
28/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä kannattaa käyttää.

Miksi? 🙄😱

Vierailija
29/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää niistä naapurin ”meidän lapsi on taas näin erinomainen” -päivityksistä. Sanon aina että ai, en ole nähnyt kun kyselee.

Vierailija
30/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä kannattaa käyttää.

Miksi? 🙄😱

Turhat scriptit on pois käytöstä, mainokset eivät tuki konetta. On EKOLOGINEN tapa käyttää FB:tä kun energian kayttö vähenee. Samalla akun kesto pitenee.

Vierailija
31/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri tästä/näistä syystä en käytä facebookia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän