Muuttuuko ihastunut ilkeäksi jos ei saa vastakaikua?
Yksi mies oli ilmeisesti ihastunut minuun tai ainakin kiinnostunut. Olen itse varattu, joten suhtauduin silleen ihan kohteliaasti mutta osoitin selkeästi, että saumoja ei ole. Eli en ollut ollenkaan inhottava.
Nyt tuo ihastunut sitten seurustelee itse ja on minulle hyvin töykeä ja ilkeä.
Miksi?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Mä tajuaisin jotenkin, että joku voi olla katkera ja siksi ilkeä, jos ei "kelpaa". Mutta nythän kaikki on sillä hyvin, seurustelee itse. Ennen oli ihan ystävällinen mutta nyt tiuskii ja on tahallisen inhottava.
Kyse on siis työkaverista, jonka kanssa pitäisi tulla toimeen vähän pakostakin.
Koitan olla huomaamatta ja välttelen. En vaan tajua tätä tilannetta nyt.
ap
Vaikka seurusteleekin, niin ei se mies välttämättä ole tyytyväinen tai rakastunutkaan. Saattaa silti harmittaa että ei käynyt flaksi sun kaa. Mutta ei ole normaalia käytöstä silti ilkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta en mä jaksa kyllä torjunnan jälkeen enää mitään frienszone-esityksiä vetää, mulle ihminen on sen jälkeen aika merkityksetön, joten voin vaikuttaa tylyltä. Jos en ole etsinyt kaverisuhdetta, en sellaista esitäkään.
Näin se just menee. Vain täydelliset lapaset jää roikkumaan fz:lle torjunnan jälkeen.
Tämä vihoittelu on kyllä lähinnä säälittävää ja saa sen pakkien antajan ajattelemaan että oli oikeassa ja tyyppi oli tosiaan pakkien arvoinen. Eikä ne naisetkaan oikeasti siellä friendzonella kaveeraa, heillä on vaan käytöstapoja sen verran ettei töissä aleta mitään avointa vihanpitoa.
Ei se ole vihoittelua, vaan ettei tuhlaa enää aikaansa. Mulla oli tollainen tilanne, kiinnostuin eräästä naisesta, hän ei ollut kiinnostunut minusta ja sen jälkeen en nähnyt mitään erityistä tarvetta jatkaa juttua hänen kanssa. Hän sen sijaan kuvitteli jotain kaveruutta meidän välille ja loukkaantui kun en ollut kiinnostunut.
Siis kiinnostuit, et ihastunut.
Aivan sama asia. Reikää halusi.
Eri asia. Ihastuminen kohdistuu itse ihmiseen, ei siihen reikään.
Voi teitä naisia.
Voi meitä. Siksi meihin ihastutaankin. Muuhunkin kuin siihen reikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta en mä jaksa kyllä torjunnan jälkeen enää mitään frienszone-esityksiä vetää, mulle ihminen on sen jälkeen aika merkityksetön, joten voin vaikuttaa tylyltä. Jos en ole etsinyt kaverisuhdetta, en sellaista esitäkään.
Näin se just menee. Vain täydelliset lapaset jää roikkumaan fz:lle torjunnan jälkeen.
Tämä vihoittelu on kyllä lähinnä säälittävää ja saa sen pakkien antajan ajattelemaan että oli oikeassa ja tyyppi oli tosiaan pakkien arvoinen. Eikä ne naisetkaan oikeasti siellä friendzonella kaveeraa, heillä on vaan käytöstapoja sen verran ettei töissä aleta mitään avointa vihanpitoa.
Ei se ole vihoittelua, vaan ettei tuhlaa enää aikaansa. Mulla oli tollainen tilanne, kiinnostuin eräästä naisesta, hän ei ollut kiinnostunut minusta ja sen jälkeen en nähnyt mitään erityistä tarvetta jatkaa juttua hänen kanssa. Hän sen sijaan kuvitteli jotain kaveruutta meidän välille ja loukkaantui kun en ollut kiinnostunut.
