Te joille on annettu koronarokote, niin minkälaisia oireita teille on tullut siitä?
Minä sain sen eilen ja käsivarsi on ollut pistokohdasta vähän kipeä. Lisäksi minä palelin vähän vaikka olin sisällä ja vatsa on ollut hiukan sekaisin. Tosin noista kahdesta viimeisestä oireesta en ole varma, että johtuivatko ne rokotteesta.
Kommentit (71)
Hiukan kuumetta nosti vuorokaudeksi.
Vain normaali pistoskohdan paikallisoire, joka tulee mulle kaikista rokotteista. Ei muuta.
24h erektio heti rokotuksen jälkeen.
Mä myös palelin ja välillä tuli kuuma. Oli myös väsymystä. Mutta en ole varma johtuuko rokotteesta. Muuta ei tullut.
Pfizerin rokote kolme viikkoa sitten. Ei mitään oiretta, ei niin minkäänlaista. Edes käsivarren pistoskohtdassa ei tuntunut. Yleessä kuitenkin influensssrokotteesta olen saanut käsivarren kipeäksi ja jotain flunssa- tai nivelsärkyoireita. Alkoi jopa mietityttää tehoaako rokote, eli alkoiko syntyä vasta-aineita, kun näin laimeaa oli.
Ei sitten mitaan, ei edes pistoskohta tuntunut kipealta.
Pistoskohta oli arka pari päivää. Mulle ei ole koskaan ennen tullut mitään oireita rokotteista.
Kuumetta, ripulointia, oksentelua muutamaksi päiväksi.
Olin vähän tavallista väsyneempi seuraavana päivänä, muuten ei edes pistoskohta ollut arka.
Vaikka rokote ei taida perusterveelle olla kovin vaarallinen, niin ei tulisi mieleenkään ottaa! Kokeellinen, veritulppia aiheuttava rokote sellaista tautia vastaan, jonka sairastamista ei yleensä edes huomaa.
Ymmärtäisin, jos tällä saataisiin joku laumasuoja aikaiseksi. Mutta kun siitäkään ei visssiin olla varmoja, että estääkö rokotus ylipäätään taudin tarttumista.
Turhaan kehitetty rokote. Nytkin kesä sotkee taas hyvän koronapöhinän, kun tartunnat painuvat viime vuoden tapaan nolliin.
Nivelkipuja, lämpöä. Olo oli kuin flunssassa, mutta ilman ylähengitystieoireita. Vuorokauden kesti. AstraZenecan rokote oli.
Pistoskohta kipeä, muutama vilunväristys.
Käsivartta hieman särki seuraavana päivänä.
Pfizerin eka rokote otettu aprillispäivänä. Ainoa sivuoire oli se, että pistoskohdasta olkapää oli kipeänä 36 tuntia piikin jälkeen. Ei mitään muita haittoja.
Mitä nämä rokotteet suojaa? Ei mistään tietoa löydy. Voiko saada lievän tartunnan ja tartuttaa muita.
Pistokohta oli kipeä pistopäivänä, seuraavana päivänä särki kovastikin kättä ja väsytti. Kipu laantui seuraavan päivän aikana. Mitään muita oireita ei tullut.
Phaiserin rokotteesta ei mitään oireita.
narkolepsia.