Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on laiha ja kiinteä kroppa, paljon herkkuja voitte syödä?

Vierailija
25.04.2021 |

Ei tarvi mitään tarkkoja mittoja kertoa, kunhan omasta mielestä (ja kenties muiden mielestä jos asiaa ovat ilmaisseet) laiha ja kiinteä kroppa kun pelistä katsoo.

Miten usein (esim. pari kertaa viikossa, kuukaudessa?) ja minkä verran (2 palaa suklaata, koko levy suklaata?)

Haluaisin itse laihan ja kiinteän kropan mutta en oikein saa kiinni siitä paljon herkkuja voi syödä. Pitääkö luopua koko loppuelämäksi sipsipusseista yms.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo asenne on juuri se ongelma. Parempi olisi miettiä että kuinka päästä tuosta herkkuhimosta eroon. Syön herkkuja jos sellainen tilanne tulee. Jos juhlissa tai kahvipöydässä tarjotaan, tai joskus jos tekee erityisen kovasti mieli vaikka suklaata. Suurimman osan ajasta en edes mieti herkkuja, eikä mulla ole mikään tarve ostaa ja syödä niitä. Hedelmä ajaa mulle melkein aina saman asian kun vaikka pulla.

Vierailija
2/45 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön jäätelöä kerran viikossa. Siitä en voi luopua, enkä haluakaan, mutta olen laskenut niin, että se mahtuu makroihin. Muuta mä en kyllä edes kaipaa. Syön siis tosi kurinalaisesti, koska minä en ole sellainen, joka voi syödä mitä vaan ja olla silti fit. Multa se vaatii tosi puhdasta ja tarkkaa syömistä treenin lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön jäätelöä kerran viikossa. Siitä en voi luopua, enkä haluakaan, mutta olen laskenut niin, että se mahtuu makroihin. Muuta mä en kyllä edes kaipaa. Syön siis tosi kurinalaisesti, koska minä en ole sellainen, joka voi syödä mitä vaan ja olla silti fit. Multa se vaatii tosi puhdasta ja tarkkaa syömistä treenin lisäksi.

Tästä pystyin heti päättelemään, että olet fitnessnat-si ja että et ymmärrä sitä, että ulkonäkösi ei muuttuisi nykyisestä mihinkään, vaikka söisit jäätelöä kaksi kertaa viikossa. Tai ehkä huomaisit itse jotain pientä, mutta muut eivät.

Vierailija
4/45 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Arkisin pyrin syömään alle 1500kcal ja herkuttelemaan kerran viikossa 200g irttareita tai  75g sipsipussin. Kerran kuukaudessa ehkä sitten vähän riistäytyy käsistä ja syön vkl:n ajan todella paljon herkkuja. Salilla käyn 3-5krt/vko ja lisäksi teen 1-2 aerobista. Voisin hyvin laihduttaa vielä muutaman kilon tästä saadakseni viimeiset kilot pois, mutta en tiedä pystyisinkö ja erityisesti jaksaisinko ylläpitää kyseistä painoa.

Vierailija
5/45 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä pystyin heti päättelemään, että olet fitnessnat-si ja että et ymmärrä sitä, että ulkonäkösi ei muuttuisi nykyisestä mihinkään, vaikka söisit jäätelöä kaksi kertaa viikossa. Tai ehkä huomaisit itse jotain pientä, mutta muut eivät.

En ole se, kenelle vastasit, mutta kommentoisin sen verran, että on vaikeaa olla aidosti timmi, jos ei aika paljonkin miettisi sitä, mitä syö. Tai sitten meillä on erilainen käsitys timmistä.

Vierailija
6/45 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vetää viikossa levyllisen suklaata, 2 pussia karkkia, 4 laatikollista viinirypäleitä ja pari lakupatukkaa ja viikonloppuisin pitsaa, hampurilaisia ja lihistä. Ruokajuomana hänellä tuoremehu tai kalja. Painoindeksi 23, eikä siitä ole liikkunut koko yhdessäolomme aikana.

Itse en voi syödä karkkia lihomatta 🙃 vähän epäreilulta tuntuu, mutta minkäs sitä huonoille geeneille ja hitaalle aineenvaihdunnalleen mahtaa

Vierailija
7/45 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joka päivä karkkia. Kerran tai pari viikossa karkkipussi. Toisaalta en ole nykyään niin karkin perään, että jos ostan 2 karkkipussia jonain päivänä niin ne saattavat kestää viikonkin. 

Mulla ei ole mitään tiukkoja ehdottomia sääntöjä. Tänään esim ajattelin syödä jäätelöä vielä yöllä. Mutta en syö joka päivä jäätelöä vaan aika harvoin, ehkä 1 puolessatoistaviikossa tai sen mukaan miltä tuntuu, mutta ei joka päivä. 

Sipsejä 1 kahdessa viikossa tms. 

Mutta perusruokavalio on terveellinen, syön aika paljon hedelmiä en syö roskaruokia, ja vältän ylisyömistä. Yritän myös olla syömättä myöhäisillalla ja yöllä. 

Jos haluat hoikemmaksi, niin ruoka ja liikunta, vähän sorvaat elämäntapaa. Mieti liikuntaa joka sopii sinulle, mutta josta tulisi hiki pintaan. Kuntopyörä vaikka kotiin, jos on kynnystä änkeytyä ulos reippailijoiden sekaan.

Vierailija
8/45 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuni on ruisleipä. Leivonnaisia/karkkia/suklaata yms syön vain kylässä tai juhlissa tai kun meillä on vieraita.

Vierailija
9/45 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sanotaan jatkuvasti laihaksi. Olen kyllä ollut joskus laihempikin. Silloin elin kurinalaisemmin.

Elän viikot suht terveellisesti, mutta viikonloppuisin peto on irti. Esim. nyt mennyt kokonainen sipsipussi dippikastikkeen kera, iso pussi karkkia ja 2 leivosta. Jos jätän viikonlopun herkuttelut vähemmälle, pääsen muutamassa viikossa taas tosi timmiksi. 

Vierailija
10/45 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä kalavideot ovat? Miksi toi tyyppi pitää pikkukalaa liian ahtaassa virikkeettömässä vesikulhossa ja sitten ottaa kalan hiplailuunsa ja taas takas veteen? Eläinrääkkäystä. Hyi helkkari taasen. 

Vierailija
11/45 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vetää 1,5kg pähkinöitä viikossa, paljon öljyjä, juustoja. Ei liho.

Mä lihom heti jos vedän 300gr suklaalevyn.

Vierailija
12/45 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön herkkuja kun tekee mieli, eli n. 2 kertaa kuussa. Harvoin kun syö niin voi syödä mitä tahansa. Määrät kyllä pysyvät itsessään kohtuullisena, pari palaa suklaata riittää oikein hyvin tai pieni karkkipussi useammaksi iltaa.

Vierailija
13/45 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö tarpeeksi päivän aikana ravitsevaa ruokaa.. eli sopivasti hiilareita, rasvaa ja proteiinia ja ei kitkuttele liian vähällä energiansaannilla kulutukseen nähden, niin ei tule edes mitään hirveitä herkkuhimoja. Ruoka pitää tyytyväisenä. Mutta jos syö liian vähän, kuten naiset monesti tekee, on myös herkkuhimoja ja voi syödä levyn suklaata!

Kokemuksesta puhun! Sen jälkeen kun aloin vauhtiin, että syön tarpeeksi niin katosi makeanhimokin :)

Joskus saatan ottaa palan suklaata tai jos kylässä tarjotaan jotain, niin syön, mutta muuten ei ole tarvetta.

Vierailija
14/45 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä herkkuja tee mieli mättää kaksin käsin kun vähän aikaa on syömättä. Himo menee ohi. Ennen saatoin vetää sipsipussin, nyt riittää pieni kulho (jälkiruokakippo tms). Tai ennen vedin suklaalevyn, nyt riittää muutama pala. Saattaa mennä viikkoja etten syö mitään herkkuja

Vierailija
15/45 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa lauantaisin syön noin 200 g karkkipussin tai irtokarkkeja. Noin kerran kuussa pienen sipsipussin tai pullan. Kauppareissulla saatan ostaa lakupatukan kerran viikossa. Omasta mielestäni herkuttelen aika paljon vaikka näin kirjoitettuna kuulostaakin vähälle.

Käyn salilla 4 kertaa viikossa, 2 aerobista treeniä ja yksi lepopäivä. Ikä 47 v.

Vierailija
16/45 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa lauantaisin syön noin 200 g karkkipussin tai irtokarkkeja. Noin kerran kuussa pienen sipsipussin tai pullan. Kauppareissulla saatan ostaa lakupatukan kerran viikossa. Omasta mielestäni herkuttelen aika paljon vaikka näin kirjoitettuna kuulostaakin vähälle.

Käyn salilla 4 kertaa viikossa, 2 aerobista treeniä ja yksi lepopäivä. Ikä 47 v.

Tähän vielä, että olen ollut pitkiä aikoja syömättä karkkia kokonaan, kuukausista puoleen vuoteen ja varmaan senkin takia nämä määrät tuntuvat isoilta.

Jos on treenannut raskaammin niin silloin tekee enemmän mieli sokeria.

Vierailija
17/45 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vetää 1,5kg pähkinöitä viikossa, paljon öljyjä, juustoja. Ei liho.

Mä lihom heti jos vedän 300gr suklaalevyn.

Heh, ja sinäkö ihmettelet tätä? Sinä syöt uber-lihottavaa hiilari suklaata ja mies syö proteeiineja ja rasvoja jotka pitää nälkää mutta eivät lihota. Ja sitten sinä lihot mutta mies ei, mikä voisi mennä pieleen osaltasi?

Vierailija
18/45 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaksi lämmintä ruokaa päivässä ja välipaloja lisäksi. En välitä niinkään sokerista, mutta hiilareita menee runsaasti. Tummaa suklaata syön muutaman palan päivittäin, jotain leivonnaisia ehkä kerran viikkoon, kuten myös pizzaa. Sokeroimattomia mehuja menee päivittäin. Paino ei liiku suuntaan eikä toiseen, olen normaalipainon alarajalla tai vähän alle.

Vierailija
19/45 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö juustoja, pullia, karkkeja ja sipsejä ollenkaan herkkuina vaan niiden sijaan marjoja ja hedelmiä.  Banaaniletut on herkkua nekin. 

Vierailija
20/45 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön suklaata päivittäin. Noin 6 palaa. Sipsejä en ole syönyt yli vuoteen. Ne kyllä lihottais helposti kun ne pussitkin on niin valtavia.

Keksejä syön välillä.

En lisää sokeria kuin satunnaisesti juotuun teehen pienen lusikallisen. Joskus kun tekee mieli pullaa ripsuttelen voileivän päälle sokeria.

Paino pysyy helposti samassa eli 55kg ei tarvii muuta tehdä ja liikunta kiinteyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan