Jos tapailette uutta miestä/naista, niin kuinka usein oletatte kuulevanne toisesta
Olettaen tietysti että myös itse ilmoittelette vuorollanne myös itsestänne. Eli siis kyselee kuulumisia, kertoo omasta päivästä tai sopii seuraavaa tapaamista yms.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
En oleta mtn teinimeininkiä. Toki voi jopa päivittäin jotain viestittää...
Mikä on teinimeininki?
Pari kolme kertaa viikossa on ihan sopiva määrä. Saa tietysti viestittää joka päivä, mutta mitään turhanpäiväistä lässytystä en jaksa.
Useamman kerran viikossa. Jos ei nyt joka päivä niin ainakin joka toinen/kolmas.
Jos kumpikin on kiinnostunut, ei tarvitse edes miettiä kumpi nyt viimeksi laittoi ensin viestin ja kuinka usein voi ottaa yhteyttä.
Joka kolmas päivä jos viestittelee niin siinä jää kaks päivää laittaa uutta matoa koukkuun
No jos oikeasti molemminpuolista kiinnostusta on, niin silloin tavataan päivittäin. Viestit siis tyyliä: monelta oot tulos?/missä nähtäis?/tuonko kaupasta jotain?
Vierailija kirjoitti:
Joka kolmas päivä jos viestittelee niin siinä jää kaks päivää laittaa uutta matoa koukkuun
Pelimiehet pelailee. En ymmärrä, mikä tässä on niin vaikea tajuta. Jos on mitään peliä ilmassa miehessä, mies on pelimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet pelailee. En ymmärrä, mikä tässä on niin vaikea tajuta. Jos on mitään peliä ilmassa miehessä, mies on pelimies.
No ei minusta pelkästä viestittelytaajuuksista voi tehdä johtopäätöksiä pelaako mies vai ei.
Pari kertaa nyt päivässä whatsupilla ainakin.
Kyllä tapaillessa on oltu yhteydessä päivittäin. Joku ylempänä vaati päivittäistä tapaamistakin, mutta se nyt ei ainakaan mun kohdalla ole ollut aina mahdollista töiden ja välimatkojen takia.
Päivittäin. Jos toinen vaikuttaa siltä ettei suuremmin kiinnosta olla yhteyksissä ja kaikki muut asiat menevät edelle, ei kiinnosta sitten minuakaan. Kerran olen erehtynyt lähtemään mukaan juttuun jossa mies oli passiivinen viestittelijä (viesti max. kerran vuorokaudessa yöaikaan), enkä enää samaa virhettä tee. Täydellä varmuudella viestittelytaajuus ei kerro pelaileeko mies vai ei, mutta minun kohdallani pelaili.
Meille vakiintui aika nopeasti tapa soitella vuorotellen iltaisin. Paria ensimmäistä viikonloppua lukuun ottamatta aloimme myös viettää viikonloput yhdessä. Eli arkisin soiteltiin iltapuhelu ja perjantaista sunnuntaihin vietettiin yhdessä.
Itse en jaksa enää yhtään mitään puolilämmintä säätämistä/pelailua vaan joko ollaan kunnolla kiinnostuneita toisistaan tai sitten ei olla ollenkaan.
Etenkin kaikki sellainen on naurettavaa teinimeininkiä, että mietitään kuinka nyt pitää esittää "vaikeasti tavoiteltavaa" ja vetkuttaa viestittelemistä ja viesteihin vastaamista. Miksi ei vaan voi antaa sen alkuhuuman viedä mennessään? Miksi kaiken pitää olla niin kamalan vakavaa ja laskelmoitua?
Jos mies haluaa takoa silloin kuin rauta on kuuma, niin on paikalla päivittäin ja viestittelyt päälle. Muuten menee maku koko miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en jaksa enää yhtään mitään puolilämmintä säätämistä/pelailua vaan joko ollaan kunnolla kiinnostuneita toisistaan tai sitten ei olla ollenkaan.
Etenkin kaikki sellainen on naurettavaa teinimeininkiä, että mietitään kuinka nyt pitää esittää "vaikeasti tavoiteltavaa" ja vetkuttaa viestittelemistä ja viesteihin vastaamista. Miksi ei vaan voi antaa sen alkuhuuman viedä mennessään? Miksi kaiken pitää olla niin kamalan vakavaa ja laskelmoitua?
Mulle just yksi mies toivotti alkuviikosta mukavaa viikkoa. Oltiin viimeksi oltu yhteydessä kaksi viikkoa aiemmin. Olin jo unohtanut koko tyypin 😂
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en jaksa mitään jatkuvaa yhteydenpitoa. Vaikka olisin kuinka ihastunut ja tosissani, tarvitsen omaa rauhaa. En kestäisi sellaista miestä, joka on koko ajan viestittelemässä ja vaatimassa huomiota. Enemmän se on minusta teinimeininkiä, että puhelin kourassa jatkuvasti lähetellään sydämiä, ja kytätään missä toinen menee ja miksei se vastaa sadanteen mitä kuuluu -viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran, pari viikossa.
Miten tässä tapauksessa pystyy toiseen tutustumaan, jos yhteydenottoja ja todennäköisesti tapaamisia on näin vähän? Vai onko tämä sellainen kerran viikossa sovitaan että toinen tulee käymään, vähän halitaan ja nusaistaan, sitten erotaan ja viikon päästä sama? Eli yhden päivän seksisuhde kerran viikossa?
Itse olen sitä mieltä, että mahdollisimman usein ja paljon viestittelyä/soittoja, jos kerta ollaan vakavissaan etsimässä elämänkumppania. Toki jos aloituksessa tarkoitettiin jonkinlaista kevyttä tapailua, niin sitten ei kai sillä viestittelyllä ole niin väliä, kun ei kumpikaan ole vakavissaan.
Vierailija kirjoitti:
No noin itsekin ehkä ajattelen. Ollaan siis tapailtu n. kerran viikossa kuukauden ajan. Välimatkaa, töitä ja lapsia on, eli ihan ymmärrettävää ettei puolin ja toisin koko ajan ehdi näkemään. Mies on aina nähdessä tosi ihastuneen oloinen ja ollaan kuin pari. Mutta hänellä tosiaan menee aina useita päiviä välissä kun ei kuulu mitään. Jos ja kun minä laitan viestin niin vastaa kyllä heti. Ja jos en laita, laittaa sen viestin lopulta mutta se voi olla viikon päästä.
Ei minusta tarvitse ihan joka päivä tekstailla mutta viikko tuntuu pitkältä. Siinä tulee jo epäilys että onko juttu nyt sitten loppu. Toisaalta olen halunnutkin edetä rauhassa enkä ihan syöksyä mihinkään, voihan toinen ajatella että haluan tilaa tai jotain. No tottakai otan asian puheeksi miehen kanssa jos/kun nähdään. Halusin vain hieman kyseenalaistaa ajatuksiani sitä ennen täällä ja kysyä mitä muut näistä ajattelee.
En oleta mtn teinimeininkiä. Toki voi jopa päivittäin jotain viestittää...