Semantiikkaa, miehellä käytännössä sama.
Eivät kaikki miehet ole tunnekylmiä liskoaivoja.
Jep, naisethan ne parhaiten miesten ajatusmaailman tietävät. Paljon paremmin kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semantiikkaa, miehellä käytännössä sama.
Eivät kaikki miehet ole tunnekylmiä liskoaivoja.
Jep, naisethan ne parhaiten miesten ajatusmaailman tietävät. Paljon paremmin kuin miehet.
Ihan yhtä hyvin kun mitä yksi mies osaa vastata kaikkien miesten puolesta.
Mulla kyllä joskus ihastumisen haihduttua voi olla sellainen WTF mitä mä tuossa tyypissä oikein näin. Mutta en silti tietenkään ole ilkeä tms.
Eikä todellakaan tartte jäädä FZ:lle, voi ottaa etäisyyttä yms. Mutta normaalin kohtelias pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä naisia.
Naiset ihastuvat naisiin ja miehiin, heillä se toimii noin.
En osaa sanoa, onko ongelma enemmän minun vai hänen.
Harmittaa, kun en tahtoisi, että mun näkeminen aiheuttaa kenessäkään vihaa tai negatiivisia fiiliksiä. En halua mitään ystävyyttä tai edes kaveruutta, ihan vaan semmoista neutraalia olemista.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, kun en tahtoisi, että mun näkeminen aiheuttaa kenessäkään vihaa tai negatiivisia fiiliksiä. En halua mitään ystävyyttä tai edes kaveruutta, ihan vaan semmoista neutraalia olemista.
Anteeksi mutta etkö voisi vain antaa asian olla? Hän ei ilmeisesti vois sietää sinua enää ihmisenä. Jos nyt ei suorastaan silmille hypi, niin anna olla?
Vierailija kirjoitti:
Et voi asialle yhtään mitään, joten unohda koko juttu. Ei se vatvomalla muutu yhtään paremmaksi ja jos hän ei sinusta pidä, niin mikään ei sitä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä naisia.
Naiset ihastuvat naisiin ja miehiin, heillä se toimii noin.
Se, ettet tiedä mitään rakkaudesta, ei tarkoita sitä, etteikö sitä olisi olemassa.
T: Pöhkörakastuneen miehen vanha vaimo
Yksi jätkäpuolinen kaveri oli kiinnostunut minusta, ihastunut ilmeisesti ja osoitti sen yllättäen yhdellä näkemiskerralla. Hoki että olen vaimomatskua, yritti nähdessämme pussailla minua väkisin ja torjuin hänet muistuttaen että tapailen toista jonka kanssa haluan yrittää jos siitä kehkeytyisi vakava suhde (kehkeytyikin ja yhä onnellisesti yhdessä <3).
Hän ei meinannut uskoa vaan sanoi että se että minua ei voi saada saa haluamaan vain enemmän (?!) Tämä torjuttu jätkä loukkaantui lopulta ja lähti kotiinsa.
