Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin täynnä tätä kotiäitiyttä että oksennan kohta

Vierailija
16.08.2006 |

3v. käy kerhoissa, mutta kotona on ihan mahdoton. Mitään ei usko, ei puhumalla, ohjaamalla ei nurkkarangaistuksilla ei mitenkään. Kiusaa 1.5v veljeään koko ajan. Näiden kahden lisäksi on vauva, joka luonnollisesti vaatii kellon ympäri huolenpitoa. 1.5v on nyt alkanut ottaa mallia esikoisen uhmakiukkuilusta, ja vastustaa myös kaikkea mitä vain voi. Elämä yhtä riitaa ja vänkyämistä.

En jaksa enää, tekisi mieli vain häipyä ovesta ulos ja jättää palaamatta. Kotona olen ollut 3.5v.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisellä tavalla. Yleensä siihen on jokin tietty syy esimerkiksi huomion hakeminen. negatiivisella käyttäytymisellä saadaan vanhempien huomio jos sitä ei saada positiivisella tavalla tai rajat ei ole kuitenkaan selvät ja uhmailee niitä kun sinä et jaksa pitää niistä kiinni.

Sinulla on lapsia pienellä aikavälillä ja silloin väsyy. Silloin pitää myöntää että ei jaksa ja hakee sitä apua vaikka jostain ulkopuolelta jotta saat perusasiat taas järjestykseen. Kahdenkeskeistä aikaa jokaiselle lapselle ja miehelle ja sinulle omaa aikaa.

Kun sinä olet iloinen on muutkin iloisia.

Olen niin täynnä tätä kotiäitiyttä että oksennan kohta

3v. käy kerhoissa, mutta kotona on ihan mahdoton. Mitään ei usko, ei puhumalla, ohjaamalla ei nurkkarangaistuksilla ei mitenkään. Kiusaa 1.5v veljeään koko ajan. Näiden kahden lisäksi on vauva, joka luonnollisesti vaatii kellon ympäri huolenpitoa. 1.5v on nyt alkanut ottaa mallia esikoisen uhmakiukkuilusta, ja vastustaa myös kaikkea mitä vain voi. Elämä yhtä riitaa ja vänkyämistä.

En jaksa enää, tekisi mieli vain häipyä ovesta ulos ja jättää palaamatta. Kotona olen ollut 3.5v.

Vierailija
42/45 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. jaksamisen kanssa, jos miettisit, että kuukauden päästä lapsesi ovat jo omatoimisempia jne., vauvakin vähän isompi?

jos et heti saa hoitopaikkaa, voisitko kysyä jotakin tuttavapiirissä olevaa nuorta, jos hän voisi katsoa lapsia tai osaa heistä joskus muutaman tunnin? Tai nuoren ihmisen sijaan joku eläkeläinen tai vaikkapa työtön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pitkään ollut adoptiojonossa?

Vierailija:

Sitten ei pidä harrastaa seksiä jos raskaus ei sovi kuvioihin eikä aborttiin kykene. Sekin on viisautta että tiedostaa omat voimavarat jo ennenkuin on kusi sukassa ja pää hajalla. Väärin se on niitä lapsiakin kohtaan lisääntyä vain siksi että on tullut seksiä harrastaneeksi ja paksuksi pamahtanut.

-31-

Vierailija
44/45 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan kaksi lasta 3v ja 1v9kk ja olen myös aivan kypsä kotiäiteyteen. Oman alan töitä en ole saanut mutta alan olla valmis menemään mihin tahansa työhön, josta saa rahaa ja johon ei sisälly lapsia, että saan laittaa lapset hoitoon. Jos mulla ois vielä tässä vauva niin olisin jo varmaan jossain hermoparantolassa. Mutta kyllä myös meidän lapset tappelee koko ajan ja mitään ei saa rauhassa tehdä.

Vierailija
45/45 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kolme lasta, tosin vanhin on jo koulussa. Pienimmät ovat 2 v ja 7 kk. Lasten syntymän aikoihin rakennettiin mekin tai siis mies rakensi taloa. molemmat pienet on huonoja nukkumaan. Ei rauhaa yöllä, ei päivällä. Apuja ei ole. Toinen mummo ei jaksa hoitaa, toinen ei halua (ilmeisesti anoppi ei pidä minusta? en tiiä. Hoitaa kyllä toisten lasten pikkusia hyvinkin mielellään.)

Kuin suoraan omasta näppäimistöstä tuo ap:n teksti. VOimia sinulle!

ps. Meilläkin tuo kolmas lapsi ei ollut niin suunniteltu, mutta taatusti yhtä rakas kuin kaksi ensimmäistäkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi