Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempaa, rypsiöljy vai oliiviöljy?

Vierailija
28.04.2021 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä ketään, joka enää käyttäisi rypsiöljyä. Kaikki ovat siirtyneet oliiviöljyyn tai voihin.

Vierailija
22/26 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää vaan rypsiöljyä ja muita siemenöljyjä. Suomalainen ravitsemuspropaganda ja etenkin Itä-Suomen Yliopisto ja ravitsemusterapian professori Ursula Schwab sekä Mikael Fagerholm on aivopessy kansaa ihan huolella!

Netistä löytyy kyllä puolueetonta siemenöljyjen haitallisuudesta vaikka kuinka paljon. Laadukas oliiviöljy ja voi sekä myös kylmäpuristettu oliiviöljy on parhaita valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljy on parempaa masturboinnissa liukasteena. Rypsiöljy soveltuu taas peräpään voiteluun, jos on ripulin jäljiltä hellänä. Niin ja rypsiöljy toimii jotenkuten korvikkeena auton vaihteistoöljynä, jos on päässyt loppumaan.

Vierailija
24/26 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silava ja ghee on parasta.

Vierailija
25/26 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliiviöljyssä on enemmän tyydyttynyttä rasvaa eli rypsiöljy on ainakin kolesterolille parempi.

Minulle sydänlääkäri sanoi, ettei öljyn käytössä tarvitse säästellä, jos vaan paino pysyy hallinnassa. Korkeasta kolestrolista kärsin.

Vierailija
26/26 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vain kotimaista kylmäpuristettua hamppuöljyä, Jos terveelliisyyttä ajatellaan.

Tosin se ei siedä kovia lämpötiloja.

Paistoon rapsiöljyä tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi