Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paluu yhteen "epäsopivan" exän kanssa? Ideoita?

Vierailija
26.04.2021 |

Erosin noin viitisen vuotta sitten ja olen ollut siitä lähtien sinkku ja selibaatissa. Kahta epäkiinnostavaa miestä tapailin kaveritasolla vähän aikaa (ensimmäistä 2019 ja toista vuonna 2020), mutta ei se asia edennyt mihinkään ja tunsin vain totaalista fyysisen kiinnostuksen puutettä kyseisiä miehiä kohtaan. Mitään kevyttä ja nopeaa halausta läheisempää ei heidän kanssaan ollut koskaan. Muita en ole tavannut.

Exäni on siis erittäin vaikealuonteinen, äkkipikainen ja hän on ollut väkivaltainen minua kohtaan useasti. Toisaalta hän on tuttu ja läheinen, ja useistakin asioista ajattelemme samaan tapaan. Tavallaan pidän hänen oikuistaankin tiettyyn rajaan saakka. Hän on myös käyttäytynyt mukavasti minua kohtaan toisinaan. En tosin usko, että meillä voisi enää koskaan olla toimivaa seksielämää, eikä sitä ollut avioliitossammekaan. Se fyysinen puoli ei toiminut koskaan, ei edes aluksi. Mitään hellyyttäkään ei ollut ja itsehän olen hellyydenkaipuinen ja hän inhosi kaikkea läheisyyttä ja piti turhana sellaista.

Olisiko jollain kokemusta yhteen palaamisesta tämäntyyppisellä taustalla? Meillä on siis lapsia ja lasten kannalta yhteenpaluu olisi hyvä idea. Se olisi hyvä idea myös taloudelliselta kannalta molemmille osapuolille (exällekin), sillä asumis- ja muut kiinteät kulumme sekä ruokakulut pienenisivät per henkilö.

En pysty löytämään lasten huoltajana ketään uutta miestä ainakaan vuosikymmeneen, jos olen realisti ja exä ei pysty pitämään ketään keskivertonaista kumppaninaan, kun harvan naisen hermot kestä sitä hänen kiukutteluaan ja oikkujaan sekä erikoisia mielipiteitään. Olisiko ideoita?

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rva 1.2.3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppohan sen on sanoa vaikka mitä neuvoja jos itse ei tarvi kärvistellä seuraamuksien kanssa. 

Ja tuo mieshän ei ole tehnyt mitään noista, ainoastaan käyttänyt ap:ta nyrkkeilysäkkinä. Täytyy olla todella pahasti sekaisin jos tuollaiseen haluaa vielä takaisin.

Me ei tiedetä heidän väkivallan määrästä ja laadusta. Että en osaa sanoa onko nyrkkelysäkki oikea ilmaus. Mutta jos nainen on seko kuten sanoit ja mies hullu niin eiko he ansaitsevat toisensa. Adoptoi sinä vaikka heidän lapset turvaan!

Väkivallan määrällä ja laadulla EI ole mitään merkitystä! Kaikki väkivalta on väärin. Yleensä kuitenkin naiset tarkoittavat sillä fyysistä väkivaltaa, henkistä vähätellään ja taloudellista ja sosiaalista väkivaltaa ei edes tunnisteta. Kuulostat itsekin väkivallan uhrilta joka vähättelee määrää ja selittelee miksi pysyy hakattavana.

Vierailija
142/143 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen surullista luettavaa. Miten ap voi arvostaa itseään niin vähän! Miten vähän luottamusta elämään ja omiin voimavaroihin! Vasta kun olet nämä saanut kuntoon terapian avulla, voi elämääsi astua ihmisiä, jotka kokevat samoin. Et edes tunnistaisi heitä nyt. Sinulla on aivan ”väärät lasit” silmillä, näet maailman, muut ihmiset ja itsesi vääristyneenä! Mene terapiaan. Edes lastesi takia. Voi hyvin.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt tuollaista kultakimpaletta päästä karkuun - mitä jos joku muu ehtii ensin?!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän