Jos tapailette uutta miestä/naista, niin kuinka usein oletatte kuulevanne toisesta
Olettaen tietysti että myös itse ilmoittelette vuorollanne myös itsestänne. Eli siis kyselee kuulumisia, kertoo omasta päivästä tai sopii seuraavaa tapaamista yms.
Kommentit (35)
Useamman kerran päivässä, kertojen määrän vaihdellessa kuitenkin. Näin etäsuhteessa siis.
M32
Joka päivä, ehdottomasti. Olen lähes viisikymppinen, ja mikään ”seukkaus” ei kiinnosta.
Ainakin kerran tai pari kuukaudessa. Itsekin aloin juuri tapailemaan erästä miestä.
Odottaisin viesteilyä joka päivä. Ei siis välttämättä pitkin päivää, mutta vähintään kysellään miten toisen päivä on mennyt ja sovitaan milloin voidaan nähdä. Jos haluaa lähetellä päivän mittaan viestejä koko ajan niin silloin ei tietenkään oleteta, että toinen vastaa välittömästi vaan sitten kun ehtii jos ei koko ajan oo puhelin kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en jaksa enää yhtään mitään puolilämmintä säätämistä/pelailua vaan joko ollaan kunnolla kiinnostuneita toisistaan tai sitten ei olla ollenkaan.
Etenkin kaikki sellainen on naurettavaa teinimeininkiä, että mietitään kuinka nyt pitää esittää "vaikeasti tavoiteltavaa" ja vetkuttaa viestittelemistä ja viesteihin vastaamista. Miksi ei vaan voi antaa sen alkuhuuman viedä mennessään? Miksi kaiken pitää olla niin kamalan vakavaa ja laskelmoitua?
Minä taas en jaksa mitään jatkuvaa yhteydenpitoa. Vaikka olisin kuinka ihastunut ja tosissani, tarvitsen omaa rauhaa. En kestäisi sellaista miestä, joka on koko ajan viestittelemässä ja vaatimassa huomiota. Enemmän se on minusta teinimeininkiä, että puhelin kourassa jatkuvasti lähetellään sydämiä, ja kytätään missä toinen menee ja miksei se vastaa sadanteen mitä kuuluu -viestiin.
Melko mustavalkoinen tuo ajatusmalli sulla. Tuossa välissä on nimittäin se kuuluisa kultainen keskitie jollaista on normaali yhteydenpito.
Niin... ja onhan se homma niinkin että roikkuuhan tossa pari muutakin miestä jotka on paljon innokkaampia viestittelijöitä kuin tämä minun varsinainen tapailunkohde. En siis kyllä tapaile muita. Koska haluan keskittyä yhteen kerrallaan. Mutta vissiin tämä johon nyt koitan keskittyä niin ei ehkä sitten ole niin kiinnostunut minusta 😄😑
Tämän vuoksi en jaksa seurustella, kun pitää olla yhteydessä ja jutella, vaikka ei olisi mitään sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin... ja onhan se homma niinkin että roikkuuhan tossa pari muutakin miestä jotka on paljon innokkaampia viestittelijöitä kuin tämä minun varsinainen tapailunkohde. En siis kyllä tapaile muita. Koska haluan keskittyä yhteen kerrallaan. Mutta vissiin tämä johon nyt koitan keskittyä niin ei ehkä sitten ole niin kiinnostunut minusta 😄😑
Jos se näkee sun pelin läpi? Jotkut (useimmat) ihmiset on hyvin läpinäkyviä.
2-3 kertaa viikossa on ihan sopiva viestitellä ja viikonloppuna yökyläily.
Jos menee tiheämmäksi, niin naiselle on on oman kokemukseni mukaan hankala perustella omissa asunnoissa asumista. Säännönmukaisesti haluaisivat muuttaa luokseni asumaan, vaikka jo alussa kerron että en enää muuta asumaan kenenkään naisen kanssa vaikka suhde menisi avioliittotasolle.
