Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, onko muita, joiden ns. paras ystävä ei ole vielä kertaakaan kutsunut kesämökilleen?

Vierailija
26.04.2021 |

?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kutsuttu ystävän mökille.  Minulla tosin on omakin mökki, jonne olen vienyt ystäväni käymään.

Vierailija
2/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan ehdin yhden kerran käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on, ja mun ystävä on vastikään perinyt kesämökin omakseen puolisonsa kanssa, ja eipä ole kutsua kuulunut sitä ennenkään, vaikka ovat luuhunneet jo vuosien ajan käytössä olevalla kesämökillään kaiket kesän vapaat viikonloput ja kesälomansa.

Sitä tässä on venttailtu jo monta kesää, että milloinkahan tämä arvon ystäväni puolisonsa kanssa kutsuisivat käymään ihan vaan päiväseltään, sillä yöksi emme itsekkään edes haluaisi jäädä heidän pikkumökilleen.

Vierailija
4/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Mä en ole koskaan kutsunut ystäviä kesämökillemme, vain sisaruksiani ja vanhemmat. Mulle kesämökki on oma rauhallinen paikka, en jaksa vieraiden majoittamista ja kestitystä. Eikä siinä ole mitään henkilökohtaista ystäviä vastaan. 

Vierailija
5/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit siellä kesämökillä tehdä jos kutsuttaisiin ?

Vierailija
6/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan kutsuttu millekään mökille. Ei ystävän, eikä sukulaisien mökeille. Ei niissä kyllä tietääkseni muitakaan ole vieraillut.

Itse en kaipaa kutsua, enkä mökkeilyä.

Vierailija
7/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? :D

Mun parhaalla ystävällä ei edes ole mitään kesämökkiä, enkä nyt oikein edes tajua, että miten ihmeessä joku mökki ja sinne kutsuminen/ kutsumattomuus voisi muodostua kenellekään ongelmaksi.

On taas kyllä elämisen ongelmat.

Vierailija
8/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan ehdin yhden kerran käydä.

Peräti yhden kerran - onhan sekin jotain sentään, mutta minä en ole saanut elämäntoverini kanssa yhtäkään kutsua, ja jos olen ottanut puheeksi mahdollisen halumme edes kerran sinne menemisestä, niin ystäväni selvitykset alkavat heti, että koska ei hän voi kutsua sinne mökille, kun se ei alunperin ole hänen vaan puolisonsa jne.  Voi v..u!

Vierailija
9/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne mökit ole sitä varten, että kutsuttaisiin välttämättä ketään. 

Vierailija
10/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsun mökille vain niitä ystäviä jotka viihtyvät mökkioloissa ja ovat omatoimisia, en halua sinne ketään passatavaksi tai viihdytettäväksi. Mökillä olen itse rentoutumassa enkä halua kerätä itselleni ylimääräisiä paineita.

Vierailija
11/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kutsuta. En käytä alkoholia, tämä varmasti suurin syy. Osa haluaa juoda itse tissutellen koko mökki viikonlopun tai puolisonsa juo. Minua ei haittaisi, mutta vastapuoli kokee ilmeisesti haittaavan, häpeää, tms.

Vierailija
12/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kenenkään kutsua ketään omalle mökilleen.

Jos mökkeilyä haluaa niin hankkii oman.

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
13/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kutsuttu enkä ole kutsunut. En ole ymmärtänyt että tämä on joku kynnyskysymys. Pitää varmaan kutsua sitten, mutta teltassa joutuu nukkumaan kun ei vuodepaikat riitä.

Vierailija
14/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini laittoi mökin Sardiniaan. Hän haluaa, että paikka on vain hänelle omia lomia varten. Hänellä on raskas työ psykiatrina vaativassa ihmistyössä, ja todella tarvitsee hiljaista lepoaikaansa. On kertonut tämän tasapuolisesti kaikille. Muutaman vuoden kaverit kinusi loisimaan mökille, eikä kovin moni ole enää ystäväksi jäänytkään. Eivät vaan tajua ja kateeksi käy. On ihme porukkaa tänä yksilöllisyyden aikana. Minusta on hyvä että kaverini on pitänyt linjansa ja saa lepoilla silloin kun pystyy ja kulkea tiluksillaan vaikka alasti.

