Mitenkä lyhyet ottavat tavaraa kaupan ylähyllyltä?
Kommentit (92)
Jos on lähellä jakkara, käytän sitä. Jos ei ole, pyydän jotakuta ottamaan tavaran minulle. Jos ei sekään onnistu, valitsen jonkun muun tavaran.
Minua ainakin muutaman kerran on pyydetty antamaan tuote ylähyllyltä. Ihan mielelläni olen tämän pikku palveluksen tehnyt.
Joskus otan toisen tuotteen jonka avulla "kippaan" tuotteen alas. Joskus haen sen jakkaran avuksi.
Jos et ole huomannut niin kaupoissa on sellaisia pyöreitä, pyörillä liikuteltavia jakkaroita. Itse käytän niitä etenkin jos pitää kurotella pakastealtaan yllä olevaan pakastekaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on lähellä jakkara, käytän sitä. Jos ei ole, pyydän jotakuta ottamaan tavaran minulle. Jos ei sekään onnistu, valitsen jonkun muun tavaran.
ja vielä yksi vaihtoehto: jättää ostamatta ja vaihtaa kauppaa.
Siellä on niitä "norsunjalkoja" sitä varten. Itse kyllä ihmettelen suunnattomasti sitä, että miksi varsinkin s-ryhmä sijoittaa uutuustuotteet sinne katonrajaan ylimmälle mahdolliselle hyllylle joka ei tosiaan ole enää kenenkään katsekorkeudella..
👀😉Pyydän apua. Kyllä siellä joku on, joka ylettää.
En joka kerta noita repussa kulkevia taittotikkaita pura auki. Sitten kun on useampi tuote ylähyllyllä, niin.😗
Mittaa on 158 cm, enkä usein yllä ylimmälle hyllylle. Sehän on suunnitteluvirhe, mikä johtuu ahneudesta.
Joko siirrän tuotteen alemmalla hyllyllä olevan tavaran avulla, otan jakkaran käyttöön, tai "pitäkööt tunkkinsa".
Voihan ne ruuat tilata nouto-ovelle valmiiksi kerättynä, jos sattuu olemaan vertikaalivammainen.
Vaanin muita asiakkaita, pyydän pitkää henkilöä auttamaan. Aina ovat auttaneet, kiitos heille.
Ota hyllyn reunasta kiinni ja heiluta niin helevetin lujaa ni eiköhä tuu tavarat alas. Toinen vaihtoehto on kiipeillä niissä hyllyissä niinko tikapuilla, niin minä olen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mittaa on 158 cm, enkä usein yllä ylimmälle hyllylle. Sehän on suunnitteluvirhe, mikä johtuu ahneudesta.
Joko siirrän tuotteen alemmalla hyllyllä olevan tavaran avulla, otan jakkaran käyttöön, tai "pitäkööt tunkkinsa".
Tai sitten pyydät vanhempiasi käymään kaupassa, kunnes täytät 13 vuotta. Siihen mennessä olet todennäköisesti jo kasvanut pidemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän niitä kaupan hyllyjen välissä olevia jakkaroita.
Norsunjalkoja?
Pituus 170 cm ja usein se haluamani tuote on ainoa laatuaan eli siellä ylähyllyllä seinää vasten eikä hyllyn reunassa joten jakkaran kanssa just ja just saan esim 1l mehupurkin otettua. Useimmiten jätän ostamatta kun en ylety.
Itse käytän niitä kaupan hyllyjen välissä olevia jakkaroita.