No mielellään ainakin alussa olisi kiva kuulla toisesta joka päivä. Esim. aamulla voi kysyä viestillä jos ei olla oltu yötä yhdessä että "nukuitko hyvin" ja toivottaa kivaa päivää, jos ei muuta ehdi, kaikilla on nyt kuitenkin kiireitä esim. töissä. Ja illalla viestittää myös, riippumatta siitä tavataanko vielä sinä päivänä vai ei. Kyl mun mielestä ainakin ekoina kuukausina kuuluisi viestitellä joka päivä. Tavata ei tarvitse joka päivä. Olisi kiva myös jutella ainakin puhelimessa jos toista ei tapaa moneen päivään esim. työkiireiden takia.
Jos juttu on tarkoitettu olla, viestejä tulee tiuhaan tahtiin heti. Muu on roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se näkee sun pelin läpi? Jotkut (useimmat) ihmiset on hyvin läpinäkyviä.
En pelaa. Mies tietää että olen tinderissä ja on siellä itsekin ja ehkä muuallakin- ei olla sovittu mistään yksinoikeudesta. Mutta muille olen sanonut että on yks juttu jo meneillään, koska itse olen halunnut keskittyä yhteen kerrallaan. Ja miehelle olen sanonut että etsin ihan parisuhdetta. Ja mies on sanonut että ei tapaile muita.
Joo. En ole selvästi mikään treffailun tai treffielämän asiantuntija. Olen ajatellut että edetään rauhassa ja luotan mieheen. Mutta nyt suhde on mielestäni ehkä siinä pisteessä että jotain viikon hiljaisuutta ei oikein voi selittää millään - alussa se oli eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi en jaksa seurustella, kun pitää olla yhteydessä ja jutella, vaikka ei olisi mitään sanottavaa.
Joo, mul on tää sama. Se on vähän sellaista pakkososiaalisuutta ja se toinen ei välttämättä ymmärrä ollenkaan jos sanoo suoraan, että mulla ei ole mitään asiaa/en jaksa nyt juuri jutella. Ja hiljaisuutta pidetään välittömästi merkkinä siitä, että juttu on ohi, vaikka se ei ainakaan minun puoleltani todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
No mielellään ainakin alussa olisi kiva kuulla toisesta joka päivä. Esim. aamulla voi kysyä viestillä jos ei olla oltu yötä yhdessä että "nukuitko hyvin" ja toivottaa kivaa päivää, jos ei muuta ehdi, kaikilla on nyt kuitenkin kiireitä esim. töissä. Ja illalla viestittää myös, riippumatta siitä tavataanko vielä sinä päivänä vai ei. Kyl mun mielestä ainakin ekoina kuukausina kuuluisi viestitellä joka päivä. Tavata ei tarvitse joka päivä. Olisi kiva myös jutella ainakin puhelimessa jos toista ei tapaa moneen päivään esim. työkiireiden takia.
Kuulostaa mukavalta. Nyt kun mietin niin en ole tehnyt itselleni edes tarpeeksi selväksi mitä haluan ja odotan. Joten täytyy jatkossa olla itse tarkempi ja toimia itsekin sen mukaan.
Itse olen liikenteessä vain tositarkoituksella eli en jaksa tuhlata aikaani mihinkään tapailupeleihin. Joko se toinen kolahtaa tai sitten ei, eikä ole mitään ideaa jatkaa tapailua jos toisen seura ei kamalasti kiinnosta eikä yhteydenpitokaan ole niin päivän päälle.
Muutenkin koko juttu on jo tuhoon tuomittu eikä kiinnostus ole molemminpuolista jos pitää miettiä ja suunnitella, koska voi pistää viestiä tai onko nyt mun vuoro..
Ja ei, samantien (eikä koskaan) ei pidä nyhjätä 24/7 yhdessä saati muuttaa yhteen mutta itse en näe himmailussakaan mitään järkeä koska ei sellainen juttu lähde ikinä myöhemminkään kunnon roihuun.