Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenkä lyhyet ottavat tavaraa kaupan ylähyllyltä?

Vierailija
28.04.2021 |

?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kyllä saa kiipeillä, niin me työntekijätkin hyllyttäessä tehdään, alin hylly kestää kyllä ja kellään ei ole aikaa kuljettaa mitään tikkaita mukana kun mennään aina tuli perseen alla säästöjen takia. Toki en tiedä kaikkien kauppojen hyllyjen rakenteita, onko jossain vaara että koko hyllyrivi kaatuu sen kiipeilijän päälle?

Vierailija
82/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 senttiä ja en muista että olisin tarvinnut apua. Kun nousee varpailleen ja huitoo pakettia toisella tuotepaketilla lähemmäs, se ennen pitkää tippuu syliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lyhyt ei enää yllä ylähyllylle?

Olen 165cm, eli en edes lyhyt vaan keskimittainen, mutta ylähylly on välillä ulottumattomissa. Etenkin jos tuotetta ei ole ihan hyllyn reunalla. 

Olet käppänä ja sillä siisti. 

Vierailija
84/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne pyytää apua itse tai myyjä tai joku toinen asiakas tarjoutuu auttamaan. Lyhyet ei yllä korkealle, moni ei taivu alahyllylle tai pakastealtaaseen, jotkut ei pysty nostamaan käsiään edes olkapään tasolle, joidenkin kädet ei jaksa pidellä mitään maitopurkkia painavampaa ja pyörätuolilla tai rollaattorilla ei pääse aina tarpeeksi lähelle hyllyä. Silti joskus täytyy käydä itse kaupassa ja hyvähän se on että se vähä toimintakyky säilyy.

Norsunjalat ja muut jakkarat on meidän kaupoissa ehdottomasti kiellettyjä, onneksi, asiakkaat on välillä täysin vailla kuolemanpelkoa. Me myyjät voidaan hakea porrasjakkara tai a-tikkaat jos tarvii kiipeillä, nekin vain jos ovat varmasti täysin ehjät.

Voisitteko vaan hoitaa sen tuotteiden eteenvedon? Vaikka olen alle 160 cm, n

Ai eteenvetämään palkataan niitä tuettuja 5 e/h?

Vierailija
85/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en käy Lidlissä, koska sellaista täällä ei ole. Teen itsekin töitä kaupassa ja tuotteiden eteenveto on yksi myymälänhoidon perustöitä."

Paitsi Lidlissä tehdään moni asia ihan eri tavalla, muista jos vaihdat joskus työpaikkaa ettei tule sanomista.

Vierailija
86/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää odottaa jos joku pidempi auttaa.

Lyhyet naiset on v*ttuilleet mulle pituudestani koko ikäni. Sori,  lopetin kiusaajien auttamisen, mikäli et ole hyvin iäkäs niin en auta.

T pitkä nainen

Vierailija
87/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai eteenvetämään palkataan niitä tuettuja 5 e/h?" 

Se on ihan niitä perustöitä, joita tekee ihan tavalliset myyjät. Ruokakaupoissa tämä ei vaan taida kuulua tapoihin. 

Vierailija
88/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä en käy Lidlissä, koska sellaista täällä ei ole. Teen itsekin töitä kaupassa ja tuotteiden eteenveto on yksi myymälänhoidon perustöitä."

Paitsi Lidlissä tehdään moni asia ihan eri tavalla, muista jos vaihdat joskus työpaikkaa ettei tule sanomista.

No ei ole pelkoa, että Lidliin eksyisin töihin. Osaaminen vähän toista... 

Vierailija
89/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lyhyt ei enää yllä ylähyllylle?

Olen 165cm, eli en edes lyhyt vaan keskimittainen, mutta ylähylly on välillä ulottumattomissa. Etenkin jos tuotetta ei ole ihan hyllyn reunalla. 

Olet käppänä ja sillä siisti. 

Keskimäärin suomalainen nainen on 163,2cm ja 18-29-vuotiaat suomalalaiset naiset 164,8cm. Mieheksi olisin lyhyt, mutta naiseksi keskimittainen.

lähde: is/thl https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000010269823.html 

Vierailija
90/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei ongelmia, odottelen kunnes joku pidempi tulee lähelle ja pyydän sitten apua jos ei varvastaminen riitä. Myymälän jakkaroita en uskalla käyttää koska pelkään huimausta. - mummo-

Vierailija
91/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seison alahyllyllä ja kurottelen sieltä jos onnistuu. Jos ei, niin tilanteesta ja tuotteesta riippuen joko etsin korvaavan tuotteen tai siirryn toiseen kauppaan. Jostain syystä aika moni niistä tuotteista, joita mielelläni ostaisin, on monessa kaupassa sijoitettu juuri sinne ylähyllylle, mutta onneksi nuo lähikaupat oppii ulkoa ja tietää, mistä joku tietty tuote kannattaa hakea. Olisinpa vähän pidempi.

Vierailija
92/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo hyllyt vielä mitään ole, mutta ostoskärryt ovat monesti kamalia. Joskus joutuu sellaisen ottamaan isojen asioiden takia, esim muiden ostosten lisäksi iso vessapaperipaali. Kassalla tuntuu siltä, että sinne kärryn pohjalle pitää sukeltaa, jotta käsi ulottuisi tavaroihin.

T N alle 160 cm