Näimme muutama viikko myöhemmin kahvilassa, alle kymmenen minuuttia hän kesti katsella seuraani vaikka olin ystävällinen ja haukkui ulkonäköäni (?!) sekä ghostasi minut sen jälkeen. Eipä ole ikävätuollaista "kaveria" vaikka ennen välien katkeamista olimmekin kaveeranneet useamman vuoden ajan
Voisit Ap olla minä. Yksi mies oli vuosia muhun todella ihastunut /rakastunut. Tietäen täysin että olen varattu. Olin asumuserossa mieheni kanssa ja kun palasimme yhteen hänen käytös muuttui täysin. Siis ihan suoraan sanottuna naamansa vääntyy väärinpäin kun mut kohtaa , välillä jopa silmiään pyörittelee / tuhahtaa vastaantullessa. Ja siis koko tän ajan myös hän on seurustellut. Aivan käsittämätöntä. Jotkut miehet (miksei naisetkin) ovat uskomattoman lapsellisia eivätkä osaa kontrolloida tunteitaan sen vertaa että osaisivat käyttäytyä jotenkuten normaalisti. Jos joku hyvä puoli tässä on niin kaikki mahdolliset ihastumisen tunteet mun puolelta kuolivat hyvin äkkiä tämä hänen epäkohteliaan käytöksen myötä
Pakkien jälkeen ihastuksen kohde pitää yrittää unohtaa kokonaan omasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa, vihan kohteeksi joutuminen voi olla jopa vaarallista. Täällä ei kukaan oikein ole ymmärtänyt sinua. Jotkut miehet on yllättävän kovaluonteisia, naiset on erilaisia. Tulis nyt joku jolla oikeasti on kokemusta tästä ja kertoisi miten kannattaa olla. Varmasti ainakin vältellä mahdollisimman tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Voisit Ap olla minä. Yksi mies oli vuosia muhun todella ihastunut /rakastunut. Tietäen täysin että olen varattu. Olin asumuserossa mieheni kanssa ja kun palasimme yhteen hänen käytös muuttui täysin. Siis ihan suoraan sanottuna naamansa vääntyy väärinpäin kun mut kohtaa , välillä jopa silmiään pyörittelee / tuhahtaa vastaantullessa. Ja siis koko tän ajan myös hän on seurustellut. Aivan käsittämätöntä. Jotkut miehet (miksei naisetkin) ovat uskomattoman lapsellisia eivätkä osaa kontrolloida tunteitaan sen vertaa että osaisivat käyttäytyä jotenkuten normaalisti. Jos joku hyvä puoli tässä on niin kaikki mahdolliset ihastumisen tunteet mun puolelta kuolivat hyvin äkkiä tämä hänen epäkohteliaan käytöksen myötä
Ihastuksen kohdetta pitää alkaa pakkien jälkeen inhota tai se tulee automaattisesti, jotta hänet voi helpommin unohtaa omasta elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta etkö voisi vain antaa asian olla? Hän ei ilmeisesti vois sietää sinua enää ihmisenä. Jos nyt ei suorastaan silmille hypi, niin anna olla?
Entä jos alkaa suorastaan hyppiä, mitä sitten?
Fiksu ihminen osaa suhtautua asiaan järkevästi, mutta sitten on niitä tyyppejä joille pakit on liian kova pala ja alkavat käyttäytyä asiattomasti.
Itsellä kokemusta yhdestä luonnevikaisesta ”kosijasta”. Naimisissa oleva perheenisä lähestyi minua, naimisissa olevaa naista ja ilmaisi kiinnostuksensa. Annoin ystävälliset ja kohteliaat pakit, enkä jälkeenpäin käyttäytynyt häntä kohtaan asiattomasti, mutta mies otti kostolinjan ja muuttui aivan asiattomaksi. No, hänellä on psyykkistä ongelmaa, on tunnettu lyhyestä pinnastaan ja monenlaisista ylilyönneistä, asiattomasta käytöksestä ja huonoista väleistä esim. työkavereidensa kanssa.
Onko mies tehnyt mitään konkreettista, esim. haukkunut sinua, käynyt fyysisesti käsiksi, stalkannut sinua, sabotoinut työtäsi yms.?
Jos ei, niin työnantajasi tai kukaan ei voi asialle mitään. Näitä tulehtuneita työkavereiden välejä on kaikki työpaikat täynnä. On juoruilua selän takana, mykkäkoulua, vähättelyä yms. Jos työt tulee tehdyksi, niin työnantaja ei voi mitenkään pakottaa työntekijöitä pitämään toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos alkaa suorastaan hyppiä, mitä sitten?
Tee valitus työnantajalle epäasiallisesta käytöksestä. Mutta sen pitää olla jotain konkreettista, ei riitä, että työkaveri ei tykkää sinusta. Myös facebookista blokkaaminen ei riitä.
On, mutta osa osaa esittää toisenlaista roolia - saadakseen reikää.