Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko lainkaan tuohon Diilin finaalissa esitettyyn ideaan

Vierailija
27.04.2021 |

Itse ainakin ärsyyntyisin jos sukulaiseni lähettäisivät minulle linkin verkkokauppaan jossa myydään tavaraa ylihintaan. En ostaisi mitään turhaa vain jotta joku Jani-Petteri saisi luokalleen kerättyä myynnillä rahaa. Maksakoon jokainen oman lapsensa luokkaretken jatkossakin itse. Ostan tuotteeni sieltä mistä saan sen edullisimmin.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa kokea varainhankintaa kerjuuksi, vaikka ymmärrän että toisesta näkökulmasta se voi hyvinkin olla juuri sitä. Pakko ei kenenkään ole osallistua.

Osallistun itse mielelläni, jos myytävä tuote on sellainen joka meillä kuluu käytössä pois. Mitään heijastimia tai koriste-esineitä en osta, sukat ja alusvaatteet on ok, pesuaineet myös. Tuorein ja hauskin idea johon olen törmännyt oli kananmunat. Jotain munien kaltaista lisää: kotimaista ja kulutettavaa, jonka varjolla voin lahjoittaa muutaman euron luokalle tai seuralle.

Todellisuudessa enitenhän näistä tienaa se taho joka varainkeruun järjestää, Kakkutukku tmv. yritykset.

Mä en halua tukea tota varainkeruuekosysteemiä millään.

Paljon parempi tienata itse rahat, ja maksaa luokkaretki rahalla. Ei elättää noita firmoja siinä samalla. 

Lapsille menee rahaa paremmin kuin laittaa sen niille suoraa. Noita välistävetäjiä ja niiden kuluja ja voittotavoitteita ei vaan pidä tukea mitenkään. 

Niinpä. Kerätään varoja ja sillä tehdään bisnestä, eli joku vetää välistä.

Törkeää. Onko Sarasvuokin nyt mukana tällaisessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän