Hauska käytännön pila miehelle? Ideoita?
Olen katsonut Youtubesta paljon videoita, joilla pariskunnan toinen osapuoli tekee jonkun kepposen toiselle. Naamioituu uber -kuskiksi, asuu salaa toisen asunnossa, muka tiputtaa vauvan portaat alas (kapaloitu nukke) haisee kalalle intiimipuuhiin vietellessä jne.
Näyttää, että näillä pariskunnilla on todella hauskaa keskenään ja haluaisin myös toteuttaa jonkun hauskan pilan miehelle. Mikä olisi siis hyvä?
Kommentit (67)
Kerro että olet raskaana ja lapsen isä on Jamal Abdullah Mahmed.
Hanki kortsuja joita ette koskaan käytä vaikka jostain sexishopista jotain XXXL-mallia. Avaat sellasen paketin ja täytät ne avatut kortsut noin ruokalusikallisella maustamatonta jukruttia. Niitä sitten viljelet pitkin kämppää, muutama sänkyyn ja yks vaikka kylppäriin. Lähet itse töiden jälkeen viettämään iltaa kaverien kanssa ja äijäs kun tulee kotiin ni saa sitten vähän ihmeteltävää :)
Tuhri naamasi mämmillä ja istu vessanpöntön äärellä odottamassa kun miehesi tulee vessaan ja sitten otat kauhalla leikisti vessanpäntöstä kakkaa joka on oikeasti mämmiä.
Oo maksavinasi teidän sähkö- ja vesilaskut.
Risiiniöljyä aamupalan sekaan. Tulee vapaapäivä.
Jätä HUSLABIN nimissä olohuoneen pöydälle löydettäväksi kirje jossa todetaan sinun olevan HIV positiivinen. Laita myös tekstiviesti jossa kerrot sinulla olevan hänelle vakavaa asiaa josta toivot teidän keskustelevan illalla yhdessä. Anna miehen löytää kirje ja tule naama vakavana olohuoneeseen ja sano, että teidän täytyy keskustella vakavasti ja istuthan mussukka tukevasti tuolissa...
Osta jotain kortsuja joita miehesi ei käytä ja jätä käärre sänkyyn niin että mies löytää sen.
Piere muovikassiin ja teippaa se tiukasti miehen päähän.
Yhdistä akusta johto piliin kun nukkuu ja testaa kuinka nopeasti herää, kun saa virtaa?
Laita kakkapötkylä miehesi kengän sisään.
Juota mies sammuksiin.
Riisu mies alasti ja teippaa kädet seläntaakse.
Teippaa jalat nilkoista kiinni.
Vie mies pihalle kontilleen ja työnnä iso käsidildo sen suoleen.
Jätä pihalle naapurien löydettäväksi.
Piirrät mulkun kuvan sen otsaan kun se nukkuu. Sellaisella tussilla vielä joka ei helposti lähde pois pesemällä.
Istut keskellä yötä miehesi naamalle ja pieret kunnon haisevan paukun sen naamaan.
Juota mies sammuksiin ja tatuoit mustan peniksen sen poskeen.
Vierailija kirjoitti:
Juota mies sammuksiin.
Riisu mies alasti ja teippaa kädet seläntaakse.
Teippaa jalat nilkoista kiinni.
Vie mies pihalle kontilleen ja työnnä iso käsidildo sen suoleen.
Jätä pihalle naapurien löydettäväksi.
Täähän on tosi hauska . ;)
Äh, pila ei saa johtaa eroon tai sairastumiseen/loukkaantumiseen. Se olisi näköjään pitänyt lisätä aloitukseen. Tämä on nyt käsitetty ihan väärin. -ap
Ilmoitanpahan vain että olen ilmoittanut sisällön misandriaa generoivaksi vihapuheeksi. Olen kuvakaapannut ja nettivinkannut jo kaksi viestiä. Päivystän ketjussa kunnes ketju poistuu.
Laksatiivia aamukahviin, päivälliseen, illalliseen ja iltapalaan.
Väännä tortut sen suuhun kun nukkuu.