Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielenkiintoinen löytö netistä koskien lapsen sukupuolenvalintaa

16.08.2006 |

googlailin äsken koskien lapsensukupuolenvalintaa ja eräällä sivustolla listatiin eri vaihtoehdot mitä valintaan on olemassa. Tieteellisten ja sairaalassa tehtävien operaatioiden lisäksi sivuilla kerrottiin " martine lafleur" metodista, jonka mukaan kuussa on 4 pv jolloin voi tehdä poikia ja 4 pv jolloin voi tehdä tyttöjä riippuen siitä missä vaiheessa kuun kierto on menossa. Nainen lisäksi rahastaa mukavasti touhullaan, kun lähettää päivämäärät halukkaille aina sähköpostilla mutta päivät löytää myös itse netistä, kun hieman etsii. esim. tässä kuussa tytön saa parhaiten 1.8, 6.8, 14.8 ja 18.8 eli kannattaa touhuilla silloin. Uskoo ken tatoo mutta kuun kierrollahan on tunnetusti vaikutusta moneen muuhunkin asiaan. Ketä kiinnostaa lukea asiasta enemmn niin laittaa googleen vain hakusanaksi tuon naisen nimen. mutta päivämäärät pitää hakea sitten toista kautta. Voin vaikka laittaa linkin myöhemmin jos joku innostuu asiasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pojan jälkeen kaikki kiinnostaa tytön saamiseksi perheeseen! Ihanat pojat on, vain se ihana tyttö puuttuu =) Voit antaa linkin myös s.postitse jos haluat kepputti@netti.fi

Vierailija
2/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selaa aivan sivun loppuun ja siletä löytyy ainakin loppuvuodeksi nuon kuunkierron eri päivät. Minäkin laitoin " tyttöpäivät" kalenteriin ylös ihan hauskuuden vuoksi. Ei siitä ainakaan haittaakaan ole.

Eli katso niitä päivä jolloin kuu on merkeissä Taurus, cancer, virgo, scorpio, capricorn, pisces. Nämä ovat ne tyttömerkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä olikin mielenkiintoinen linkki, Kiitos.

Tuli mieleeni että mä sain yht. 7 tyttö päivää kaikkiin kuukausiin. Mitäs mä laskin väärin?

Vierailija
4/6 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilen jos vaikka vielä lukisit.. kahden pojan jälkeen myös minä olisin iloinen tytöstä..

Vierailija
5/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki ole mikään asiantuntija, itsekin löysin säkällä sivun ja päättelin tuon asian, koska en halunnut maksaa tuolle naiselle joka sähköpostitse tiettyä summaa vastaan ko- päivät aina lähettää mutta mielestäni tuo kalenteri oli aivan selkeä. Eli aina kun kuunkierto on noissa tyttömerkeissä niin silloin saa helpoimmin tyttöjä, koska vaikuttaa jotenkin naisen kehoon ja x-siittiöihin tai y-siittiöihin. Ja minä kyllä löysin aina neljä päivää kumpaakin. Sitä en tiedä mitä ne välipäivät tarkoittaa mutta kotikoneella minulla on myös toinen linkki, joka näyttää aina missä merkissä kuu milloinkin on eli ei tarvitse itse miettiä. Laitan sen tähän vielä illalla, sillä nyt ei ole aikaa etsiä.

Nyt takaisin töihin.

Vierailija
6/6 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset