Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuuko ihastunut ilkeäksi jos ei saa vastakaikua?

Vierailija
26.04.2021 |

Yksi mies oli ilmeisesti ihastunut minuun tai ainakin kiinnostunut. Olen itse varattu, joten suhtauduin silleen ihan kohteliaasti mutta osoitin selkeästi, että saumoja ei ole. Eli en ollut ollenkaan inhottava.
Nyt tuo ihastunut sitten seurustelee itse ja on minulle hyvin töykeä ja ilkeä.
Miksi?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muuttunut ilkeäksi eräälle ihmiselle, mutta se kyllä johtui hänen kus ipäisestä käytöksestä ja epärehellisyydestä mua kohtaan. Näin vasta tuolloin millainen hän oikeasti on!

Vierailija
102/111 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi jätkäpuolinen kaveri oli kiinnostunut minusta, ihastunut ilmeisesti ja osoitti sen yllättäen yhdellä näkemiskerralla. Hoki että olen vaimomatskua, yritti nähdessämme pussailla minua väkisin ja torjuin hänet muistuttaen että tapailen toista jonka kanssa haluan yrittää jos siitä kehkeytyisi vakava suhde (kehkeytyikin ja yhä onnellisesti yhdessä <3).

Hän ei meinannut uskoa vaan sanoi että se että minua ei voi saada saa haluamaan vain enemmän (?!) Tämä torjuttu jätkä loukkaantui lopulta ja lähti kotiinsa.

Näimme muutama viikko myöhemmin kahvilassa, alle kymmenen minuuttia hän kesti katsella seuraani vaikka olin ystävällinen ja haukkui ulkonäköäni (?!) sekä ghostasi minut sen jälkeen. Eipä ole ikävätuollaista "kaveria" vaikka ennen välien katkeamista olimmekin kaveeranneet useamman vuoden ajan

Ihmisen todellinen luonne paljastuu. Eli liiallinen ylpeys ja heikko itsetunto, sekä kostonhimo. Hyvä ettet lähtenyt tällaiseen mukaan. Jo tuo Ihmisen todellinen luonne paljastuu. Eli liiallinen ylpeys ja heikko itsetunto, sekä kostonhimo. Hyvä ettet lähtenyt tällaiseen mukaan. Jo tuo creepy lähestymistapa kertoo paljosta, että esittää kaveria päästäkseen lähelle, ja sitten yllättää jollain ihme tunnustuksella vaikka toinen on vielä varattukin! Raukkamaista. Jos ei ole kiinnostunut sinusta ihmisenä niin miksi esittänyt sitä koskaan, olisi voinut alunperin lähestyä sua miehenä ja pyytää ulos eikä esittää kaveria.

Onneksi mies ei ole pomosi, tämä on hyvä esimerkki siitä miksialaista ei pidä koskaan pyytää treffeille, koska sen jälkeen on täysin epäreilu kusipää jos on noin huono itsetunto. Nainenhan ei olisi voinut tehdä mitään toisin esimerkissä, mutta kärsi tämän pikkusielun seurauksista.

Yhden asian naiset voi kyllä pitää mielessään: miehet eivät ole kavereita naisten kanssa oikeastaan koskaan, todella harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Ovat ”kavereita” vain sellaisten naisten kanssa joista ovat kiinnostuneita seksuaalisesti. Naiset ovat vilpittömästi miesten kavereita, vaikka eivät ole kiinnostuneita heistä seksuaalisesti. Tästä lähtee suurin osa väärinkäsityksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverimies oli aikoinaan todella ihastunut muhun. Sanoin että mulla ei häntä kohtaan ole sellaisia tunteita, vaan voin olla hänelle ainoastaan kaveri. Tästä hän sitten loukkaantui verisesti, ja rupesi levittämään minusta valheita ja yritti savustaa minua ulos yhteisestä kaveripiiristä. Hän oli pitkään ollut masentunut ja ilmeisen päihdeongelmainen, ja joutui lopulta pakkohoitoon psyk.sairaalaan. Tuosta toki syytti minua; muka masentui koska en ollut hänestä kiinnostunut 😑 Kertoi mulle että jopa hänen terapeuttinsa tai mikä lie olikaan, oli myös samaa mieltä, wtf? 😄 Tuossa vaiheessa päätin katkoa ko. henkilöön välit. Lopulta noin reilun kymmenen vuoden jälkeen tämä mies etsi minut Facebookista, ja kyseli voitaisiinko olla taas kavereita. Tapasin hänet lopulta bissen merkeissä, ja muutaman oluen jälkeen hän rupesi jankkaamaan, kiukuttelemaanja kyselemään siitä, että miksi annoin hänelle aikoinaan pakit. Voi morjens 😄

Vierailija
104/111 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen muuttunut ilkeäksi eräälle ihmiselle, mutta se kyllä johtui hänen kus ipäisestä käytöksestä ja epärehellisyydestä mua kohtaan. Näin vasta tuolloin millainen hän oikeasti on!

Ihastuksesi, nainen, oli kusipäinen ja epärehellinen sinua kohtaan? Ihan ilman provokaatiota?

Vierailija
105/111 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia näistä.

Osa teistä kirjoitti omista kokemuksista ja hyvin samanlaiselta kuulosti tämä mies. Kyseessä siis ihan kivannäköinen, vitsaileva mies, jolla ei varmaankaan ole vaikeuksia löytää naisia. Ja ehkä vähän ylimielinen on myös, ehkä pohjimmiltaan voi tosin olla epävarma. Itsekeskeiseksi arvioisin hänet myös.

En koskaan ajatellut olevani edes hänen tyyppiään. Tulkitsin silloin, että kyseessä on kokeilu ja ehkä jonkinlainen vallankäyttö.

Nyt se vitsikkyys on kyllä täysin poissa. 

Mutta tosiaan kiitos kommenteista. Koitetaan pärjäillä.

Vierailija
106/111 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mutta en mä jaksa kyllä torjunnan jälkeen enää mitään frienszone-esityksiä vetää, mulle ihminen on sen jälkeen aika merkityksetön, joten voin vaikuttaa tylyltä. Jos en ole etsinyt kaverisuhdetta, en sellaista esitäkään.

Näin se just menee. Vain täydelliset lapaset jää roikkumaan fz:lle torjunnan jälkeen.

Tämä vihoittelu on kyllä lähinnä säälittävää ja saa sen pakkien antajan ajattelemaan että oli oikeassa ja tyyppi oli tosiaan pakkien arvoinen. Eikä ne naisetkaan oikeasti siellä friendzonella kaveeraa, heillä on vaan käytöstapoja sen verran ettei töissä aleta mitään avointa vihanpitoa.

Ei se ole vihoittelua, vaan ettei tuhlaa enää aikaansa. Mulla oli tollainen tilanne, kiinnostuin eräästä naisesta, hän ei ollut kiinnostunut minusta ja sen jälkeen en nähnyt mitään erityistä tarvetta jatkaa juttua hänen kanssa. Hän sen sijaan kuvitteli jotain kaveruutta meidän välille ja loukkaantui kun en ollut kiinnostunut.

Se siinä vaan on, että jos olet tuollainen mulkku, jolta liikenee ystävällisyyttä vain pillun toivossa, niin se sana leviää kyllä naisten keskuudessa.

Mies on korostetun ystävällinen naiselle vain silloin kun mies ihastunut naiseen ja haluaa tehdä tuolla tavalla vaikutuksen. Naiset luulevat virheellisesti miehen haluavan olla naisten ystävä ja pettyvät kun mies katoaa tai muuttuu tylyksi pakkien jälkeen.

Ja sitten itketään, miksei epäaidolla ja imelällä käytöksellä lohkeakaan.

Onhan se kyllä vähän epätoivoista toimintaa. Mies pyrkii tekemään vaikutuksen naiseen parhaaksi katsomallaan tavalla ja tavoitteena on ensisijaisesti seurustelu, mutta seksisuhdekin olisi parempi kuin ei mitään. Pelkkänä kaverina ei pysty olemaan pakkien jälkeen naisen kanssa ja nainen on pakko unohtaa elämästä.

Vierailija
107/111 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mutta en mä jaksa kyllä torjunnan jälkeen enää mitään frienszone-esityksiä vetää, mulle ihminen on sen jälkeen aika merkityksetön, joten voin vaikuttaa tylyltä. Jos en ole etsinyt kaverisuhdetta, en sellaista esitäkään.

Näin se just menee. Vain täydelliset lapaset jää roikkumaan fz:lle torjunnan jälkeen.

Tämä vihoittelu on kyllä lähinnä säälittävää ja saa sen pakkien antajan ajattelemaan että oli oikeassa ja tyyppi oli tosiaan pakkien arvoinen. Eikä ne naisetkaan oikeasti siellä friendzonella kaveeraa, heillä on vaan käytöstapoja sen verran ettei töissä aleta mitään avointa vihanpitoa.

Ei se ole vihoittelua, vaan ettei tuhlaa enää aikaansa. Mulla oli tollainen tilanne, kiinnostuin eräästä naisesta, hän ei ollut kiinnostunut minusta ja sen jälkeen en nähnyt mitään erityistä tarvetta jatkaa juttua hänen kanssa. Hän sen sijaan kuvitteli jotain kaveruutta meidän välille ja loukkaantui kun en ollut kiinnostunut.

Tämähän se on. Jos minä miehenä haluan romanttisen seksisuhteen, se tarkoittaa romanttista seksisuhdetta. Mulla on jo kaverit ja ystävät.

Ja sehän tästä käy hyvin selville, että sillä naisella ei ole mitään väliä. Romanttisessa seksisuhteessa hän on mikä tahansa reikä, ja ilman sitä hän ei ole mitään.

Naiset, tällaisista miehistä ei ole meille mitään hyötyä. Pysykää loitolla. Aviomiehenä ja isänä pahin mahdollinen tyyppi, älkää ikinä ottako tällaista miestä isäksi lapsellenne. Älkää myöskään palkatko yritykseenne, koska hän ei tule KOSKAAN välittämään mistään muusta kuin itsestään.

Onneksi on kunnollisiakin miehiä olemassa! Heidät tunnistaa esimerkiksi siitä, että he haluavat ihastuksen kohteelleen hyvää, kuten normaalit ihmiset. Heille ihastuksen kohde on ihminen, jonka arvo ei riipu siitä, lähteekö hän suhteeseen ja mitä mies itse hänestä saa. 

Ihmisen luonteesta kertoo aika paljon se, miten hän kohtelee ihmisiä, joista ei hyödy itse. Normaalilla tunne-elämällä varustettu haluaa heillekin olla neutraalin kohtelias ja ystävällinen.

Persoonallisuushäiriöinen sen sijaan osoittaa selvästi, ketkä ihmiset ovat hänelle merkityksettömiä.

Vierailija
108/111 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuinkahan moni näistä "ihastuneista miehistä" on naisten omaa kuvitelmaa?

itse ainakin tiedän kymmeniä tapauksia, joissa naiset on itse kuvitteleet koko homman 

Täytyy olla aika sekaisin jos ei osaa erottaa kuvitelmaa todellisuudesta.

Miksei voi olla väärinkäsityksiä. Ystävällisen luonne henkilöllä voidaan helposti tulkita seksuaalisesti kiinnostuneeksi.

Se on hyvin yleistä miehillä - ystävällinen nainen ajatellaan heti helpoksi, ja sitten kun se ei olekaan, kitistään kun nainen antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.

Vierailija
109/111 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on. Jos minä miehenä haluan romanttisen seksisuhteen, se tarkoittaa romanttista seksisuhdetta. Mulla on jo kaverit ja ystävät.

Ja sehän tästä käy hyvin selville, että sillä naisella ei ole mitään väliä. Romanttisessa seksisuhteessa hän on mikä tahansa reikä, ja ilman sitä hän ei ole mitään.

Naiset, tällaisista miehistä ei ole meille mitään hyötyä. Pysykää loitolla. Aviomiehenä ja isänä pahin mahdollinen tyyppi, älkää ikinä ottako tällaista miestä isäksi lapsellenne. Älkää myöskään palkatko yritykseenne, koska hän ei tule KOSKAAN välittämään mistään muusta kuin itsestään.

Onneksi on kunnollisiakin miehiä olemassa! Heidät tunnistaa esimerkiksi siitä, että he haluavat ihastuksen kohteelleen hyvää, kuten normaalit ihmiset. Heille ihastuksen kohde on ihminen, jonka arvo ei riipu siitä, lähteekö hän suhteeseen ja mitä mies itse hänestä saa. 

Ihmisen luonteesta kertoo aika paljon se, miten hän kohtelee ihmisiä, joista ei hyödy itse. Normaalilla tunne-elämällä varustettu haluaa heillekin olla neutraalin kohtelias ja ystävällinen.

Persoonallisuushäiriöinen sen sijaan osoittaa selvästi, ketkä ihmiset ovat hänelle merkityksettömiä.

Tuhat kertaa tämä.

Vierailija
110/111 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen goustaa aina jos ei hyödy miehestä mitenkään.

Vierailija
111/111 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, jos oikeasti on ihastunut, niin edelleen tykkää tapahtui mitä tapahtui. Ei sitä voi kytkeä pois päältä. Eri asia sitten jos on yrittänyt toista jossain pelimielessä ja siinä tullut pakit, niin siinähän on hävinnyt sen pelin ja varmasti harmittaa.

Kyllä tossa romanttisia fiiliksiä haetaan ja vastakaikua. Jos niitä ei irtoa, on turha kuluttaa aikaa ja energiaa olemalla itse ihastunut ja mukava.

Miehet ei näemmä tajua, että se mukavan esittäminen paistaa heistä kilometrien päähän.

Miksi sitten niin moni nainen jää ruikuttamaan perään kun "kaveri" mies katoaa pakkien jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi