Olen ylpeä itseestäni: pystyin hienovaraisesti kieltäytymään komean tuttavamiehen lähentely-yrityksestä
Hän alkoi silitellä polveani ja sanoa, että olen kovin viehättävä ja saisiko hän suudella minua ja minä vastasin, että hän on myös viehättävä, mutta puolisoitamme kohtaan moinen käytös olisi epäeettistä, joten joudun kieltäytymään.
Vaikka mieli olisi tehnyt muuta...
Kommentit (41)
ei pettänyt miestään semmoisen kanssa, joka kehaisi kauniiksi pelkän pilden halussa... ja samalla ois vielä mennyt monen muunkin ihmisen usko ja luottamus. Onnea ap, aikamoinen uroteko.
Ei siis kehaise kaikkia naisia kauniiksi pelkän " pilden" toivossa. Tunnemme toisemme vuosien takaa ja hän otti aikamoisen riskin toiminnassaan. Ei ollut mikä tahansa yritys.
Ja kyllä, uroteon siitä teki omalla kohdallani se, että omasta houkutuksestani huolimatta kieltäydyin. Olen aina pitänyt häntä seksikkäänä ja joskus jopa unelmoinut hänestä vuosia sitten. Subjektiivisesti ottaen kyseessä oli siis uroteko.
ap
ja hän oli ostanut kuohuviinin ja kyllä se minulle maistui.
Hän on syvällinen keskustelija, joten minusta tuntui varsin luontevalta ja mukavalta istua iltaa hänen kanssaan.
ap
Kyllä itsetunto liittyy tähän tietyllä tavalla. Jos on hyvä itsetunto ja tuntee oman arvonsa ei " lankea" helpolla kaikenmaailman kehuskeluihin, niitä ehkä jo kuullut tarpeeksi.. Ne jotka pitävät itseään esim. rumana tms. ovat aika valmista kauraa moiselle... Tuli vaan mieleen...
ja pelkäsi murehtivansa elämätöntä elämään kiikkustuolissa. olen jotenkin onnellinen siitä, että mun mielestäni ihaninta elettyä elämää on juuri tämä oman rakkaan mieheni kanssa ilman niitä pikkusalaisuuksia, joita sain kokea eläessäni miehen kanssa, jota en rakastanut...
Näin ainakin pettäjä-exäni asian ilmaisi, kun jäi kiinni.. Oli kuulema itse niin ruma, että jos joku baarissa tulee vonkaamaan niin " pakko" oli käyttää tilaisuus hyväksi.
jos vieraat miehet ei aiemmin ole sinua juurikaan lähestyneet, niin nautit suunnattomasti tästä huomionosoituksesta.
Mulla kävi vastaavanlainen tapaus ja voin kertoo et meinas äijä saada kuonoonsa eikä varmasti yritä enää ainakaan iskee mua!
Exän kanssa suhteessa, joka kesti 12 v ja petin useasti
Nyt Elämäni Miehen kanssa, kohta 10v, eikä käy edes pienessä mielessä harhautua.
Ap juuri kaksi viestiä ylempänä selitti, miten tämä mies oli aivan erityinen mies, eikä kyseessä ollut se, että " joku vaan vähän silitteli polvea" ...
Mä ymmärrän tilanteen täysin ja arvostan todella ap:n suoraselkäisyyttä ja rehellisyyttä. Hieno homma!
Ja lisään vielä, että minäkin uskon 80-vuotiaana olevani paljon onnellisempi ja tyytyväisempi elettyyn elämääni, jos olen elänyt uskollisena hyvää perhe-elämää mieheni ja lasteni kanssa, kuin jos omallatunnollani olisi " pieniä seikkaluja" jonkun toisen miehen kanssa!
Sain eilen vielä tekstarin mieheltä ja hän kiitti todella mukavasta illasta ja myös siitä, että olin estänyt mitään enempää tapahtumasta. Hyvin lämminhenkinen viesti.
Jotenkin on ärsyttänyt tässä ketjussa, että jotkut mitätöivät koko kokemuksen. Että kai se sitten on kivaa, kun joku joskus edes ihastelee. Tässä ei ole kysymys siitä. Saan kohtalaisen paljon huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, mutta tässä tapauksessa olisin itsekin ollut kiinnostunut toisesta. Siksi tämä on spesiaali juttu. Ei siksi, että joku renttu edes joskus osoittaa kiinnostusta.
ap
kauneus ja itsetunto eivät ole sama asia.
Voi olla hyvin kaunis ja silti itsetunnoltaan heikko ja helposti kehuihin lankeava ja voi olla vaatimattoman näköinen, suorastaan ruma, ja silti omata niin hyvän itsetunnon, että osaa arvioida tilanteen.
Ja minä ainakin siellä kiikkustuolissa vanhana toivottavasti voin miettiä, että olen elänyt hyvän elämän, antanut lapsilleni eheän kodin ja vahvat arvot sekä mieheni kanssa jakanut syvän ja eheän parisuhteen. En usko, että silloin 80-kymppisenä enää mitkään varhaiskeski-iässä saadut suudelmat hotellihuoneessa niin kutkuttavat. Mutta mene ja tiedä.
Ap:lle isot kehut!
itse jo tiedän, että vastaavassa tilaneteessa en pystyisi vastustamaan kiusausta. Eikä se edes jäisi suudelmaan. Mutta tämä vain jos ehdottelija olisi mies kehen tunsin suurta vetovoimaa vuosia sitten. Onneksi en pysty tapaamaan tätä miestä pitkän välimatkan takia, sillä en todellakaan pystyisi olemaan kiltisti, niin paljon kuin rakastankin omaa miestäni.
Minäkin sain kokea ihanan suudelman " vieraan" miehen kanssa, sellaisen joka saa mahanpohjan kihelmöimään, mutta pidemmälle menosta en osaa sanoa, en ehkä uskaltaisi. Suudelma tuntuu seksin rinnalla viattomalta. Vaikka puoliso ei niin varmaan ajattele...
Ei kannata tehdä puolisolleen sitä, mistä itsellekin tulisi kurja olo jos olisi petettynä!!!
Uskollisuus ja " selkäranka" kunniaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
muutama vuosi sitten.. ja kävelinkin koko kesän noin 10cm maan pinna yläpuolella.. jäi kyllä kuitenkin suudelmaan, mutta millaiseen!