Vierailija
15/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan ap ihan vaan parempi, että kysyt ystävältäsi sitä kutsua suoraan. Aika hankala arvuutella syytä tuolle.

Minulla kavereilla on omat mökit ja mökkeily tulkitaan oman perheen kanssa tehtäväksi jutuksi, kavereiden kanssa nähdään duunissa ja käydään syömässä.

Jollain voi kyse olla siitä, ettei ole kovin siisti mökki ja hiukan nolottaa altistaa se ystävän arvostelulle.

Tai ehkä mökillä ei ole kunnollisia majoitustiloja muille. Sijaitsee hankalan matkan päässä? Kaveri luulee, ettei sinua mökkeily kiinnosta, koska on kuunnellut sinulta vuosia "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" -tyyppistä keljuilua.

Tai ehkä ystäväsi vaan tuntee sinut ja arvaa, että kitisisit koko keikan ajan hyttysistä ja/tai istuisit passattavana ja dokaisit liikaa. Me emme voi tätä tietää, kysy kaveriltasi.

Vierailija
16/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, on, ja mun ystävä on vastikään perinyt kesämökin omakseen puolisonsa kanssa, ja eipä ole kutsua kuulunut sitä ennenkään, vaikka ovat luuhunneet jo vuosien ajan käytössä olevalla kesämökillään kaiket kesän vapaat viikonloput ja kesälomansa.

Sitä tässä on venttailtu jo monta kesää, että milloinkahan tämä arvon ystäväni puolisonsa kanssa kutsuisivat käymään ihan vaan päiväseltään, sillä yöksi emme itsekkään edes haluaisi jäädä heidän pikkumökilleen.

Kuule, ystäväsi saavat "luuhata" omalla kesämökillään niin paljon kuin ikinä haluavat. Jos yleensä olisit ystäväni, niin sinun vaativa asenne aiheuttaisi sen, että venttailusi jatkunee hamaan tappiin asti.

Vierailija
17/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh?? Kai nyt jokainen ihminen, joka on käynyt muidenkin mökeillä kylässä päiväseltään, tietää, mitä mökkivierailun aikana  yleensä tehdään.  

Mukavana aurinkoisena ja lämpimänä päivänä voi uida, saunoa, grillata, nautiskella terassikahvit ja muutakin ns. "ei-raittiusjuomia", ja ennen kaikkea seurustella ystävän ja puolisonsa kanssa.  Toki veneilyretkikin voisi olla mukavaa ohjelmaa mökkipäivän aikana.    Veisimme tietenkin omia tekemiäni leipomuksia ja kaupasta ostaisimme muutakin ruokaa&juomaa itsellemme ja tietenkin mökin omistajaparille.  Ainiin ja voisimme vaikkapa onkia kaloja päivän aikana, jos ei mökin omistajalla sattuisi olemaan tarjolla savustettuja omia pyytämiään kaloja.

Vierailija
18/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mökkiä, mutta jos olisi, en todellakaan kertoisi sen olemassaolosta kenellekään mitään.

Vierailija
19/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuhunneet..arvon ystävä...pikkumökilleen..

En minäkään teitä kutsuisi.

Hankkikaa oma mökki.

Vierailija
20/95 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?? Kai nyt jokainen ihminen, joka on käynyt muidenkin mökeillä kylässä päiväseltään, tietää, mitä mökkivierailun aikana  yleensä tehdään.  

Mukavana aurinkoisena ja lämpimänä päivänä voi uida, saunoa, grillata, nautiskella terassikahvit ja muutakin ns. "ei-raittiusjuomia", ja ennen kaikkea seurustella ystävän ja puolisonsa kanssa.  Toki veneilyretkikin voisi olla mukavaa ohjelmaa mökkipäivän aikana.    Veisimme tietenkin omia tekemiäni leipomuksia ja kaupasta ostaisimme muutakin ruokaa&juomaa itsellemme ja tietenkin mökin omistajaparille.  Ainiin ja voisimme vaikkapa onkia kaloja päivän aikana, jos ei mökin omistajalla sattuisi olemaan tarjolla savustettuja omia pyytämiään kaloja.

Hankkikaa oma mökki.

Antakaa toisten viettää vapaansa niinkuin he haluavat omalla mökillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi