Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenkä lyhyet ottavat tavaraa kaupan ylähyllyltä?

Vierailija
28.04.2021 |

?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ottaa tuotteet. Käydään yleensä tämän takia yhdessä kaupassa.  Jos nyt jostain syystä olen yksin, niin jätän ostamatta.

Vierailija
22/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norsujakkaralla, hyllynreunaa pitkin kiipeämällä tai pyytämällä apua. Näin korona-aikaan ei pysty pyytämään apua, kun ei paikallisen Prisman hyllyväleissä muita ihmisiä näy, joten kiipeän tai etsin tuollaisen jakkaran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota hyllyn reunasta kiinni ja heiluta niin helevetin lujaa ni eiköhä tuu tavarat alas. Toinen vaihtoehto on kiipeillä niissä hyllyissä niinko tikapuilla, niin minä olen tehnyt.

Tullee turhan kallis ostosreissu

Vierailija
24/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on niitä "norsunjalkoja" sitä varten. Itse kyllä ihmettelen suunnattomasti sitä, että miksi varsinkin s-ryhmä sijoittaa uutuustuotteet sinne katonrajaan ylimmälle mahdolliselle hyllylle joka ei tosiaan ole enää kenenkään katsekorkeudella..

Ne norsunjalat on muutes tosi vaaralliset, niissä on pyörät alla. Ei voi ottaa mistään muualta tukee kun hyllystä.

Vierailija
25/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi tai mies antaa, kun nätisti pyytää.

Vierailija
26/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs pitkät ottavat tavaraa alahyllyiltä? Pakarat pystyssä?

Vierailija
27/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatamalla kaupan hyllyt saan helposti tarvitsemani ruokatarvikkeet.

Vierailija
28/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ottaa tuotteet. Käydään yleensä tämän takia yhdessä kaupassa.  Jos nyt jostain syystä olen yksin, niin jätän ostamatta.

Muistathan pyytää nätisti niinkuin lapsena isiltä?

Vierailija
29/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on niitä "norsunjalkoja" sitä varten. Itse kyllä ihmettelen suunnattomasti sitä, että miksi varsinkin s-ryhmä sijoittaa uutuustuotteet sinne katonrajaan ylimmälle mahdolliselle hyllylle joka ei tosiaan ole enää kenenkään katsekorkeudella..

Ne norsunjalat on muutes tosi vaaralliset, niissä on pyörät alla. Ei voi ottaa mistään muualta tukee kun hyllystä.

Niissä on jouset alla ja kun astut jakkaralle se imaisee lattiaan kiinni, eikä pitäisi liikkua alla, ellei sitten jokin niistä pyöristä ole rikki.

Vierailija
30/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

190cm unelmamiehen avulla.

N24, 167cm

Kuinka et yllä ylähyllyille kun minäkin yllän ja olen 163 cm.

Vierailija
31/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä ne tavarat sinne laitetaan? Tyttöjä lähinnä hyllyjä täyttämässä.

Vierailija
32/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

158 cm minäkin, ikää 47 joten en ihan lähiaikoina oleta yltäväni ylähyllylle. Melkein joka kerta jää jotain ostamatta, kun ei löydy makkaraa, myyjää eikä pitkää asiakasta. Aina ei ole kyse ylähyllystä, myös pakastealtaan tuotteisiin en yllä, jos tavaraa on ihan pohjalla. Ja viimeisin nolous: ne kauppojen aulassa olevat postilokerot ovat liian korkeita ja en yllä ylimpään, jos tuote ei ole aivan reunalla. Ikävä häiritä kassajonoa.

Vierailija
33/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24, 167cm

Olen 170 cm ja yletyn ottamaan tavarat ylähyllyltä itse.

Vierailija
34/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne pyörät painuu jakkaran sisään, kun jakkaralle nousee.

Vierailija
35/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24, 167cm

Kaikilla ei ole miestä joka on yhtä pitkä ku lipputanko.

Vierailija
36/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitkänä usein kysyn voinko auttaa, jos näen jonkun kurottelevan ylähyllylle turhaan. Jos tuote on takarivissä enkä minäkään yllä, pyydän mieheni paikalle, hän kyllä yltää. Vielä ei kukaan ole kieltäytynyt avusta.

Vierailija
37/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 169 ja tarvitsen aina jakkaraa ottaessani pakastepinaattia. Se on aina melkein lopussa ja joudun kurottelemaan muutaman viimeisen pussin pakastekaapin perukoilta. Ilmeisesti muutkin tykkäävät pinaatista.

Vierailija
38/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä ne tavarat sinne laitetaan? Tyttöjä lähinnä hyllyjä täyttämässä.

No niitä nostetaan suorilla käsillä jakkaralla keikkuen. Ei muuten ihan kevyttä hommaa nostella esimerkiksi 10 kpl kilon jauhopusseja ylimmälle hyllylle. Mehupurkkeja on helppo työntää toisella purkilla taaksepäin ja sinnehän ne jää myyjälläkin takaseinälle jos ei yletä siirtämään. Tosin aina voi ottaa jotain kättä pitempää ja sohia sillä.

Vierailija
39/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Ressu Redford hyppää ja ottaa tavaran ylähyllyltä.

Olen nähnyt, Turussa Citymarketissa.

Vierailija
40/92 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittaa on 158 cm, enkä usein yllä ylimmälle hyllylle. Sehän on suunnitteluvirhe, mikä johtuu ahneudesta.

Joko siirrän tuotteen alemmalla hyllyllä olevan tavaran avulla, otan jakkaran käyttöön, tai "pitäkööt tunkkinsa".

Missä kaupassa käyt? Olen 152 cm ja varpistamalla yletyn ylähyllylle, paitsi jos ei etureunassa ole tuotetta otettavissa.