Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenkä lyhyet ottavat tavaraa kaupan ylähyllyltä?

Vierailija
28.04.2021 |

?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vakikaupassa käy asiakas joka käyttää pyörätuolia. Hän on silloin tällöin pyytänyt multa apua ottamaan tuotteita joihin ei itse ylety. Ihan hyvä että ihmiset pyytää apua kun tarvitsevat.

Vierailija
62/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytävät multa apua. Kaupassa käydessä harva se kerta kuuluu lattianrajasta avunpyyntöjä.

M189

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän niitä kaupan hyllyjen välissä olevia jakkaroita.

Norsunjalkoja?

Ne pyöreät 'norsunjalat' näyttää siltä, että kippaavat nurin, jos sellaisen laidalle jalkansa asettelee. En ole uskaltanut kokeilla. Ja joo-o, normaalipainoinen olen, mutta ilmeisesti liian lyhyt nykymaailmaan, 165 cm.

Vierailija
64/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pyytää kaupan henkilökuntaa auttamaan. Josko kiinnittäisivät jatkossa enemmän huomiota tuotteiden sijoitteluun. Sehän on kauppiaan etu, että tuotteet menevät kaupaksi. 

Vierailija
65/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ottaa kepin mukaan ja sillä sohia ylähyllyltä tavaraa.

Vierailija
66/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä otan roskapihdit mukaan seuraavalle kauppareissulle, kun en itsekkään yllä korkealle. Norsunjalkoja ei välttämättä ole joka kaupassa tai myyjää ei näy? Ja hiljaisempina aikoina kaupassa, niin ei ole ketään, jolta pyytää apua. 

Vierailija
67/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne pyytää apua itse tai myyjä tai joku toinen asiakas tarjoutuu auttamaan. Lyhyet ei yllä korkealle, moni ei taivu alahyllylle tai pakastealtaaseen, jotkut ei pysty nostamaan käsiään edes olkapään tasolle, joidenkin kädet ei jaksa pidellä mitään maitopurkkia painavampaa ja pyörätuolilla tai rollaattorilla ei pääse aina tarpeeksi lähelle hyllyä. Silti joskus täytyy käydä itse kaupassa ja hyvähän se on että se vähä toimintakyky säilyy.

Norsunjalat ja muut jakkarat on meidän kaupoissa ehdottomasti kiellettyjä, onneksi, asiakkaat on välillä täysin vailla kuolemanpelkoa. Me myyjät voidaan hakea porrasjakkara tai a-tikkaat jos tarvii kiipeillä, nekin vain jos ovat varmasti täysin ehjät.

Vierailija
68/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee ikää ja alkaa lonkka reistailla, niin ei enää niitten huonojen norsunjalkojen päälle voi nousta. Meidän S-marketissa on pakastealtaiden luona tavallisen mallinen liikuteltava "jakkara",  se on matalampi ja tukevampi ja sen päälle mäkin pystyn nousemaan. Olisi hyvä, jos niitä olisi muissakin kaupoissa, niin ei tarvitsisi pyytä apua.

Vierailija
69/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lyhyt ei enää yllä ylähyllylle?

Olen 165cm, eli en edes lyhyt vaan keskimittainen, mutta ylähylly on välillä ulottumattomissa. Etenkin jos tuotetta ei ole ihan hyllyn reunalla. 

Vierailija
70/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on niitä "norsunjalkoja" sitä varten. Itse kyllä ihmettelen suunnattomasti sitä, että miksi varsinkin s-ryhmä sijoittaa uutuustuotteet sinne katonrajaan ylimmälle mahdolliselle hyllylle joka ei tosiaan ole enää kenenkään katsekorkeudella..

Ne norsunjalat on muutes tosi vaaralliset, niissä on pyörät alla. Ei voi ottaa mistään muualta tukee kun hyllystä.

Niissä on jouset alla ja kun astut jakkaralle se imaisee lattiaan kiinni, eikä pitäisi liikkua alla, ellei sitten jokin niistä pyöristä ole rikki.

Kiitos, tätä en tiennyt. Aina pohtinut, että vaarallinen kapistus noiden pyörien takia.

Vierailija
71/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne pyytää apua itse tai myyjä tai joku toinen asiakas tarjoutuu auttamaan. Lyhyet ei yllä korkealle, moni ei taivu alahyllylle tai pakastealtaaseen, jotkut ei pysty nostamaan käsiään edes olkapään tasolle, joidenkin kädet ei jaksa pidellä mitään maitopurkkia painavampaa ja pyörätuolilla tai rollaattorilla ei pääse aina tarpeeksi lähelle hyllyä. Silti joskus täytyy käydä itse kaupassa ja hyvähän se on että se vähä toimintakyky säilyy.

Norsunjalat ja muut jakkarat on meidän kaupoissa ehdottomasti kiellettyjä, onneksi, asiakkaat on välillä täysin vailla kuolemanpelkoa. Me myyjät voidaan hakea porrasjakkara tai a-tikkaat jos tarvii kiipeillä, nekin vain jos ovat varmasti täysin ehjät.

Voisitteko vaan hoitaa sen tuotteiden eteenvedon? Vaikka olen alle 160 cm, niin silti mulle tuottaa ongelmia vain ne ylimmän hyllyn perällä olevat tuotteet, kun kaikki etummaiset on otettu. Ei mulla ole aikaa siihen, että sen viisi kertaa joka kauppareissu etsin myyjän ja sitten odotan, että myyjä hakee jotkut tikkaat. Silloin olisi jo sama napata yksi myyjä heti ovelta ja sanoa sille, että seuraa minua koko kauppakierros tikkaiden kanssa perässä. Siispä kiipeän hyllyille, tykkäsitte tai ette, kurottelen ja koukin niin kauan, kunnes opitte hoitamaan myymälää. 😏

Vierailija
72/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on niitä "norsunjalkoja" sitä varten. Itse kyllä ihmettelen suunnattomasti sitä, että miksi varsinkin s-ryhmä sijoittaa uutuustuotteet sinne katonrajaan ylimmälle mahdolliselle hyllylle joka ei tosiaan ole enää kenenkään katsekorkeudella..

Ne norsunjalat on muutes tosi vaaralliset, niissä on pyörät alla. Ei voi ottaa mistään muualta tukee kun hyllystä.

Niissä on jouset alla ja kun astut jakkaralle se imaisee lattiaan kiinni, eikä pitäisi liikkua alla, ellei sitten jokin niistä pyöristä ole rikki.

Kiitos, tätä en tiennyt. Aina pohtinut, että vaarallinen kapistus noiden pyörien takia.

On se vaarallinen, huonosti kun nouset niin ehtii karata alta. Ja kun asiakkaat ei tiedä miten se toimii (miksi tietäisivät), niin parempi kun eivät siihen nouse, kauppa joutuu vastuuseen kun joku kippaa sillä. Siksi niitä ei enää näy kaupoissa niin paljoa kuin ennen.

Vierailija
73/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän niitä kaupan hyllyjen välissä olevia jakkaroita.

Norsunjalkoja?

Ne pyöreät 'norsunjalat' näyttää siltä, että kippaavat nurin, jos sellaisen laidalle jalkansa asettelee. En ole uskaltanut kokeilla. Ja joo-o, normaalipainoinen olen, mutta ilmeisesti liian lyhyt nykymaailmaan, 165 cm.

Voi sen jalan laittaa ihan siihen keskelle, ei mikään pakko astua reunalle. 

Vierailija
74/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lyhyt ei enää yllä ylähyllylle?

Mm 159 cm.

Vierailija
75/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko vaan hoitaa sen tuotteiden eteenvedon? Vaikka olen alle 160 cm, niin silti mulle tuottaa ongelmia vain ne ylimmän hyllyn perällä olevat tuotteet, kun kaikki etummaise

Käy Lidlissä, siellä hyllytetään kaikki laatikoissaan, laatikon reunasta on helppo vetää sitä lähemmäs ja yltää siihen laatikon viimeiseenkin törppöön. Eteenvetoa ei tehdä.

Vierailija
76/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaarallinen, huonosti ku

Parempi siis kaupalle, että asiakas jättää tuotteet ostamatta, kun ei itse yllä, ei ole jakkaroita, eikä edes myyjiä ilman että niitä tarvitsee etsiä ympäriinsä? 

Vierailija
77/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitkänä hongankolistajana moni on pyytänyt apua ottaa joku tuote ylähyllyltä. Joskus niistä senteistä on hyötyä. 

Vierailija
78/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää odottaa jos joku pidempi auttaa.

En todellakaan auta. Käppänät hoitakoon omat asiansa. 

Vierailija
79/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon pitäisi olla: Miten 👶🏻kääpiöt kaivavat ylähyllystä tavaroita takaa?

Vierailija
80/92 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko vaan hoitaa sen tuotteiden eteenvedon? Vaikka olen alle 160 cm, niin silti mulle tuottaa ongelmia vain ne ylimmän hy

Minä en käy Lidlissä, koska sellaista täällä ei ole. Teen itsekin töitä kaupassa ja tuotteiden eteenveto on yksi myymälänhoidon perustöitä.