Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei suomessa valtava virkarälssi pukeudu univormuun niinkuin muissa kommunismeissa

Vierailija
25.06.2026 |

Kuitenkin suurin osa työllisistä on julkisella tai työpaikka perustuu julkisen huuhaa hankkeisiin

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa se. Kolmannes meidän työväestä nostaa liksansa verovaroista

Sveitsi reilu 9miljoonaa ihmistä ja 65000 veroista palkkansa nostavaa

Suomi 5,6 miljoonaa ihmistä ja 665000 veroista palkkansa nostavaa

Miksi menee huonosti meillä?

Vierailija
2/3 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs itse nostat palkkasi? Etten vain sinäkin kuppaisi julkisia varoja. Esim. olet yrittäjä joka myy palveluita julkiselle sektorille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotaväkeenkin tulee 1 .7:ttä uusi kenraalin virka. Niin kuin nuita ei jo tarpeeksi ole