Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri esittää ja sanoo ettei käytä Facebookia...

Vierailija
29.04.2021 |

Ei tykkää lapsemme 1v kuvasta tai mistään, jonka yhteydessä kaikki oikeat ystävät onnittelevat ja tykkäävät😔

Ei tässä mitään! Ymmärrämme täysin, että kaikki eivät käytä, ei tarvitse tykätä! 😊

Kuitenkin rakastaa kaupunginosaryhmässä random-ihmisten postauksista🧐 Tulevat aina suoraan näkyviin meille, vaikka en haluaisikaan nähdä. Hieman tulee kateellinen olo hänestä, tai skitsofreeninen🤭 ”Ei käytä Facebookia”

😂😂😂

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta se oli Instagram.

Vierailija
2/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hullu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmännyt samaan ilmiöön! Facebook on kuin Seiska-lehti. On hienoa ja ylevää sanoa että ”minä en käytä”

Kuitenkin tavattaessa nämä samat henkilöt selaavat nokka pitkällä somea ja ovat aivan koukussa Instastooreihin 🤍🤍🤍

Valehtelee apn kaveri

Ei ole oikea kaveri

Vierailija
4/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face on vajakeille.

Vierailija
5/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vaikka kuinka paljon tälläisiä ihmisiä jotka valehtelee tästä

Kuitenkin seuraavat tarkasti Facebookia

Vierailija
6/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Face on vajakeille.

Facebook on fiksu

Instagram on vajakeille

Vierailija
7/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaveriasi ei kiinnosta lapsesi ja on esim. piilottanut julkaisusi jotta hänen ei tarvitse nähdä niitä, mutta ei halua pahoittaa mieltäsi. Tai sitten häntä ei kiinnosta mutta ei ole piilottanut julkaisuja mutta ei halua silti tykkäillä ja kommentoida asioita jotka eivät kiinnosta. Reagoitko itse kaverisi kaikkiin julkaisuihin?

Vierailija
8/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kommentoi johonkin tykkää niistä

Vierailija
9/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmännyt samaan ilmiöön! Facebook on kuin Seiska-lehti. On hienoa ja ylevää sanoa että ”minä en käytä”

Kuitenkin tavattaessa nämä samat henkilöt selaavat nokka pitkällä somea ja ovat aivan koukussa Instastooreihin

Eikös Facebook ja Instagram ole kaksi eri asiaa? 

Toisaalta vaikka tili on, niin miten nyt kukakin palvelua käyttää. Itselläni on Face-tili, jonka avaan pari kertaa kuukaudessa. Lähinnä katon onko kaupunginosaryhmässä kerrottu mitään oleellista. Olen poistanut liki kaikki kaverit ja en kuulu enää kuin pariin ryhmään. Instan kanssa samankaltainen kuvio eli postaan jonkun kuvan noin kerran kuukaudessa. En selaa muiden kuvia tai tykkää koskaan kenenkään kuvista.

Vierailija
10/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei En minäkään ikinä liity Facebookiin ! Ääririkilloisjärjestö Isiksellä on Facebook sivut !

Ja minä oon niin kurkkua no täynnä julkkisjuoruista , että pois se minusta eli En tilaa Seiskaa joskus tilasin nyt en . Vaikka miten alkaa Julkkis BB sunnuntaina ei kiinnosta heidän sekoilut siellä pois se minusta!

Vierailija
11/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän toimiston setämiehet aktivoituvat Facessa vain aasialaisten pikkutyttöharjoittelijoiden ja moottoripyörien kohdalla.

Vierailija
12/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas, "mä en käytä Facea", olen poistanut mun feedistä kaikki typerimmät puolitutut oman naamansa postaajat 40v mammat. En kehtaa unfriendta, koska pelkään että tälläset ihmiset just loukkaantuisivat syvästi siitä. Ja heidän kanssaan pitää kuitenkin välillä toimia vaikka esim.töissä tai naapurin kanssa.

Facessa on kuitenkin hirveä määrä hyviä harraste ym ryhmiä, joita haluan seurata ilman, että naapurin mamman naama pyöräreissulla levähtää mun silmille ensimmäisenä.

Vierailija
13/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän toimiston setämiehet aktivoituvat Facessa vain aasialaisten pikkutyttöharjoittelijoiden ja moottoripyörien kohdalla.

Jep! Meni vaimon pyöreät synttärit ohi kun typykkä nousi kuvassa uima-altaasta ja otti siitä selfien! Vesi Viileä, tule Reijo apuun!

Vierailija
14/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Face on vajakeille.

Facebook on fiksu

Instagram on vajakeille

Ai miten niin kauniiden kuvien katseleminen on vajakeille? 

Itse seuraan ainakin niiden kuvien perusteella enkä ihmisten perusteella. 

Harvan tutun kanssa olen tekemisissä Instagramissa kuten olen Facebookissa. 

Vierailija
15/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lopettanut melko tarkkaan tykkäilyt kaverien "esittely" postauksista ja lapsista jaetuista kuvista en tykkää, koska en hyväksy heidän kuvien jakoa nettiin.

Vierailija
16/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari vuotta pois facebookista, mutta palasin juuri kätevien puskaradioiden ja kirppisryhmien takia.

Kyllä saa olla tyhmä jos tämä on valehtelua :D

Joko kukaan ei enää juurikaan facebookissa postaa, tai algoritmi suosii ryhmiä ja mainostajia. Silloin varmasti menee kaverien julkaisut ohi.

Mutta negatiivinen ja ilkeä ap tulkitsee tämänkin tarkoituksenmukaiseksi ilkeydeksi. Kuka jaksaa ilkeitä juoruilijoita, ei kukaan!

Vierailija
17/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjestas, "mä en käytä Facea", olen poistanut mun feedistä kaikki typerimmät puolitutut oman naamansa postaajat 40v mammat. En kehtaa unfriendta, koska pelkään että tälläset ihmiset just loukkaantuisivat syvästi siitä. Ja heidän kanssaan pitää kuitenkin välillä toimia vaikka esim.töissä tai naapurin kanssa.

Facessa on kuitenkin hirveä määrä hyviä harraste ym ryhmiä, joita haluan seurata ilman, että naapurin mamman naama pyöräreissulla levähtää mun silmille ensimmäisenä.

Ettehän te edes harrasta mitään?! 😅

Kuulostat tosi ”kivalta” ihmiseltä 🙏

Vierailija
18/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pari vuotta pois facebookista, mutta palasin juuri kätevien puskaradioiden ja kirppisryhmien takia.

Kyllä saa olla tyhmä jos tämä on valehtelua :D

Joko kukaan ei enää juurikaan facebookissa postaa, tai algoritmi suosii ryhmiä ja mainostajia. Silloin varmasti menee kaverien julkaisut ohi.

Mutta negatiivinen ja ilkeä ap tulkitsee tämänkin tarkoituksenmukaiseksi ilkeydeksi. Kuka jaksaa ilkeitä juoruilijoita, ei kukaan!

Negatiivinen ja ilkeä? Ap tykkää siellä ja apn kaveri kyttää🤭 Vain suomalainen saa väännettyä asian taas päälaelleen

Vierailija
19/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos kommentoi johonkin tykkää niistä

Hyvä idea! 👍🏾

Vierailija
20/31 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole trollien ruokkiminen kielletty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän