Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksei suomessa valtava virkarälssi pukeudu univormuun niinkuin muissa kommunismeissa
25.06.2026 |
Kuitenkin suurin osa työllisistä on julkisella tai työpaikka perustuu julkisen huuhaa hankkeisiin
Kommentit (3)
Mistäs itse nostat palkkasi? Etten vain sinäkin kuppaisi julkisia varoja. Esim. olet yrittäjä joka myy palveluita julkiselle sektorille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sotaväkeenkin tulee 1 .7:ttä uusi kenraalin virka. Niin kuin nuita ei jo tarpeeksi ole
Alue: Aihe vapaa
Sanopa se. Kolmannes meidän työväestä nostaa liksansa verovaroista
Sveitsi reilu 9miljoonaa ihmistä ja 65000 veroista palkkansa nostavaa
Suomi 5,6 miljoonaa ihmistä ja 665000 veroista palkkansa nostavaa
Miksi menee huonosti meillä?