A-P-U-V-A!! Onko haaleaakin haaleampi viiva plussssaaaa???
Sain aamulla testattua, menkat 1vrk myöhässä. Testiin ilmestyi ensin vain kontrolliviiva, mutta kolme neljä minuuttia sen jälkeen toiseen ruutuun tuli todella haalea viiva. Sen näkee kuitenkin aika kaukaa ja viiva on punertava...
Voisiko tämä olla sitä...?????????
Kommentit (12)
Kiitos Momentti!!!
En todellakaan ole kertonut miehelle kun en meinaa millään uskoa tuota näkyä silmieni edessä itsekään. Nyt kun testi on kokonaan kuivunut, viiva näkyy hieman paremmin. Kyllä siinä haalea viiva on!
Meillä annettiin klinikalta testauspäväksi huominen mutten malttanut odottaa kun on ollut tuhrua ja kipuja. Ne kuitenkin loppuivat ja nyt näyttäisi vähän siltä, että hyvästä, ihanasta, odotetusta syystä:o)!!!!
Koetan soitella klinikalle ja kysyä mitä he ovat mieltä. Uuden hoidon olisi tarkoitus alkaa samantien joten he halusivat kuulla heti jos pääsen testaamaan asti!!!
APUAAAA!!!!!!
jos kerta hoidoissa olette ja uutta suunniteltu heti perään. soita nyt vaan miehelle ja klinikalle.
Ihana tännösiä uutisia lukea, kun sun onni ja into ihan hehkuu ruudulta. :-)
juu, ja kyllä se plussa plussa on. haaleahan se alussa monesti on, mutta eiköhän ala kohta kuvotusta sun muuta oiretta olla.
turvallista odotusta!
(paitsi ehkä joskus kuivuttuaan mutta niitä ei lasketa)
itselläkin oli aikoinaan semmoinen haamu että piti ihan valoa vasten tiirata että onko siinä muka jotain. Tuossa se haamu nyt konttaa :)
Tuolla mun kaksi haaleasta haaleampia viivoja leikkii :D
Mutta raskaana varmasti olet, kovasti onnea!
Mun haalea viiva on nyt 3,5-vuotias neiti.
Se pahoinvointi voi antaa odottaa itseään tuonne viikoille 6-7.
Testinä siis apteekin oma, jossa ei kai tietääkseni ole viivan paikkaa...?
Sain lääkärini juuri kiinni ja hän kyllä onnitteli aika vahvasti. Käski testata huomenna uudelleen ja jos edelleen epäselvä/vaale viiva, pääsen veritestiin perjantaina. Mutta antoi jo ultra-ajan parin viikon päähän :o)!!!
Eihän tämä ole tottakaan...!!!!!!!!!!
Ihanaa! Niin kauan kuin toisin sanotaan, olen nyt raskaana. Tämä oli lääkärin ajatus ja siitä pidän kiinni kynsin hampain!
ap *testiä silmät pyöreänä tuijotellen*
Mä meinasin kirjoittaa ihan täsmälleen samasta asiasta viestiä, mutta tuli viivytys, ja sitten mä huomasin tän ketjun! :)
Mulla tuli myös haamujen haamu tänään, mutta testasin vähän liian aikaisin kärsimättömyyttäni, kun on viime päivinä ollut niin kauheaa turvotusta yms. enkä halunnut toivoa liikoja. Mutta täytyy testailla huomenna tai ylihuomenna uudestaan, että saa varmuuden. Se nimittäin oli tosi vaikeasti havaittava viiva... Jännittää...
ja tervetuloa odotuspuolelle!
jokos miehelle olet kertonut?
mom rv27+