Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini huusi ja kiroili minulle. Itkettää.

Vierailija
28.04.2021 |

Poika kouluun lähtiessä paiskoi ovia kun ei olisi halunnut lähteä. Sanoin sitten napakasti että nyt loppui tuo ovien paiskominen niin poika huusi mulle ihan täysillä kuinka tyhmä oon ja kuinka kaikki on aina vaan ihan paskaa eikä kukaan ymmärrä mistään mitään. Lähti ihan raivona kouluun ja viimeinen kommentti oli pojalta että toivoo että kun hän tulee koulusta olisin lähtenyt, ei kuulema voi sietää mua.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin hyvin kiltti teini, mutta yhden kerran muistan kun napsahti. Äiti kielsi lähtemästä liftaamalla festareille eri kaupunkiin (niin miksikö kielsi... Toki silloin tuntui että äiti on niin tiukkis ja tylsä ja typerä, mutta näin jälkeenpäin, kukahan se typerä oli). Suutuin kiellosta niin päin että varmasti halusin uhmata. Muistan kun huusin ihan raivoissani äidilleni että mieluummin k*olen ja tuun r*iskatuksi kun oon sun lapsi. Lähdin pois mutta ehdin nähdä kun äidin silmät täyttyi vedestä. Huomasin heti että meni yli. Silti mielenosoituksena marssin ovet paukkuen ulos ja äiti huutaa itkuisena perään etten menis. Hyi kamala voin vain aatella miten paljon äitiä on tuolla hetkellä sattunut mun käytös.

Mulla hyvin samanlaista. Paitsi, että se napsahtelu kesti yhteensä ehkä noin vuoden. Kerran olin myös lähdössä liftaamaan festareille, ikää noin 14v ja matkaa 600km. Pakkasin mukaan vielä yhden leivän!

Äiti tietysti kielsi ja huusin karmeita asioita ja huor*ttelin. Lähdin jokatapauksessa. En kyllä päässyt kuin n 10km ja palasin kotia. Äiti laittoi aamupalaa sitten minulle kun tulin takaisin, vaikka itkien pyysi minua aikaisemmin jäämään.

Ja muutenkin kun napsahti ja raivosin, niin raivosin sitä vielä enemmän, että raivosin. Siitä tuli itselleni paha mieli kun sain äidin itkemään ja se oma paha mieli ärsytti minua. Siitä tuli kierre.

Mulla oli hyvät vanhemmat ja itse olin ihan hirveä. Onneksi vanhemmat ymmärsivät ja se vaihe kesti noin vuoden.

Anteeksi äiti ❤️

Vierailija
62/67 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset (nyt jo aikuisia) eivät koskaan sanoneet mulle pahasti. Jotain asiaa kritisoivat niinkuin varmaan kaikki lapset välillä, mutta ikinä eivät minua äitinä haukkuneet.. millainen äiti olet?

Voi olla myös temperamenttikysymys, pupuseni.

Ei sinun parhauttasi.

Ja sinunkin piti lähteä vinoilulinjalle ja leikkiä viisaampaa. Onko vaikea kirjoittaa vaan se vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini! Tuo sana pitäisi lailla kieltää. Epäinformatiivinen: ei kerro iästä, sukupuolesta tms eikä myöskään siitä, kenen "teinistä" on kysymys eli onko naapurin vai omasta lapsesta vai kenestä. 

Vierailija
64/67 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, miten tilanne ratkesi?

Vierailija
65/67 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, no sit seo just nii

Vierailija
66/67 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, miten tilanne ratkesi?

Sitä tuskin saat ikään tietää

Vierailija
67/67 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineillä on ongelmia mielensä kanssa. Huonosta kasvatuksesta syntynyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän